277 things..  

bethnumberthree 30F
25 posts
1/24/2006 9:57 am

Last Read:
3/5/2006 9:27 pm

277 things..

001. What is your name? Beth
002. Spell your name backwards.? Hteb
003. Date of birth: 06/10/87
004. Male or female? Female
005. Astrological sign: Gemini
006. Nicknames: ..3, Midget, Daughter, Sister
007. Occupation: student at the moment
008. Height: 5'1
009. Weight: i think i'm 220, but it doesnt show
010. Hair color: light brown with a little blonde and red
011. Eye color: brown
012. Where do you reside now? Lewistown, PA and Cheyney, PA
013. Age: 18
014. Screen names: bethnumber3, but909, lilsister0587, butterfl3, beth05876, sxylilbuttercup2, pehpaispot2, umm thats all my aol i usually use bethnumber3
then yahoo is butterfly_101_rules, lilsister0587, bethnumberthree, beth8705, and imbetterthanyouthink05, typically im on beth8705

015. E-mail: beth0587 hotmail com, elinn cheyney edu
016. What does your screen name stand 4? nicknames, random phrases from me and my friends, yea, mostly nicknames, throw in some numbers like irthdate or graduation year, and you got it
017. What is your LJ name? dont have one
018. What does your diary name stand for?: Don't have one

019. Pets: 1 cat- Turd Ferguson, Shadow, Jesus Christ, Stupid.. mainly Shadow..
020. Number of candles you blew out on your last birthday cake?: 18

021. Piercings?: my ears
022. Tattoos?: none yet
023. Shoe size: between 9 and 11 depends on the style

024. Righty or lefty? both, but mainly righty
025. Wearing: pants and tshirt
026. Hearing: the neighbors music
027. Feeling: bored, lonely, depressed, i wanna go home

028. Eating/drinking: i just ate a burger and onion rings and drank some slice soda, right now nothing, im gonna get a cup of 7-up in a little while

~Guys/Girls/Love/Kissing/And Other Stuff~
029. Have you ever been in love? yes

030. How many people have you told: that they love me? let me count.. 7 or8

031. How many people have you been in love with? two

032. How many people have you kissed? to many to count
033. Have you ever kissed someone of the same sex? yeah
034. How many people have you dated? of the same sex or total? well same sex. none.. total.. about 20 or 30
035. What do you look for in a guy/girl? Humor, not shallow, and HONESTY you gotta tell me the truth
036. Notice about the opposite sex?: Eyes,and ass

037. What type of guy/girl do you usually go for? i go for guys that people wouldnt except to see me with, usually they are kinda preppy, tall, funny, just usually the opposite of me, i mean with being preppy and tall that is

038. Do you have a bf/gf? yes.. for the moment
039. If so where did you meet them? good question

040. What do you like most about your bf/gf?: the way he makes me feel

041. Do you have a crush on some one right now? besides my boyfriend? not erally

042. If so who is it?: n/a
043. Do you believe in love at first sight? no

044. Do you remember your first love? haha.. yea.. he screwed me over.. so bad.. fucking with my best friend behind my back

045. Who is the first person you kissed? Nate

046. Do you believe in fate? yes

047. Do you believe in soul mates? NO ONE IS MEANT TO BE TOGETHER!!!
048. If so do you believe you'll ever find yours? well since i dont no, but i believe i will find that someone

~Family Stuff~
049. How many siblings do you have? 4 older brothers
050. What are your parents names? william and janice

051. What are your siblings names? bryan, matthew, frederick, and raymond
052. How many siblings does your mother have? 5 bros.. 6 sisters
053. How many siblings does your father have? 1 bro

054. Where are your parents from? dad - lewistown, pa.. mom - clearfield, pa

055. Is your family close? not really
056. Does your family get together for holidays? nope.. we avoid each other at all cost
057. Do you have a drunk uncle? more than 1.. about 12 of them.. and throw in some drunk aunts

058. Any medical problems run through your family? lets see, heart disease, diabetes, hypertension, gaut, cancer, thryoid problems, mental illness
059. Does someone in your family wear a toupee? not that i know of

060. Do you have any nieces or nephews? None that we know of

061. Are your parents divorced? they should be

062. Do you have step parents? nope

063. Has your family ever disowned another member of your family? yea, basically, not publicly or anything
064. If so for what? hes a drug addict
065. Did some of your family come to America from another country? well i mean way back in the day, i have some family from scotland and ireland

~Music Stuff~
066. What song do you swear was written about you or your life? hey dad.. by good charolete.. excepts it not my dad its my brother

067. What's the most embarrasing cd you own? britney spears?

068. What's the best cd you own? mixed ones or jack off jill

069. What song do you absolutely hate? ones that are overplayed
070. Do you sing in the shower? nope

071. What song reminds you of that special someone? we belong together.. all my life.. and im already there

072. Color: blue
073. Food: pizza, anything that my mom makes
074. Song of all time: big butts by sir mix a lot
075. Show: simpsons, golden girls, gilmore girls, and 7th heaven
076. School subject: biology

