Inspired by greeneyesatl05...Hmmm  

rm_talldarkavg1 106M
posts
8/3/2005 4:08 pm
Inspired by greeneyesatl05...Hmmm

I'm thinking it just isn't working!


[blog talldarkavg1]


rm_DaphneR 59F
8023 posts
8/3/2005 5:03 pm

Oh my God, oh my God, oh my God!!!!

Oh man, I think a half a glass of water just went into my laptop keyboard. You are just evil, but man, I love it.

Should have made your nipples a tad bigger.

Have tongue, will use it. Repeatedly.


ANewLevel4Us 39M/38F

8/3/2005 5:16 pm

Sweet jesus.... do you work out? I'd love for my breasts to be so perky!


ByteChaser2 54M

8/3/2005 5:23 pm

Dude... You probably should see a doctor about that...

Looks like your thumbs swollen!

The boobs are a nice touch though!


ExploreMore4Me 60F

8/3/2005 5:27 pm

Ummmm TDA...I think you need to alter the lighting of that shot just a tad bit! I'm thinking maybe turn it off completely! LMAO...just kidding...I agree with Daphne...bigger nipples...definitely!

Hugs!

EM4M


TheDodger8 46M

8/3/2005 5:47 pm

lol nice rack! heheh


007sexy40plus 52F  
7603 posts
8/3/2005 6:14 pm

ROFLMAO!!!!!!!!!! OMG, JUST WHEN I THOUGHT YOU COULDNT GET ANY CRAZIER. Very nice chest TDA1

I am the real deal! "Come Get Me!!!"


PailsDiverHonks 56F

8/3/2005 6:52 pm

LMAO! Ohhhh this is toooooooo funny! Ummmmm what program did you use, they look better then mine

{off to find some dick pics for my next post}


DirtyLilSecret61 56F

8/3/2005 7:03 pm

Omg is RIGHT, Daphne ... I chocked on trail mix.

So this is what I miss when I don't turn on the computer for a few hours, eh?

(ROLLS with laughter)

"Lil"


jungandhorney 43F

8/3/2005 7:38 pm

mines better.

wanna see?


mi_mwpm 52M

8/3/2005 7:43 pm

Damn! Lay off the hamburgers already.

ROFLMAO


Philosophy_N_Sex 50M/48F

8/3/2005 7:57 pm

steriods do that

haha


FunandFrisky79 42M/38F

8/3/2005 9:26 pm

Lookin' good, TDA! LMAO... too funny!

]


CaboWaboVHnut 57M
637 posts
8/3/2005 9:27 pm

What's not working ? I don't see any difference in the picture. Looks perfectly normal to me. [ Yes Vader, understand message, but, NO !!!! You can't make squeeze 'em !!! You can't !!!!! I fight it, I curse you Dark One !!! Oh, O.K., just one little squeeze !!! I swear I won't like it !!! ] Nope ! Just can't see what all the fuss is about !!! Peace !!! Cabo !!!


nedthebundler 57M/60F

8/3/2005 9:40 pm

now you'll have something else to play with when the nights are long and cold..............

Madness takes its toll. Exact change please!


rm_Network_Minx 48F
542 posts
8/3/2005 11:38 pm

OMG!! What bra size will you be buying? Be careful of the girls in Victoria Secret, they measure wrong.


Claudette33 107M/107F

8/4/2005 1:48 am

What's not working? Looks like their growing fine!


duststormdiva 52F
6854 posts
8/4/2005 1:52 am

Can you make my boobies look that good? Just remember to keep my nipples the size they are... I like my big nipples.

DustStormDiva


LoveHandles686 69M

8/4/2005 4:46 am

This does add a whole new aspect to your persona, I'm not sure that I'm comfortable with it though. What I used to admire most was your wit and now it's your tit. Hmmm

It might be the early morning light but it appears to me that the right nipple is a little higher than the left one. There is a plastic surgeon here in town that could fix that for you.


AltumHunksUnite 54M

8/4/2005 7:26 am

Ever see "Fight Club"? The one guy with the huge boobs because his post-testicular-cancer hormone treatment got out of control.

Ooops, I broke rule #1 of Fight Club.

Let me drive. I like the view


rm_clinck2 32M
13 posts
8/4/2005 7:55 am

You know I've always thought you had the breast blog on here, err best. And well, tit's always been a great pleasure to see what you come up with each boob day. But I really don't get this one, I think that you are losing you honkers, I mean edge.


rm_CookieLips2 62M

8/4/2005 8:25 am

TDA, this is what can happen when cloning goes awry!


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 9:05 am

Daphne...shall I expect a repair bill soon? LMAO...bigger nipples eh? You mean like hub cap sized??

