a new post  

CoolsDamnaFlava 45F
598 posts
5/17/2006 10:14 pm
a new post

hmmm...time to do a post yet i am not sure what to post about...

ok AdultFriendFinder really needs to get its shit together...i cant believe as much as they charge for this site they fuck up so much..honestly if it dont get better soon i think we all need to..pickett!! lol

for some reason i have been really horny these past few days...and i just really wanna fuck...the thing is i dont wanna jsut fuck anyone i am wanting to be with some one young and fun...you know me the cradle robber...but i am just in the mood for it...

well the party is only days away thank goodness i work the next few days keep my mind to busy to think about it and be anxious!

well sorry this is boring but i am just uh...yaknow not into it tonight but peaches needs something new to read!! lol


KITTY CATT


Tequila_princess 45F
892 posts
5/18/2006 10:01 am

I JUST NEED TO GET LAID!!! lmfao
yea I'm a picky bitch so not just anyone will do...
I need to get rid of sexual frustration and masturbation is not working... lol

Tequila

BBW's For Pleasure and Fun! come join and have fun!


Tequila_princess 45F
892 posts
5/18/2006 10:03 am

oh yea thanks for the new post!

Tequila

BBW's For Pleasure and Fun! come join and have fun!


Become a member to create a blog