077. Band/singer: jack off jill, panic! at the disco, afton
078. Animal: kitty
080. Outfit: well i like wearing pjs.. or jeans and a tshirt

081. Radio station: at home.. hot 103.. here.. i listen to the music i have ripped or downloaded onto my computer
082. Movie: american history x
083. Pair of shoes: flipflops
084. Cartoon: family guy, the simpsons

085. Actor: johnny deep, ed norton
086. Actress: julia roberts

087. Potato chip: hartleys, bbq

088. Drink: cherry coke
089. Alcoholic drink: bacardi silver raz, jack daniels fruit punch

090. Holiday: i hate holidays

091. Perfume/cologne: tommy girl for me.. adidas for them
092. Pizza topping: mushrooms
093. Jello flavor: cherry
094. Lunch meat: ham and cheese load
095. Board game: umm.. risk...

096. Video game: super mario brothers!!!!

097. Website: myspace or myyearbook

098. Book: tommyknockers by stephen king

099. Computer game: hearts
100. Number: 3
101. Cereal: applejacks
102. Comedian: christopher titus

103. Dessert: cheesecake
104. Disney character: mickey mouse.. are there others?

105. Clothing store: hot topic
106. Pasttime: hmmm sitting around watching tv and talking online

107. Teacher: mr Berkhouse

108. Childhood toy: umm the mailbox.. haha.. i liked to run around outside..
109. Carnival game/ride: i hate the carnival
110. Candy bar: i dont eat candy
111. Magazine: dont have time for them
112. Salad dressing: italian
113. Thing to do on the weekend: go home

114. Hot drink: cappuncio from tom's in milroy
115. Season: fall
116. Sport to watch: football
117. Person to talk to online: umm dont have one really.. i love talking to ryan..
~Your Bedroom/Sleeping Habits~
118. What color are your sheets?: white

119. What color are your bedroom walls?: white with some blue paints chips

120. Do you have posters on your wall?: not yet.
121. If so of what?:
122. Do you have a tv in your bedroom? my roommate does
123. How many pillows are on your bed?: 3
124. What do you normally sleep in?: sweats and a t
125. Describe your favorite pair of pajamas: 05 shorts and a tshirt or my nightgown
126. What size bed do you have? twin
127. Do you have a waterbed/bunkbed/daybed?: i live in a dorm..
128. Do you have your own phone line in your bedroom?: use to.. now its just the cell
129. Do you listen to music while trying to fall asleep?: hell no
130. Describe the last nightmare you had? thompson was with someone else
131. Do you sleep with stuffed Animals?: just my duck blanket
132. How many people can comfortably sleep in your bed? well there has only ever been two. and that was comfortable enough
133. Do you sleep in any unusual positions?: i sleep with one arm under my head the other one over it.. on my side.. well more towards the front but not completely.. with one leg under the cover and one leg over the cover
134. Do you have to share your bedroom with a sibling?: not at home

135. Do you snore?: yes

136. How about drool?: when im tired
137. Do you have an alarm clock in your room?: two of them, hers and mine

138. What color is the carpet in your room?: we have a pink rug

139. What's under your bed?:my laptop box

~This or that~
140. Coke/Pepsi: pepsi

141. Doughnuts/bagels: bagels

142. Day/night: night

143. Wicked witch of the east/wicked witch of the west: east
144. Heaven/hell: heaven
145. Make love/have sex: make love

146. Coffee/tea: tea
147. Hamburgers/hotdogs: hamburgers
148. /rock: rock
149. Britney/Christina: britney
150. Swiss cheese/american cheese: american

151. Done drugs? once or twice
152. Stolen money from a poor person begging on the street? no

153. Had your tonsils removed? no
154. Gone to camp? yes

155. Won a bet? quite a few

156. Written a love letter? quite a few
157. Gone out of your way to be with the one you love? yes
158. Written a love poem? yes

159. Kissed in the rain?yea

160. Slow danced with someone you love? yeah but i didnt love him that way. well i thought i did.. but i as wrong.. were just friends
161. Participated in cyber sex? who in their right minds
162. Faked an orgasm? maybe
163. Stolen a kiss? yea
164. Asked a friend for relationship advice? haha yea.. it got kinda old
165. Had a friend steal your bf/gf? yes my best friend to be exact
166. Watched the sunset/rise with someone you love? haha no we feel asleep

167. Gotten a speeding ticket? dont drive
168. Done jail time? no
169. Had to wear a uniform to work? nope

170. Won a trophy? yea
171. Thrown up in public? did it in school all the time
172. Bowled a perfect game? haha no
173. Failed/got held back? nop
174. Got perfect attendance in grade school? haha no
175. Roasted pumpkin seeds? nopes

