sunday..........  

willing2tryit42 41M
657 posts
6/25/2006 11:54 am

Last Read:
7/3/2006 12:35 am

sunday..........

.... sunday checklist,.... hangover ....... large glass of tea ...... whole bottle of painkillers ...... wallet actually is lighter today....... new blog posts...... yep got it all! Its really sad to know...... as bad as I feel right now..... I'M GONNA DO IT ALL AGAIN NEXT WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


rm_katetonite 50F

6/25/2006 12:51 pm

If you can still write now, you need to party harder.


007sexy40plus 52F  
7603 posts
6/25/2006 12:59 pm

then you can't complain about it!!!!! Hangovers are a bitch. I haven't had one since I was 16 and I said then, never will I ever drink and get drunk again.. And I haven't.....

I am the real deal! "Come Get Me!!!"


libgemOH 57M/53F

6/25/2006 2:28 pm

Now you know why I stay away from the stuff!! Hate that feeling!! -B


willing2tryit42 41M
1141 posts
6/25/2006 3:51 pm

    Quoting rm_katetonite:
    If you can still write now, you need to party harder.
Maybe you would like to join..........


willing2tryit42 41M
1141 posts
6/25/2006 3:52 pm

    Quoting 007sexy40plus:
    then you can't complain about it!!!!! Hangovers are a bitch. I haven't had one since I was 16 and I said then, never will I ever drink and get drunk again.. And I haven't.....
But I only had a few........ Honest!!!!!


willing2tryit42 41M
1141 posts
6/25/2006 3:53 pm

    Quoting libgemOH:
    Now you know why I stay away from the stuff!! Hate that feeling!! -B
Gotta start training a friend for a kickboxing comp..... might be it for a while!!!!!!


pretty_blue_eyes 39F
2091 posts
6/25/2006 4:20 pm

Ugh! You so suck. I haven't been out in FOREVER! *pouts* Although my birthday is coming up, and my friend and I have been talking about going to Nashville.

Should I start a count down to my birthday weekend?


willing2tryit42 41M
1141 posts
6/25/2006 11:43 pm

    Quoting pretty_blue_eyes:
    Ugh! You so suck. I haven't been out in FOREVER! *pouts* Although my birthday is coming up, and my friend and I have been talking about going to Nashville.

    Should I start a count down to my birthday weekend?
........ DEFINATELY!!!!!!


willing2tryit42 41M
1141 posts
6/28/2006 1:49 am

    Quoting rm_4funin3s:
    dude, digging the anime picks. do you have a favorite ? i saw on another blog you dig tool, mushroomhead (nice !) have you checked out ACID BATH ?? pretty wild shit man. also if you like some rippin' guitar tracks check out Buckethead. hands down one of the best guitarists around.
...........listening to acid bath as I type this!!! One of my favorite anime series is Neon Genesis Evangelion!!! Its just another fucked up skew of religion, but like all animes, it makes you think!


LustyTaurus 49M
21253 posts
6/29/2006 5:09 am

We're gluttons for punishment aren't we...LOL


willing2tryit42 41M
1141 posts
7/3/2006 12:34 am

    Quoting rm_4funin3s:
    nice ! i always have a hard time with the serial anime so personnaly try to stick to "movies"...legend of the overfiend (although there are a few of those) ninja resurrection (christianity vs. traditionl asian religion). as far as series go i just recently got the whole fist of the northstar series (fuckin' sweet, except for the sub-titles are way whacked) and samurai 7 ( akira kurasawa doing SEVEN SAMURAI in anime...can't go wrong there). heard they are trying a live action AKIRA...not sure how that will go
I just watched Karas! the other night, way throwed off movie, but entertaining!!!!!


willing2tryit42 41M
1141 posts
7/3/2006 12:35 am

    Quoting LustyTaurus:
    We're gluttons for punishment aren't we...LOL
Gluttony is a sin!!!!!! I repent, and go do it again!!!


Become a member to create a blog