Crazy Old Fucker  

NoGlory777
114 posts
8/20/2006 6:29 am

Last Read:
10/11/2006 5:57 am

Crazy Old Fucker

like a bird on the wire
like a drunk in a midnight choir
I have tried in my way to be free

Bird on a Wire/Leonard Cohen

Had an interesting experience with the local Young Republicans..
Just on my way to the Farmers' Market Saturday morning. As is my habit, I had a CD playing loudly..I once told my boys that some songs are just made to be played loud, or not at all..but I digress.
Sitting at a light, windows down, singing along with Jimmy Buffett..hadn't noticed the car next to me at first, a BMW with the YR sticker in a side window..some kind of rappish jumble pouring out of their speakers..so of course, my first inclination was to turn Jimmy up..
That got me a surly look from the blondes in the Beemmer..
In an entertaining turn of events, the next song started, and it was what Jimmy calls his love song from a slightly different point of view...
So as I sang along:
"So, Barmaid, bring a pitcher,
another round of brew
Honey, why don't we get drunk and screw."
I heard.."Turn that shit down!" from the YR car..
Such a mouth on her..
Being the gentleman that I am, I turned and nodded, gave her a toothy grin, and turned up the volume..
As the light changed, and the chorus returned..
I heard her turn to the driver and say..
"Crazy Old Fucker"..
And all I could think of was..
Yes I am..


I'm a piece of work, I'm iron and lace
I'm shy, I'm right up in your face
I'm all dumbfounded, stubborn as an ass
Sharp as an arrow in a pile of glass.
I'm a sweetheart, genius, reckless jerk.
Lord, have mercy, I'm a piece of work.

Piece of Work/Will Kimbrough


lovemetouchme5 52F
2102 posts
8/20/2006 6:55 am

Crazy old fucker, huh? That is too funny! I would have loved seeing their faces as you drove away..

Loveme


NoGlory777 replies on 8/20/2006 9:09 pm:
Thanks Loveme..It was truly a Kodak moment..

Hydragenias 57F

8/22/2006 6:59 pm

What a great post you crazy old fucker! LMAO!!! that's just too perfect!

What do blondes know anyhow?
unless of course, they are crazy old fucking blondes like ME!

GREAT Pic ShayeDK! lol


NoGlory777 replies on 8/27/2006 4:53 am:
Thanks Hydra. I thought it was pretty funny, too.
But I would hesitate at calling you old..

Hydragenias 57F

8/27/2006 5:51 am

but that's only because you're older than ME


NoGlory777 replies on 8/27/2006 8:34 am:
Well that part may be true, but on the blonde and crazy I'll have to withhold judgment..but from what I can see, you don't look your age..now about that towel.

countryheart_71 46F
8081 posts
8/27/2006 5:56 am

Now that's funny! It's always good to stir things up and make life a bit more interesting.

~Country~


NoGlory777

8/27/2006 8:37 am

Glad you liked it Country. Its good to stir the pot. Part of that twisted sense of humor.


wickedeasy 68F  
31332 posts
8/27/2006 11:03 am



aren't we all?

You cannot conceive the many without the one.


NoGlory777 replies on 8/28/2006 5:38 am:
It seems that way..and I enjoy my own brand of lunacy...

MoutnainGirl 39F

8/29/2006 5:09 am

LOL.. and I am sure they aren't blasting that crap they call music! What do you get when you cross country and ? that's right! CRAP!! BTW.. I like both..so I can say that.. hehe

Moutnain Girl

Visit my blog: MoutnainGirl


NoGlory777 replies on 8/29/2006 8:32 am:
Thanks MG.
That is true. They had theirs cranked up..they just didn't play nice with others.

Become a member to create a blog