176. Taken ballet lessons? no
177. Attempted suicide? yes
178. Cut yourself? yes

~Childhood Stuff~
179. Did you play with Barbies? nope

180. Did you own Treasure Tolls? nope?
181. Did you watch Beverly Hills 90210? nope
182. Did you play Simon? Simon???
183. Did you watch Fraggle Rock? who didnt
184. Did you wet the bed? not that i know off
185. Did you believe there were monsters in your closet or under your bed? no.. they lived in the other rooms
186. Did you wear the underwear with the days of the week on them? haha yea
187. Were you shy? nope
188. Were you spoiled? haha a little
189. Were you abused? not by my parents
190. Did you go to the circus? as a field trip
191. Did you go to the zoo? as a field trip
192. Were you in a car accident? i was hit by a car does that count
193. Did you build snowmen? nopes
194. Did you cry when you scraped your knee? not usually
195. Were your older cousins mean to you? some
196. Did you think slinkies were cool? hell ya
197. Did you think the Ninja Turtles really lived in the sewer? In reality? yes!
198. Were you afraid of the dark? yeah
199. Did you have slumber parties? sure
200. Did you have New Kids On The Block sheets, curtains, sleeping bags, dolls and pajamas? no
201. Did you tease your hair out like Tiffany? nope
202. Did you believe in the Easter Bunny/Santa Claus/ and the Tooth Fairy? nopes

203. Do you believe in aliens? i believe in life on other planets
204. Name 5 things that are next to your computer: hartleys chips, tissues, notebook, cell phone, power pack
205. Do you have any hidden talents? i can make almost any laugh
206. Do you wish MTV would play music videos? iyes
207. If you were to star in a movie, what kind of movie would it be? romantic/comedy
208. What would your movie star name be? ? Beth Linn
209. Do you play any sports? not organized, sometimes we play football on the weekends that's fun, esp in the snow
210. What's the scariest movie you've ever seen? scary movies arent scary.. lol
211. What is the best movie you've seen in the theater or rented recently? matchstick men, four brothers
212. What is the dumbest movie you've ever seen? the grudge
213. Do you drive? nope
214. What is your dream car? '54 shelby cobra with a mustang engine..
215. Do you think you're good looking? some days
216. Do others think you are good looking? yeah but not from the ones i want to think
217. Would you ever sky dive? nopes
218. Do you believe in Bigfoot? no
219. How many rooms do you have in your house? 8
220. Are you afraid of roller coasters? not anymore use to be
221. Do you believe in God? yes i do
222. Do you believe in Satan? yes
223. Do you believe there is a heaven? yes
224. Do you believe there is a hell? yes
225. Do you own a pooltable? yea
226. Do you have a pool? nope
227. Do you have a dishwasher in your kitchen? yep doesnt work
228. Do you like chocolate? yep but i cant eat it
229. Who/what is on your 2005 calendar? scenes from lewistown
230. How many U.S. states have you been to? too many
231. Ever wished on a shooting star? iyea
232. Best Halloween costume you ever wore? who knows
233. Do you carry any weapons on you? use to
234. What is your weakness? Trust
235. Name something you can't get enough of: Having someone to cuddle with at night, its comforting
236. Describe yourself in 3 adjectives: trustworthy, quiet, at first
237. How many kids do you want to have? 5
238. Future daughters names: rain nicole, canadice marie
239. Future sons names: andrew michael, justice lee
240. What is your ideal way to die? in my sleep
241. How do you release stress? cry usually
242. Are you a trendy person? nope
243. Are you an artistic person?nope
244. Are you a realistic person? Yes
245. Do you un-tie your shoes every time you take them off? no
246. Are you a strong person? i can be
247. Are you a strong willed person?i can be
248. Who is the last person to e-mail you? berta
249. Who is the last person to IM you? ryan
250. Do you hate chain e-mails? yes!
251. Are you a deep sleeper? sometimes
252. Are you a good story teller? sometimes
253. What do you believe is your best quality? Caring
254. What is your greatest accomplishment?full ride
255.Do you like to burn candles or incense? no
256. Do you do yoga? nope
257. Do you have your own credit card? nope
258. Let's say you win the lotto, what would you buy? House, a car, and a bunch of crap for my family
259. Do you have a check book? yea
260. Do you like your driver's lcense picture? yeah
261. Do you tan easily? burn easily
262. What color is your hair naturally? blonde
263. How many fillings do you have? none
264. How many cavities did you have at your last dentist visit? none
265. Worst feeling in the world? Realizing you're all alone
266. Best feeling in the world? The happiness of having someone to hold you
267. Is the glass half empty or half full? both
268. Last thing you downloaded? yahoo
269. Do you catch yourself using online terms in your real life? not really
270. What do you think people think of you? im weird
271. Are you a likeable person? sure, if u got to know me
272. Do you need therapy? i think i do sometimes, might help
273. Do you take medication for a chemical imbalance? yea
274. What is the best way to be proposed to? romantically?
275. Would you ever smoke Marijuana? haha yea
276. If Fed Ex and UPS were to merge, would they call it Fed UP? I would
277. What's your favorite phrase? let me tell you a story,.. get over it

rm_splhc00 34M

1/30/2006 1:48 pm

Hey, that's alot of info. i feel I know so much about you and you know nothing about me. Contact me here if your interested. I am at school so I am right around the corner.

Become a member to create a blog