This may piss a few off, but only if they are guilty......  

HOTNBOTHERED0414 48F
6876 posts
1/22/2006 10:07 pm

Last Read:
5/16/2006 12:34 am

This may piss a few off, but only if they are guilty......

Am I the only one to notice that we are getting a larger number of assholes on this site?
I am talking men who obvs. do not want to get laid.
They start typing a blog,or make a comment, and fuck me all that comes out it rude,sarcastic,bullshit!!!

" HI, I AM AN ASSHOLE, AND YOUR NOT GOOD ENOUGH FOR ME! MY SHIT DON'T STINK, CAUSE IM THE MAN."

Well for all the men who think they are too good for most of us chicks on a.f.f.
Bugger off, and give the good men a chance, ya know "THE GOOD" men. The ones who leave sweet post in our blogs. The ones who post about something worth reading and posting on. Not all talking about how wonderful they are,and how women suck.
Get a clue, don't dog on women when your lookin for a woman, Einstien !!!

H~N~B HOTNBOTHERED0414


HOTNBOTHERED0414 48F

1/22/2006 10:48 pm

DAMN AND I FORGOT TO ADD IN THERE ABOUT THE MOTHERFUCKERS WHO DELETE PEOPLES POST, IF YA DON'T WANT PEOPLE LEAVING COMMENTS, FIX YOUR BLOG SETTINGS. I GOT A COMMENT DELETED TONITE AND IT WAS NOTHING BAD,GUESS IM HIGH ENOUGH ON THE BLOG TOTEM POLE......F.U.


keithcancook 61M
18125 posts
1/22/2006 10:54 pm

Hmm, I thought everybody wanted to get laid.


digdug41 50M

1/22/2006 10:57 pm

some guys dont know how to aproach a woman and thats sad especially if she's not even in the room with ya lol I will just say hell luv how are you and I dig your post cya later

roaming the cyber streets of blogland


HOTNBOTHERED0414 48F

1/22/2006 11:13 pm

digdug41--
keithcancook-- I am guessin some guys on here don't wanna...lol
mzhunyhole-- TY


fun4allin2006 54M
1583 posts
1/23/2006 6:19 am

Sorry HNB I will try to tune it down a bit.


HOTNBOTHERED0414 48F

1/23/2006 9:09 am

fun4allin2006--- Babe you know it's not you!!


MissAnnThrope 57F
11488 posts
1/23/2006 10:46 am

I swear to you, the Doms in their own mind, who consider women second class citizens, who are having no luck whatsoever on alt are coming over here to get points for joining a sister site and to treat women like shit. I've even been getting that crap about how the bible says women should know their place and a man is the king of his castle and we uppity bitches need to learn our place. WTF? Then of course, if you say anything to them, they haul into you.

There has been a massive influx of fucktards lately. I love the ones who can't be bothered to read your profile. "What are you looking for?" "I'm looking for a lover." "What the fuck are you doing looking for a husband on a hook-up site? This place is for one night stands!" "If all you're looking for is a hole to plunge into, turn to the back of the Village Voice or NY Free Press and hire an escort." "I never paid for sex in my life! You're a bitch! And I just looked at your profile! Someone who looks like you should be begging to get laid, not telling guys no!" etc. Then they try to tell you what a defective woman you are for not being married. er... What is with the mentality that for a woman to be whole, she needs a partner?


HOTNBOTHERED0414 48F

1/23/2006 11:20 am

MissAnnThrope--I have a husband,but I envy you for not having one. It is freakin more work being married. My idea on why men are being assholes right now....

THE CHEAP MOTHERFUCKERS DON'T WANNA HAVE TO BUY ANY CHICK SOMETHING FOR "V" DAY...........LMAO (I crack myself up sometimes)


easy_8 58M

1/23/2006 5:17 pm

Love the Fuck You Buster pic...
Some of us are smarter and know how to get laid..


HOTNBOTHERED0414 48F

1/23/2006 8:53 pm

easy_8-- TY, I TRY TO PUT A GOOD PIC WITH A BLOG.


AtomicArtist0 46M
6015 posts
1/24/2006 9:17 pm

"nothing but rude, sarcastic bullshit"...uh oh...I'm screwed.


HOTNBOTHERED0414 48F

1/24/2006 11:11 pm

AtomicArtist---HAHAHAHAHAHAHAFUCKYOUHAHAHAHAHAHAHA


AtomicArtist0 46M
6015 posts
1/25/2006 9:42 pm

on a different note, I posted something that should piss people off...but only if they're pretentious and humorless. Its called Area Blogger Thinks He's Writing For Himself


Become a member to create a blog