Superman..... a sign of the times!!!!!!  

willing2tryit42 41M
657 posts
6/29/2006 9:20 pm

Last Read:
6/30/2006 11:34 am

Superman..... a sign of the times!!!!!!

This was posted two days ago on that other site thought yall should see it too! Just got done seeing Superman returns..................yep................... if I was part of the religious right, I could have a field day with this!Ok, so let me get this straight......... Superman leaves for 5 years, without a word to say!!!! Think they found my home planet! Yes, I'm not as bad as that. Everyone wants to go home, but damnit...... you gotta get a temp to fill your job while you're gone!!!! Ok, so heres the kicker...... Lois Lane got a new boyfriend!!!! C'mon people, its 2006, woman aint goin without unless she wants to!!!! Ok, so this here boyfriend gives her everything she wants right........ wrong!!!!!! The age old question has finally been answered!!!! If Superman had sex...... would he blow Lois' head off? The answer is a resounding........... N.O.!!!!!!!!!! Ok, so Lois aint told ol' boy bout banging Supes!!!!! They have a 5 year old son together........ doing the math in your head aint cha (I smell smoke, quit thinking!!)? Bigger kicker..... yep, he's for ya boy!!! So, I aint gonna ruin the whole movie, but a thought crossed my mind at the end that brought me to my knees with laughter............ I wanna be just like Superman when I grow up. Yep, I'm gonna father a child, leave for 5 years and hope some other poor fool is paying for him!!!!! Yeah, think I'll stick with the Dark Knight.... at least a millionaire playboy knows to wrap that puppy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! New Superman t-shirts everywhere will read on the back...... Superman banged my mom and all I can see is what color underwear you have on!!!!!!!HAHAHAHAHA!!!!! Its 3 am,I'M GOING TO BED!!!!!!!!

The moral of todays story is.... real men father children and take off for 5 years, hoping they turn out ok!!! God Help Us All!!!


willing2tryit42 41M
1141 posts
6/29/2006 9:52 pm

...if you put Superman on child support... whos check do they garnish?
...how do you discipline a superpowered kid?
...do you tell your boyfriend of 5 years, it aint his kid before or after he accidentally drops the car in the pool?
...are you tired of reading questions that have nothing to do with real life yet?

Have a wonderful day!!


Become a member to create a blog