That Look  

absolutelynormal 57F
6016 posts
8/8/2006 6:51 am

Last Read:
8/9/2006 10:34 pm

That Look

I love it when you look at me like that. You know the look, the one that says everything. The one that makes me drip with desire.

You know the one that makes me think about things that I probably shouldn't be thinking about. That look that makes me ruminate about our fun times together.

I love that look because it leads to so much more. We can be at the dinner table, eating something wonderful, but when you look at me like that it makes me want to eat you.

It makes me wanna grab you by the belt buckle and throw you down on my bed, on the couch, in the chair, or on the floor. It makes me want to grind my pelvis into yours.

It makes me throb, makes me swollen, makes me wet. You look at me like that and I want you to fuck me hard. Makes me want to put my chest on the bed and my ass high in the air.

That look makes me want to wrap my legs around you, forcing you deeper into me.

That look makes me feel like a woman.

rm_sweetone244 57F
377 posts
8/8/2006 8:00 am

OMG ... do I know that look!

absolutelynormal replies on 8/9/2006 10:06 pm:
I know you know!!

40lovesetmatch 61M

8/8/2006 1:22 pm

I haven't seen that look for a while. I remember it though. You can feel it before you make eye contact and then... You hit it on the nail.

Thanks for the memory.


absolutelynormal replies on 8/9/2006 10:07 pm:
Thanks to you for reading james


8/8/2006 3:10 pm

Gurllllllllll I know that look too

just a squirrel trying to get a nut

absolutelynormal replies on 8/9/2006 10:09 pm:
I can vaguely recall that look

digdug41 50M

8/8/2006 4:14 pm

I aint seen or givien that look in quite some time

roaming the cyber streets of blogland

absolutelynormal replies on 8/9/2006 10:18 pm:
me either Diggy, me either.

seek_u_topia 52M

8/8/2006 4:23 pm

damn! what a look...and oh what a feeling!

absolutelynormal replies on 8/9/2006 10:19 pm:
ooohhh yeah

caressmewell 54F

8/8/2006 6:30 pm

I vaguely remember that look.

absolutelynormal replies on 8/9/2006 10:23 pm:
sad, eh?

TheRealThing655 49F
9558 posts
8/8/2006 9:07 pm

That brought up some memories...and anticipation for it to happen again...very nicely done.

absolutelynormal replies on 8/9/2006 10:24 pm:
Thanks TRT

ProtonicMan 49M

8/8/2006 9:46 pm

Yeah, I like giving that look. I hope you find someone to give it to you soon.


absolutelynormal replies on 8/9/2006 10:24 pm:
Me too TJ, me too

rm_AnOddGirl 58F
3469 posts
8/8/2006 10:13 pm

Hmmm, seems to me the last time I saw that look....

absolutelynormal replies on 8/9/2006 10:27 pm:
Been that long huh?

docdirk 49M

8/9/2006 6:48 pm

Dammit **going through my library of looks** which one was it again????

Ah, Its you again, Your Angel Feathers and your Blood Stains...

absolutelynormal replies on 8/9/2006 10:31 pm:
The one that says, I want you as bad as you want me, that one.

Become a member to create a blog