After all the angst.....  

rm_Blinded1969 40M
534 posts
6/26/2006 4:06 am

Last Read:
2/21/2007 7:58 am

After all the angst.....

It feels good to let it all out....

I realise that sometimes keeping quiet and just pretend that things didnt happen wont quite work yes? I think i did the right thing. I found out from my gf bestfried that my gf is sleeping around with my very own friends (Whom i've trusted so much).. I went to her place yesterday and boyy was she shocked. I told her i know all that she did while on that "getaway". She played dumb! LOL, the look on her face.. I explained things, talked things out and stuff without even raising my voice. Yes im pissed/sad/disappointed and everything in between not forgetting really angry. But i kept my cool. She was the one who brokedown, begged for forgiveness, asking to think about us, reconcile with her and blablabla. And all i said was "NO". Before i walked away, i look back and see how she cried, what pretender! What pathetic sight!Was i being cruel? U didnt cry when u have each hand masterbating dicks, mouth bz licking dick n yr cunt and ass all filled up.. did you? Oh well, i walked away. hailed a cab. "uncle, esplanade please"..... Meet up with my bandmates for a couple of drinks oughtta cool me off a lil..
What surprise me, till now, i still dont feel sad, remorse? I guess im just apathetic huh? Or maybe after a month of M.I.A, this is how one should feel? Those guys called and tried to explain and apologise saying they were all drunk so they dont know what they were doing.. What lame excuse? LMFAO! Oh well i can say the same thing when you catch me with yr mom or sister in bed i said? LOL.. whafuckineva man! i have more things to think about than this lil thing i call "time-wasting" ......

When i get home, i took a very2 good shower, start stroking that boy o' mine and it got hard! WTF?? for now the story goes explicit. LOL....
Made me a cuppa, light a stick, lie down in bed, puffing away and it came as a surprise... i feel like fucking! i was so goddamn horny my dick was rock hard! i have a few numbers in the phone but all those people dont interest me anymore.. lol... i need to find a fuck bud! crazy thoughts before i sleep! i wanna eat cunt! i thought LOL! oh well.... i gotta get some... who's first in here? LOL .....

So tell me, if u have the same exact feeling before you sleep what would you do? (FYI, i did nothing) Picture yrself not married.....


countryheart_71 46F
8081 posts
6/26/2006 5:09 am

That really sucks! Been there before and I didn't feel remorse either! I figured that it was time it was over. Wishing you the best of luck on searching for a new fuck buddy!

~Country~


baby_fat_femme 34F
214 posts
6/26/2006 6:59 am

vibrator vibrator vibrator!!! Oh and did I mention vibrator?


poison_syrup 44F
8533 posts
6/26/2006 8:05 am

Its a chapter not worth remincising... Go on with a new chapter... Meet someone new... someone for fun... scream out loud "I m free to have fun!!" Feeling horny will never be a problem then... just like me.


Angel Of Sins


goodtry 57M
918 posts
6/26/2006 7:59 pm

Things already over, there is nothing much you can do or you can recover. Just look forward to tomorrow. It is good to hear that you did not kick a fuss out of it and talk over it peacefully. I guess this is life, there are certain things that is not within your control.


happyladychat 49F
3740 posts
6/26/2006 9:10 pm

You've been so emotional that I'm so afraid to give any comments. But cool, bro, at least you're gutsy enough to do what you did. Just like goodtry, I'll say Let's Move On!

Personally, I'm never one that like to ponder on IF.

Make it your challenge.... turn me ON!!


Honeydewy 41F  
3231 posts
6/26/2006 11:17 pm

As fotogod said,.. the women just get better and better. You've not even reached your prime. And there'll always been stupid women yearning to console bad boys in a reverse princess charming tale.

Dig me and comment on my blog to get noticed @ Honeydewy ! Mod of SR - THE ADULT Hang-Out =P , Phone Sex & what else? & Oldie Passionz =) Worldwide!.


Serenely_Yours 118

6/28/2006 5:49 am

Cmon Blindie, look on the positive side.
I always think that one day I wanna find my hubby with a foxy on bed and humping. Or maybe a foxy blowing him away. Call me crazy. But I told him that if I would see it happen right in front of my eyes, make sure she gotta go down and lick me dry! Or she would have to go on fours and let me spank her til she cry!


٭ ˚ °◦○☻ Serenely Yours ☺○◦° ˚ ٭


Daemon6666 37M

6/28/2006 6:27 pm

hmm... good luck to you in finding a new sex buddy.
thou that girl is a bit too much for cheating...


rm_Blinded1969 40M
916 posts
7/4/2006 3:26 am

Hey ya'll.. i really appreciate all those kind words... THanks a million...... anyone for a drink thn?


Become a member to create a blog