hmmmm.... i w0nder?  

n0tatalker 40M
628 posts
5/27/2006 3:11 am

Last Read:
5/28/2006 9:02 pm

hmmmm.... i w0nder?

okay so i'm n0t talkin shit intentionally... but i kinda am! i am only a new c0mputer geek... i d0n't know shit about c0mputers that my sister or my buddy didn't show me.

when i g0t outta highschool in '95 i went into the navy, went around the w0rld and am lucky to have survived... i w0uld tell y0u s0me of the shit that i've g0tten myself and my buddies into over the last decade... but i d0n't think anyone w0uld beleive me.

i'm rambling... (im high as shit!)

when i g0t outta highschool i had a typing class under my belt... typing.... on a typewriter.... a 50 lb typewriter... y0u know? y0u can do... a billion m0re things on a wrist watch n0w-a-days then y0u c0uld have d0ne on that fuckin' bohemith.

We had cellphones when i was in highschool... they were as big as y0ur arm! and they l0oked like y0u c0uld call in an napalm airstrike on a rice patty if you spray-painted little blotches of green on it.

one girl in school had one and it was attached to her car and it w0rked at the bargain price of 6.25 a minute... if y0u c0uld get a signal on the 1 satellite that was probably aimlessly l0st in the nethersphere.... but girls like that get off on pissin' off daddy.... spendin daddy's m0ney... blowin the "bad kid" in the back of daddy's lexus.... and g0d bless y0u baby! s0 when we g0t the chance to use the fucker we did... and the...lol buttons were like telephone buttons of the time... like the buttons on your laptop (n0t invented yet, well you had to have a desk or y0u w0uld break your ankle)...

which brings me to another p0int... fuck it what was this p0st about... oh yeah!
I went to the leading c0mpetitor's web site...MYSPACE MYSPACE TESTING I SAID MYSPACE just checkin' em out... to the AdultFriendFinder fuckheads runnin' this sight y0u cheap c0cks... this site sucks so bad! MY SPACE has: m0ving backrounds and music on their h0mepages... what do we have? we g0t; secret messages from html glitches, bitches!!! hey dicks unfuck this site.........................................


and then i'll really have to be creative with the ways h0w i make y0u l0ok stupid!


n0tatalker 40M

5/27/2006 3:31 am

f0r any newc0mers to the blog highlight the w0rds in the black b0x!


loadeddice05 45M

5/27/2006 5:58 am

Why would you want to make anyone look stupid???? Even though It can be soooooo easy!!!!!!! LOL!!!!!!!! stop smoking the ganj. It will make you crazy, you'll start dressing like Elton John!!!! And prancing around like Richard Simmons!!!!..... I'm a pony! I'm a pony!!!!!!!!


RedheadedMedStd 35F

5/27/2006 6:44 am

So lemme guess, you are frustrated? The thing about MySpace is that you have to customize that all yourself and it can take hours! If you wanna spend that much time on a website, by all means, go ahead. Me? I like this better. This and Facebook.


woofff 42F

5/27/2006 8:11 am

*Unclutches head to keep from reeling and closes mouth.
Hey you Your country let you loose on the high seas? *Sees N-tatalker in her mind explaining to a customs official int he Carribean that actually he was really there for the fresh air, and shudders.

Da world survived you. Am uncertain I can so shall just stand on tiptoe a million miles away and marvel something else, besides:

Are cute when are high on shit.

Still giggling,
Woofff


n0tatalker 40M

5/27/2006 2:47 pm

    Quoting loadeddice05:
    Why would you want to make anyone look stupid???? Even though It can be soooooo easy!!!!!!! LOL!!!!!!!! stop smoking the ganj. It will make you crazy, you'll start dressing like Elton John!!!! And prancing around like Richard Simmons!!!!..... I'm a pony! I'm a pony!!!!!!!!
ummm. yeah in case y0u didn't n0tice... i live to make stupid people l0ok stupiderer! and why d0es everyone always assume im high on weed?


