Choices...i love them!!  

wonderfulbiwoman 54F
295 posts
9/8/2006 3:04 pm

Last Read:
11/5/2006 3:40 pm

Choices...i love them!!


well today was an interesting kind of day...somehow everyone in my family managed to forget to set their alarms and of course we all slept in...but somehow we managed to get the kids to school on time...

then D came home and we had a lovely morning "deglint"...then i fell asleep and forgot to set the alarm again and i had a client for a tarot card reading at 11:00...at 10:40 i woke up in a panic, raced into the shower, got dressed, ran in 4" cork wedgies to the restaurant that i was meeting the client at...i got their at 11:02 and looked around breathless only to find he had not arrived yet...

at 11:50 he still had not arrived so i finished my tea and with a thank you to the lovely restaurant owner i headed home...upon checking my emails i found that the client had actually sent an email at 10:00 to postpone the reading till next week...damn, if i wasn't so busy fucking my phenominal husband, i wouldn't have had all that extra anxiety in my morning...LOL!! what can you do?

then i spent the afternoon doing another client (tarot reading you pervs! lol) and had a visit from Pandora's Boxx...she works so close to where we live that she can just walk over...i like that! she's so sweet and looks really hot with her new hairdo...

so now i have to decide what to do with the rest of my night...hmmmm...i have another client shortly and then that's about it...do i make a playdate? do i visit friends? do i stay home and wait for D so we can deglint again? i love choices!!!


dream like you'll live forever...live like you'll die tomorrow


PandorasBoxxxx 107F
10040 posts
9/8/2006 4:25 pm

Thanks for the compliment. Maybe "red" is my hair color!

We will have to do lunch since I'm so close. Also you must introduce me to your friend.

So that's why you had that "glow" when Rose and I came to see you today! It was the "deglinting". lol

Have some sex for me ok girlfriend?

Pan


Teenagers are god's punishment for having sex!!

Pan


PandorasBoxxxx 107F
10040 posts
9/8/2006 4:36 pm

Oh and I forgot............welcome to blogville!

See you tomorrow night!

Teenagers are god's punishment for having sex!!

Pan


wonderfulbiwoman 54F

9/8/2006 6:04 pm

red is definitely your colour and yes...lunch would be perfect...perhaps you'll like my friend so much you'll want to skip lunch...lol

thanks for the welcum and look forward to seeing you tomorrow...btw, if you want to break your celibacy vow, i know a sexy deglinter who thinks you're hot!!!

B


dream like you'll live forever...live like you'll die tomorrow


PandorasBoxxxx 107F
10040 posts
9/9/2006 9:03 am

    Quoting wonderfulbiwoman:
    red is definitely your colour and yes...lunch would be perfect...perhaps you'll like my friend so much you'll want to skip lunch...lol

    thanks for the welcum and look forward to seeing you tomorrow...btw, if you want to break your celibacy vow, i know a sexy deglinter who thinks you're hot!!!

    B

your so sweet girl, and so is the "deglinter"!

Hmmmmmm, I don't think I've ever had a "nooner" before, let alone with a female. Should I pack my powertool in my lunchpak?

See you tonight!

Teenagers are god's punishment for having sex!!

Pan


Beckoning_BBW 40F
2017 posts
9/9/2006 9:09 am

"so now i have to decide what to do with the rest of my night...hmmmm...i have another client shortly and then that's about it...do i make a playdate? do i visit friends? do i stay home and wait for D so we can deglint again? i love choices!!! "

sooooo um.....
what choice did you make

Tee-hee
~Beck~


Communication IS the key so please visit my blog!
~BECKS~


wonderfulbiwoman 54F

9/9/2006 9:39 am

definitely pack that tool darlin...a nooner would be lovely - especially with a five min walk back to work to catch your breath...the deglinter says ty btw

see you tonight!


dream like you'll live forever...live like you'll die tomorrow


wonderfulbiwoman 54F

9/9/2006 9:42 am

oh ya...when you meet my friend you can ask her about nooners...lol...maybe i'll have to give a corporate party rate to the employees in your building...lmao

dream like you'll live forever...live like you'll die tomorrow


wonderfulbiwoman 54F

9/9/2006 9:45 am

well beck...tried for the playdate...didn't work...but the deglinting....mmmmmmmmmmmmmmmm...that was incredible

B


dream like you'll live forever...live like you'll die tomorrow


rm_skyeone2 65M/46F
7186 posts
9/10/2006 4:11 am

Welcome to blogland Wonderful. I'm sure you'll enjoy it here. Thanks for visiting my blog by the way! I've read your blog, bottom to top, and it should be interesting watching you develope as a blogger.

Once again, Welcome to the wonderful world of Blogland!
Skye


Blessed Be


wonderfulbiwoman 54F

9/10/2006 4:21 pm

well thank you skye...i hope to become as proficient as the rest of you bloggers!

B


dream like you'll live forever...live like you'll die tomorrow


Become a member to create a blog