Texas Haiku from HUMMP U!  

travelingintexas 42M
posts
9/28/2005 5:52 pm
Texas Haiku from HUMMP U!

Background Music:
Crappy Jazz Night Again


Alright… Here at HUMMP University it is our desire to teach you the best use of literary crap. So, with this in mind today we are focusing on the Haiku.

Haiku- Haiku-poems consist of respectively 5, 7 and 5 syllables in three units.

Example:

Writing a short poem
with seventeen syllables
is very diffi

or

saw you flop out.
Behold, the tassled nipple!
Braless, naked, bare.

or

See the mammary,
The sparkling areola,
Bless you, Timberlake.

Today however, we are going to write the Texas Haiku. Everything is bigger in Texas right? Therefore, the Texas Haiku is not the normal 5,7 and 5 syllables. It is 7,9 and 7 syllables.

Because I am the professor, I expect each of you to take a shot at the Texas Haiku. The winner gets to listen to the end of 5er’s and DTOX’s phone conversation.

“You hang up first!”
“No you sugar wumpkins”
“No you honeywunny”
“I love you more”
“Nuh uh, I love you more”


rm_DaphneR 59F
8023 posts
9/29/2005 12:35 am

I sat and watched you drinking
The hot coffee steaming up your face
I saw your eyebrows melting

More poetry Trav? Don't make me come out there and kick your ass.

Have tongue, will use it. Repeatedly.


DefiniteTrouble 51F

9/29/2005 2:52 am

lmaoooooooooooooooooooo I'm gonna kick your ass T

Hmmm..funny...I just happen to have a poem for you my dear...

[post 103973]


five_speed 42M

9/29/2005 8:51 am

You are such a tool.
Slowly and painfully, clown,
You're going to die.


DefiniteTrouble 51F

9/29/2005 12:47 pm

He's soooooooooooo broody isn't he T?


five_speed 42M

9/29/2005 12:49 pm



My pleasure, man.


LustGoddess2469 51F  
2453 posts
9/29/2005 6:22 pm

A call received late at night,
answered with concern for the lonely,
only to long for you more.

Lusty


LustGoddess2469 51F  
2453 posts
9/29/2005 6:27 pm

Blue jeans cowboy boots and belt,
create a desire that is so deep.
Can't wait to see them off you.

Lusty


LustGoddess2469 51F  
2453 posts
9/29/2005 6:31 pm

Longing. Desire. Passion.
Tearing at your very heart and soul.
Take my hand and live the dream.

Lusty


rm_Elysia2005 44F
412 posts
9/29/2005 9:47 pm

Sweet, sexy and so tempting
The man from across the state beckons
I want to fuck him senseless

Hmm... not very haiku-y in tone, is it?


Sweetest_Sin_Jes 38F

9/30/2005 3:44 am

Something on my boot.
Smells like crap. Looks like crap, too.
"Dang that dog" I yell.

Only thing I could come up with! Yeah, I know it's not the Texas haiku, but what do you expect from an Arkansas girl?

Jess


RavishingRed1062 55F

9/30/2005 8:16 am

I can not do these..
I guess I don't really undertand the whole counting thing
While I am a journalism student.. I am not a math major..
perhaps there lies the problem...
how are you suppose to write things that require counting if you can't count..

BUT.. I can enjoy the talents of those of you who can and do..


Become a member to create a blog