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 9:07 am

Anemone...the Fab5 huh? I'm thinking that with my new transition here not even they would associate with me. But who can blame them? I'm the first to admit I could use a makeover. Cooking tips too.

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 9:09 am

Anewlevel...I have a special exercise just for them. I call it Chest Kagels. I put a tiny ThighMaster between them and squeeze. It's really effective, but I wouldn't recommend it for just anyone. After all, I am a professional.

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 9:10 am

Byte it is swollen and thank you for reminding me that my thumbs are the only part of my body that still swells up. I am so depressed.

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 9:28 am

LMAO EM4M. No lights goes along with the fact that I'm a double bagger! I am rethinking the nipple issue!

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 9:35 am

Dodger...see there...clean living and my ChestMaster have paid off!

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 9:36 am

Straightten...LMAO and just when I thought I couldn't get any crazier! Thank you for the chest compliment. That nipple cream was a good investment after all.

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 9:37 am

LMAO Greenie...you're not forcing me into dick pics are ya? I may have a little something up my sleeve for this challenge. LOL, not literally...then again....

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 9:39 am

Lil lay off the trail mix! Never trust square food! As far as venturing away from the computer for a spell...see there, those beer runs are costing you the cutting edge we're all accustomed to from you.

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 9:58 am

Jung...you even have to ask? OMG....that is a given. Now keep in mind...I've heard my nipples are too small!

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 9:59 am

Mi I have been a 'roid advocate for years. They build big strong muscles, get you into acting and multiple movie deals, and lead to the Governor's Office. This is just one small step my friend.

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 10:00 am

PNS...'roids and nipple cream. However, since I hear my nipples are too small, it would seem the nipple cream is 'roid free.

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 10:01 am

F&F...LMAO...you can touch 'em if you'd like. However...I do have morals ya know. 6 hour time limit!

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 10:03 am

Cabo...c'mere...we need a fireside chat bud. I'm worried son...the force has betrayed you...Pizza The Hut is NOT your father!!

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 10:04 am

Ned I never ever thought I would look forward to winter. Wait a minute...I'm not looking forward to winter. I am heading south this year so I can air these rascals. Oil 'em too.

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 10:06 am

Minx thank you! I suspected those gals were inaccurate. I bought myself crotchless underwear from Victoria's Secret and I can tell you this...I've NEVER had my inseam measured that way before!

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 10:07 am

Huny your shot is still in the making!

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 10:08 am

Claudette, I have this theory on watering...I'll keep you all posted on my findings.

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 10:10 am

Diva...I think you had better hot foot it over here for a casting right now! I need the impressions to make sure I retain the exact size as I help you reshape the size of the boobs. Well, for that reason and so I can make a jillion dollars on Ebay with those girls.

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 10:12 am

LoveHandle...I have wandering nipples. It's a very rare medical condition that causes them to migrate to various other regions. When they return they do not always find the right position. I am working on it though.

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 10:29 am

Honni actually I was thinking about doubling my dose. I'm thinking these things could be a wee bit bigger!

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 10:31 am

Cleavis I haven't seen it yet. I live in Indiana...current movies include Star Wars, Indiana Jones and the Temple of Doom, and Dune.

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 10:33 am

Clink please don't think of me as a boob, I will tweek myself into shape. Probably.

[blog talldarkavg1]


rm_14u24me34all 52M
235 posts
8/4/2005 12:48 pm

Good cover photo for your anthology:"The Breast Of talldarkAvg1:Tales
of Life In an Obtuse World"


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 1:46 pm

Cookie...cloning? How was I supposed to know that rubbing little Kenny on Pamela Anderson's photo would pick up DNA?

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 2:25 pm

LOL T...maybe I shouldn't put Big Mac's in my underwear either, but I just can't help myself.

[blog talldarkavg1]


rm_jayR63 60F
1884 posts
8/4/2005 5:05 pm

I think your nips look just fine...


rm_bella_ 48F
4030 posts
8/4/2005 6:29 pm

Glad to see it doesn't hapen to just me!


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 6:51 pm

14u you're hired. I need a front man!

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 6:54 pm

Thank you Jay. I use aloe ya know.

[blog talldarkavg1]


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/4/2005 6:59 pm

LOL Bellisima...I need a new photog I think.

[blog talldarkavg1]


rm_PhxPhatChick 59F
202 posts
8/4/2005 9:50 pm

How do you keep 'em so perky TDA? lmao!!!


rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
8/5/2005 5:44 am

LOL Phx...I air them frequently

[blog talldarkavg1]


Become a member to create a blog