WOULD YOU SELL YOUR SOUL????  

loadeddice05 45M
3565 posts
6/22/2006 12:20 pm

Last Read:
6/24/2006 3:20 pm

WOULD YOU SELL YOUR SOUL????

I have an eternal damnation question for everybody?? Would you sell your soul to the lord satan and all his soul reaping imps??
What would intice you?? Sex, power, money, enternal youth?? I know my answer would have to be NO!!!! Only cause I wanna see my family after I die!!! And I don't think the devil would play it straight!!!! Ever see that milk commercial???
Anyways!!!! Although I have a soft spot for satanic music and devilry in general!!! I am a non practising catholic and love my religion cause I can almost always be forgiven.LOL!!

And think about this when the devil comes to colect your soul!!! IT AIN'T GONNA BE PRETTY!! I hear he makes a mess!!!!

Sex would be a reason for a man to sell?? I know to be able to have a sexual realtionship with about any woman I want, would really put a smile on my grim face!!

Power.. HMNNN!!!! Nah!!! I don't wanna rule the world... Well maybe to stabilize gas prices!!! then quit!!

money would be nice!! But only enough to keep my family comfortable!! So I guess I'm ok. now!!!

Eternal youth???Now!!! I find the older I'm getting the more this age works for me!!! Although the developing squint lines in my face are new and not so welcomed??? I'm ok.

Over all I think the devil would fuck me!! And I don't think I would win that fight!! As I sit and watch Slayer in concert. Is the devil the one making me write and interact with all you lovely, sexual people!!! CAUSE OBVIOUSLY YOUR NOT MORAL!!!!! lol!!!!!!!......just kidding!!


readytolay_3
(What the fuck is this shit..?? *rolls eyes*)
106F

6/22/2006 3:21 pm

Naw nothing he has I want...But Morals NO way I rather laugh with the sinners and cry with the saints...Ready

Ready


rm_gata11459 59F
10597 posts
6/22/2006 8:14 pm

ya wat the hell ill fall for anything xoxo k

Peace xxx K


loadeddice05 45M

6/22/2006 10:08 pm

    Quoting readytolay_3:
    Naw nothing he has I want...But Morals NO way I rather laugh with the sinners and cry with the saints...Ready
LOL!!! I would smack the sinners on the ass and look bewilderly at tha' saints!!!


loadeddice05 45M

6/22/2006 10:09 pm

    Quoting rm_gata11459:
    ya wat the hell ill fall for anything xoxo k
So I hear!!! And that's another thing I love about you!!! LOL!!!!


loadeddice05 45M

6/22/2006 10:11 pm

    Quoting longhairednikki:
    Dice writes:
    Eternal youth???Now!!! I find the older I'm getting the more this age works for me!!! Although the developing squint lines in my face are new and not so welcomed??? I'm ok.

    I have one word for ya hun - - Botox
Botox would my distinguished good looks!!!! Plus I like being able to blink!!!!LOL!!


loadeddice05 45M

6/24/2006 11:55 am

    Quoting blonde367:
    Na, nothing worth havin for that, my souls my own and i aim to keep it
I agree!~!!!


Become a member to create a blog