WTF Did I Do???  

aascrompn 43M
6957 posts
4/30/2006 12:26 pm

Last Read:
10/18/2006 7:10 am

WTF Did I Do???


Evidentally sexydisaster30 got me drunk and tried to take advantage of me...

[post 329350]

What does it sound like to you?

rm_gerson42 53M
2419 posts
4/30/2006 12:44 pm

Aas. If your going to attempt to play a story a certain, way you can't sleep in and must get your post in first. Everyone, even the westcoast, already believes another version of this little episode and is off doing their Sunday thing. Heck, sexydisaster started her alibi last night via Mr Real. Unless you have pics..............!


aascrompn replies on 5/1/2006 12:36 pm:
I've got nothing... lol - very good point indeed, however, false.

ArtisticTwist75 42F
2505 posts
4/30/2006 1:13 pm

Gerson is perfectly correct. She started blogging this before the liquor store closed. Guess you should have posted when you got home... or wait... maybe you did.

Artistic


aascrompn replies on 5/1/2006 12:37 pm:
I did... damn AdultFriendFinder has screwed me again.

VenusDiaries 63M
867 posts
4/30/2006 4:17 pm

Aas, you have that phone you had the opportunity to blog and drive on the way home last night.


aascrompn replies on 5/1/2006 12:38 pm:
I was already one-eyeing it to the house... What else to you people expect from me?

PassionKisses4Me 45F

4/30/2006 5:10 pm

Sounds like both of you had a great night...and damn those drunk pictures always seem to show up LOL

Becky

~Becky~


aascrompn replies on 5/1/2006 12:38 pm:
That's my stunt double... It's truly not me! Swear!

saddletrampsk 55F

4/30/2006 8:20 pm

Asschompin
Like I comment to SD..you guys in ATL have wayyyyyy too much fun..


aascrompn replies on 5/1/2006 12:39 pm:
We do have some good times down here!

FunandFrisky79 43M/38F

4/30/2006 8:54 pm

Sounds like you had fun last night! So... did you get any??

Btw, love the pic in the swing! I've never tried sex in one... hmmm... that gives me an idea ... care to help me with that?? *WEG*


]


aascrompn replies on 5/1/2006 12:40 pm:
Sread em! I promise not to take any pics! heh... for the first 5 mins anyway. Once I get you all warmed up, you won't care what I do.

frangipanigal 46F
10406 posts
4/30/2006 9:15 pm

I'll look forward to hearing all about this soon! Thank God you got laid (I assume...) Woo Hoo!!!

Having gorgeous SexyDisaster accompany you to get in at a couples price....nice! I assume a certain someone else didn't go with you then?

Frangi x


aascrompn replies on 5/1/2006 12:41 pm:
I was relieved of a few demons... No, a certain somebody did not come, but he was aware of the whole thing.

rm_1hotwahine 64F
21091 posts
4/30/2006 9:58 pm

Why is it that, when I read Real's post yesterday, I just KNEW the male blogger was?

Yeah, I'm still [blog 1hotwahine]


aascrompn replies on 5/1/2006 12:41 pm:
Innocent little me?? You believe her story??

FunandFrisky79 43M/38F

5/1/2006 3:58 pm

Mmmmm, you read my mind!!!

Btw, I don't mind the pics... I'm a camera whore! lol


]


aascrompn replies on 5/2/2006 6:34 am:
Do share!!!

GoddessOfTheDawn 106F
11240 posts
5/1/2006 11:40 pm


.... ummmm.... 'tried' to take advantage of you??

~ innocent lewk ~


aascrompn replies on 5/2/2006 6:34 am:
Of course!! Do you think I would voluntarily do this??

GoddessOfTheDawn 106F
11240 posts
5/2/2006 6:53 am

aascrompn replies on 5/2/2006 6:34 am:
Of course!! Do you think I would voluntarily do this??


UMMMMMMM.....

HELL YES!!!!

size 0] funny thing is, I wasn't referring to your volunteering, I was referring to you trying to pretend she 'tried' to take advantage of you.... LMAO


GoddessOfTheDawn 106F
11240 posts
5/2/2006 6:55 am

aascrompn replies on 5/2/2006 6:34 am:Of course!! Do you think I would voluntarily do this??


UMMMMMMM.....

HELL YES!!!!

funny thing is, I wasn't referring to your volunteering, I was referring to you trying to pretend she 'tried' to take advantage of you.... LMAO


GoddessOfTheDawn 106F
11240 posts
5/2/2006 6:58 am

aascrompn replies on 5/2/2006 6:34 am:
Of course!! Do you think I would voluntarily do this??
UMMMMMMM.....

HELL YES!!!!

funny thing is, I wasn't referring to your volunteering, I was referring to you trying to pretend she 'tried' to take advantage of you.... LMAO


aascrompn replies on 5/2/2006 7:02 am:
she totally did... i felt violated

GoddessOfTheDawn 106F
11240 posts
5/2/2006 8:25 am

aascrompn replies on 5/2/2006 7:02 am:
she totally did... i felt violated
~ raisez eyebrow ~ it just ~felt~ that way?

sumhow I *know* she's smarter than that.... ~WEG~


GoddessOfTheDawn 106F
11240 posts
5/2/2006 8:27 am

aascrompn replies on 5/2/2006 7.02 am:
she totally did... i felt violated
~ raisez eyebrow ~ it just ~felt~ that way?

sumhow I *know* she's smarter than that.... ~WEG~


Become a member to create a blog