Life time Dumb-ass achievement Award.........  

dasher121 37M
3656 posts
5/24/2006 5:42 am

Last Read:
5/26/2006 6:30 am

Life time Dumb-ass achievement Award.........

Hola Freaky Darlings! Coming at you this fine early ass morning with a special post! Yes yes,

Life Time Dumb-ass Achievement Award!

This actually kind of pisses me off to an extent. The female who won this award is from my precious generation and is a burn out. And believe me, it's an insult to us hop heads everywhere!!! StillSmokin2oo6 def seeing if you agree here or not lol. Being that we are the most open hop heads on this glorious site!

So here she is, and with the news article of how she won this prestigious award:

A DOPEY pot-smoker spent her birthday in jail-- after asking police to help her find her drug stash. Shane Walker was planning to celebrate her 25th birthday when she realized her marijuana had been stolen by her boyfriend. She called officers in Charleston, WVA - and even told them she planned on selling the drugs for a birthday treat. "Shane Walker wanted assistance getting her marijuana," the police report states. "She stated she had three-and-a-half ounces(thats a lot of hooch!). She also stated she sells the marijuana." Police found the drugs and charged Walker with possession.

WOW!!!! What a fucking...............actually, I think a new word should be invented for how stupid this female is! You know, waaaay back in the day, people this dumb were at the back of the herd and got eaten!

Fucking stupid ass! Call the police to help find...........*shaking head* This is so moronic that Im now screwed up for the rest of the day. You are an insult to stoners everywhere! You have officially lost your memebership to the club along with your secret decoder ring!

So, my hat's off to you miss Shane Walker, you are the weakest link!

Above pictured is her mug shot along with the news article.


rm_AnOddGirl 58F
3469 posts
5/24/2006 6:57 am

Out of the Gene Pool!!!



Odds


dasher121 replies on 5/25/2006 5:28 am:
should be fucking sterilzed thats for sure!

RedheadedMedStd 35F

5/24/2006 8:01 am

OMG, that reminds me of a COPS episode I'm gonna blog about and refer to yours as inspiration. This one is very similar, just with a little twist.


dasher121 replies on 5/25/2006 5:29 am:
went over and read that, too freaking funny. Gotta love stupid people on COPS!!!!

EroticaXTC 51F

5/24/2006 8:55 am

Now this is the perfect example of how the term "dopehead" came about...People without that gray matter between their ears should not be allowed anywhere near the powerful aphrodisiac and sacred smoke...
She is definitely an insult to all current and has-been keepers-of-the-flame alike!!!
She now joins the police on the list of the last people you bestow your holy hemp to!!!


dasher121 replies on 5/25/2006 5:29 am:
keepers of the flame!! I love that!!!!

Phuc_Buddy 47M

5/24/2006 9:34 am

Dasher what is truly scary is that there are plenty more like her in the world.


dasher121 replies on 5/25/2006 5:30 am:
welcome to me humble home! and unfortunately, you are so right!

pet_humility 50F

5/24/2006 9:52 am

people this dumb were at the back of the herd and got eaten!

OMFG, dude that was fucking funny!


dasher121 replies on 5/25/2006 5:30 am:
thanks, I have my moments thats for sure!

micahbiguns 52M

5/24/2006 10:06 am

damn dumbasses everywhere! Come over to the sane side of town for a while Bloggers Game


dasher121 replies on 5/25/2006 5:30 am:
thats a great game man and look forward to the responces.

willudomeharder 40F
85 posts
5/24/2006 11:20 am

lol...definitely not the brightest crayon in the box. Don't let it get you down about your fellow smokers...there HAS to be a jackass in every bunch! At least she's off the streets...lol


dasher121 replies on 5/26/2006 6:31 am:
hahaha not the brightest crayon in the box! thats one of my favorite, "that person is dumb dumb dumb" sayings lol.

jadedbabe78 107F

5/24/2006 12:32 pm

What a fucking numpty, lol.


dasher121 replies on 5/26/2006 6:31 am:
hahahahha, yeah numpty just about sums it up!

goldinboy2 61M

5/24/2006 2:48 pm

he he he ha ha ha LOL, Thats to funny must have been some realy good stash, although I was getting my car searched once back in the 70's, really they did that then,The cop found some roaches in the ashtray and proclaimed it loudly to his fellow officers so me being the smartass I am proclaimed just as loudly look the piggys eating bugs out of my ashtray. overnight stay small fine was worth it.


dasher121 replies on 5/26/2006 6:31 am:
doesnt matter the time or the place, a pig is still a pig!

NSAAddict 43F

5/24/2006 5:53 pm

LMAO!! Wow, that is friggin dumb... so what's the new word for this level of stupidity??


dasher121 replies on 5/26/2006 6:32 am:
I dont know ahhhh!! This one has left me so frightened and confused at this level of stupidity that I cant even find the word or words!

StillSmokin2oo6 45M/44F

5/24/2006 7:18 pm

Holy Fuck,,,see,stupid fuckin people like that give us real hop heads a bad name,I wonder if she even started out with any brain cells...and hey,,now that ya mention it we are some of the most open hop heads on this glorious site,,,fuck it,, least we're honest

Maybe we should start our own discussion group....

Cool Post!!!!


dasher121 replies on 5/26/2006 6:35 am:
yeah I figured youd agree dude hahaha. you know, we should start that group. hmmmm, Im having a brain storm here.....

MrNuttz05 50M

5/25/2006 12:25 am

HEY! Wait a damn minute! Not one of you yahoos appreciate the fact that we got some illegal drugs off the streets. There is a silver lining to every story... Come on America! BTW, MrNuttz intercepted that phone call to the popo's & he is loooooooooooooong gone! The 'sticky icky' enhances the senses!


dasher121 replies on 5/26/2006 6:36 am:
hahahhahaha only you nutster, only you!!!

alphuctup 41M

5/25/2006 2:01 am

Looking on the bright side, if she's in jail she can't procreate.


dasher121 replies on 5/26/2006 6:36 am:
hmm, you do have a point there lol.

KC_JJ 55M

5/25/2006 3:44 am

I had heard various versions of this kind of story that I had sort of tossed into the "urban myth" type category but this seems real enough to consider "legit" in my book.

Also, not that it matters in any way, but you appear to almost be on the verge of leapfrogging corezon on the male populaity charts. I guess this matters to me because it's completely absurd and such things appeal to my inborn sense of the natively ridiculous.

MMM [ MMM


dasher121 replies on 5/26/2006 6:37 am:
I agree dude, kind of smelled bullshit on this at first. but the article and mug shot look legit enough for me lol. plus, its so stupid it has to be true! hahaha.

waerlookin4fun 51M/47F

5/25/2006 1:31 pm

LMAO Somewhere there is a village


dasher121 replies on 5/26/2006 6:38 am:
HAHAHAHHAHAHA great comment hahahaha.

.........and here is its idiot!

Become a member to create a blog