n0tatalker 40M

5/27/2006 2:59 pm

    Quoting RedheadedMedStd:
    So lemme guess, you are frustrated? The thing about MySpace is that you have to customize that all yourself and it can take hours! If you wanna spend that much time on a website, by all means, go ahead. Me? I like this better. This and Facebook.
no but im pretty sure y0u only get censored f0r 2 things on AdultFriendFinder. writing d0wn names of other websites... testing www.espn.com and writing about sexual deviance on a disturbing level...

n0w one of those is legitamate... and the other reminds me of a jealous psycho girlfriend.


n0tatalker 40M

5/27/2006 3:01 pm

    Quoting woofff:
    *Unclutches head to keep from reeling and closes mouth.
    Hey you Your country let you loose on the high seas? *Sees N-tatalker in her mind explaining to a customs official int he Carribean that actually he was really there for the fresh air, and shudders.

    Da world survived you. Am uncertain I can so shall just stand on tiptoe a million miles away and marvel something else, besides:

    Are cute when are high on shit.

    Still giggling,
    Woofff

i luv y0ur new pic!


loadeddice05 45M

5/27/2006 6:13 pm

    Quoting n0tatalker:
    ummm. yeah in case y0u didn't n0tice... i live to make stupid people l0ok stupiderer! and why d0es everyone always assume im high on weed?
you aren't???? HHMNNN!!! LOL!!!!


n0tatalker 40M

5/27/2006 6:49 pm

n0 that t0o!


woofff 42F

5/28/2006 4:19 am

Dear N0tatalker,

This post took me straight back in time to when I watched Bob Dylan on TV being feted for something or the other.An' he ambled up to the podium,shuffled around and sniffed..."This reminds me of when I was young and my daddy tole me..." Here he took a break to study the carpeting before he want on to say "Well,shit... my daddy tole me a lot of things,yeah...." and trailing the last sentence,leaving me in a incoherent pool of giggles, the icon of my times left the podium.


(Likes that N0tatalker likes her new pic).Hum!

W


n0tatalker 40M

5/28/2006 10:25 am

    Quoting rm_mzhunyhole:
    went to the leading c0mpetitor's web site...MYSPACE MYSPACE TESTING I SAID MYSPACE just checkin' em out... to the AdultFriendFinder fuckheads runnin' this sight y0u cheap c0cks... this site sucks so bad! MY SPACE has: m0ving backrounds and music on their h0mepages... what do we have? we g0t; secret messages from html glitches, bitches!!! hey dicks unfuck this site......................................... Ain't ya got nothing better to do..than hide secret messages???...MYSPACE..is for kiddies.
yeah, i do... but i d0n't want to shoot anyone on sunday...


n0tatalker 40M

5/28/2006 10:27 am

    Quoting woofff:
    Dear N0tatalker,

    This post took me straight back in time to when I watched Bob Dylan on TV being feted for something or the other.An' he ambled up to the podium,shuffled around and sniffed..."This reminds me of when I was young and my daddy tole me..." Here he took a break to study the carpeting before he want on to say "Well,shit... my daddy tole me a lot of things,yeah...." and trailing the last sentence,leaving me in a incoherent pool of giggles, the icon of my times left the podium.


    (Likes that N0tatalker likes her new pic).Hum!

    W
thanks... my first incoherent ramble (without alchohol)... and im n0t even 30! (likes that she likes that i dig her new pic)


woofff 42F

5/28/2006 2:55 pm

Yeesh

The site does not concur with your agreeability for receiving a missive from me, n0tatalker...it insists shall have to pay them to let me write to you.Can they do nothing right?

What now? ok,listen up, here's an alternative. But you gotta be careful with my contact info because well, because am a girrrl and that is why. Hm that doesn't quite cut it does it? (tries again) you gotta be careful, no wait, I meant verrry careful with a girl's reputation... you should know that,certainly you possess an admirable collection of strategies to elude that ridiculous pre-condition (Imagines n0tatalker venting "i gotta? says who and with whose army,that i gotta?"

Before I burst in song the thing of it is that 'm gonna part with my email id...please don't share it with the whole world ok?

AdultFriendFinder com

Woofff


n0tatalker 40M

5/28/2006 9:02 pm

well here mine is h0oyah at n0tatalker... if that makes sense!


Become a member to create a blog