I am damn tired of hurting................  

HOTNBOTHERED0414 47F
6876 posts
3/22/2006 2:50 am

Last Read:
3/22/2006 10:43 pm

I am damn tired of hurting................

It has been a week since I went to the dentist, and today was the worst of it. I do not know if it is possible to have a bad reaction to stitches, or the type they used, but damn it, I am taking my antibiotics, taking the pain meds, and doing the salt water rinses, and it is getting worse! I am calling them in the morning and having them take the damn things out!!!
I can't freakin sleep! Can't eat a damn thing! And I can't believe I am about to say this, But I do not even want SEX!!!
I told all my co-workers I would give them my next paycheck if they would just fucking shoot me!!! And damn it, no takers!

H~N~B


happyladychat 48F
3740 posts
3/22/2006 3:34 am

When I read the subject title.... I was thinking....

Well... the dentist, me too... I'm totally freak out to think of visiting one. That's why I rinse and brush my teeth religiously everyday for about 5 to 6 times.

Well... well.... perhaps you should call and schedule to visit a handsome dentist.... maybe that will reduce the hurt a little.

HLC

Make it your challenge.... turn me ON!!


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 5:45 am:
I already did, thats why I am hurting!

wildoats19622 55M
3530 posts
3/22/2006 3:47 am

Pain sucks!!!!

When I had oral surgery they made me wait 10 days before they took the stitches out. I was sooooo siiiick of pudding and jello.

Hope you feel better soon.

Wild

BTW baby food sucks too, that's why they spit it out.

Crosswords increase your vocabulary. Cross words increase your blood pressure.


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 5:45 am:
Tomorrow will be the 10 day mark to get them out! Damn it I don't want to wait one more day!

readytolay_3
(What the fuck is this shit..?? *rolls eyes*)
106F

3/22/2006 4:45 am

Well hell I'd shoot you for free of course you'd have to supply the gun and ammo...Will I hope you start feeling better soon SEXLESS..Ready oh I mean "bitchette"

Ready


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 5:47 am:
GUN-check....AMMO-check,ok ready to begin? LMAO
And ya know what really sucks? I ran the fuck out of salt!

readytolay_3
(What the fuck is this shit..?? *rolls eyes*)
106F

3/22/2006 5:41 am

Oh yeah, you've got to read this post "OPEN LETTER TO A PENIS PICTURE" it's not the bullet your looking for but it will make you laugh....Ready

Ready


rm_dragonheat23 52M
1158 posts
3/22/2006 5:42 am

Sorry, I can't shoot ya'. Moral dilemma there.
Too bad you don’t want sex. That, I might have been able to help you with.
Hope you are feeling better soon.


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 5:46 am:
Yeah Yeah Yeah, everyone can have sex with me, no one can put me out of my misery!

firestarter665 43M/40F

3/22/2006 5:52 am

I feel for you. I hope the dentist can do something for you. Feel better.


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 9:43 am:
TY

BBbikerbabe6969 52F
37 posts
3/22/2006 5:59 am

Where is that Tall, Dark, and Handsome man of yours to help take your mind off of the pain?


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 9:43 am:
HE is at work, I think.

loadeddice05 45M

3/22/2006 6:44 am

BIG BABY!!!! NEED A HUG???


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 9:24 pm:

TTigerAtty 63M

3/22/2006 6:57 am

Strawberry and chocolate shakes are good! Hoping your pain quickly subsides!


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 9:44 am:
I am so tired of icecream!

LustGoddess2469 51F  
2453 posts
3/22/2006 7:00 am

No, we can't put you out of your misery, but there are some here that sure can add to it. lol I'm so sorry you're in so much pain - there's nothing worse than pain you can't do anything about.

Feel better soon!

Lusty


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 9:45 am:
TY my busty lusty friend!

angelofmercy5 60F
17881 posts
3/22/2006 10:20 am

Awwww...HNB! You shouldn't have to have so much pain from all of this! Sorry...can't shoot you! But geez...its pretty bad when you don't even want sex. I hope the dentist will take those stitches out today for you! Feel better soon!


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 9:25 pm:
Tomorrow!

MrNuttz05 50M

3/22/2006 1:42 pm

Please!!! Let ME shoot you!


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 9:25 pm:
OOOOOOOOOYEAH? With what? Ya perv.!!!

scorpmail66 51M
260 posts
3/22/2006 2:20 pm

hey babes, sorry to hear your in pain hope your dentist helps you soon
so your back to your normal self very soon

hugg n loadsa kisses to ya
scorps
xxxxxxxxxxxx


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 9:25 pm:
TY

rm_talldarkavg1 106M
10172 posts
3/22/2006 2:35 pm

Don't want sex? Get those stitches out STAT!

[blog talldarkavg1]


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 9:26 pm:
NO SHIT!!!

rm_cru1972 45M
4407 posts
3/22/2006 2:39 pm

I'm not even going to say anything but if I did It would be about shooting you, Maybe sumthin 'bout ammo bein warm and sticky, HOPE you feel better soon!!


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 9:26 pm:
OMG, now your soundin like mrnuttz

007sexy40plus 52F  
7603 posts
3/22/2006 2:53 pm

Ok biotch you ask to be shot knowing your ass is too far from someone who will shoot you. come on down to MS I will pop a cap in that ass and you will not remember the pain in your mouth because your ass will be hurting.

Naw I wouldn't hurt you. We would get drunk and numb the pain. Fell better soon..

By the way you made the front page on the popular list.

That's my bitch-that's what I'm talking about...


I am the real deal! "Come Get Me!!!"


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 9:27 pm:
I know alot of pissed off people right now if I was on the front page!!! And I love it!

happyladychat 48F
3740 posts
3/22/2006 6:57 pm

well then, hope you get over your pain soonest possible. take care.

Make it your challenge.... turn me ON!!


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 9:27 pm:
TY!

ticktock500 45M

3/22/2006 9:40 pm

BANG! BANG!

(now what does he think they stitched up? twat.)


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 9:43 pm:
LMAO

lifeisablast333 55M

3/22/2006 9:53 pm

feeling your pain, hope ya get better....the redneck


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 10:02 pm:
I can't hurt forever! lol

ticktock500 45M

3/22/2006 9:55 pm

don't laugh too hard, i don't want you to bust any of those stitches (where ever they are)


HOTNBOTHERED0414 replies on 3/22/2006 10:02 pm:
LOL In my mouth silly. Have ya not read my blog?

Become a member to create a blog