#12.........  

HOTNBOTHERED0414 48F
6876 posts
5/6/2006 5:23 pm

Last Read:
5/10/2006 9:14 pm

#12.........

Can I just say MMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!

My #1 racer #12 Ryan Newman!

My #2 racer #20 Tony Stewart!

Now in a perfect world I, H~N~B would get some three way action with these two men!

My damn mouth is watering just thinkin about it!

I'm watchin the race right now. Gotta love Nascar!

H~N~B


rm_cru1972 46M
4407 posts
5/6/2006 5:43 pm

I can understand Ryan, Or even Mark Marin, But damn that Tony. He's startin to act too much like THE RAINBOW WIENIE


HOTNBOTHERED0414 48F

5/6/2006 6:35 pm

cru1972-- Bite your tongue!!!


rm_cru1972 46M
4407 posts
5/6/2006 8:31 pm


HOTNBOTHERED0414 48F

5/6/2006 9:58 pm

cru1972-- OK! Now you've done it! I am gonna have to come up there and teach you a lesson!


skyking412004 55M
5363 posts
5/8/2006 6:46 am

_____When I watch, I watch for the wrong reasons. The crashes...so I don't watch. I imagine it would be nice to actually be there, having the rumble of the engines vibrating through your whole body. (and in your case...especially your clit. That way you could fantasize about those drivers with your thighs shaking, just standing there.)


HOTNBOTHERED0414 48F

5/8/2006 8:20 am

skyking412004-- I watch for the crashes too. LOL And hell yeah it would be nice to be there!


Sweetpickles69 49F

5/8/2006 10:31 am

Gimme Dale Earnhardt Jr! I know he's not into BBW's though! Typical clueless man!

Peace,
Pickles


HOTNBOTHERED0414 48F

5/8/2006 11:18 am

Sweetpickles69-- It is simply FEAR, the boy knows a BBW would tear his ass up!


Sweetpickles69 49F

5/8/2006 5:29 pm

I think you're right H n'B!! He couldn't handle even one of us!

Peace,
Pickles


HOTNBOTHERED0414 48F

5/8/2006 8:35 pm

Sweetpickles69-- AMEN!!!


MrNuttz05 50M

5/9/2006 2:29 pm

What is NASCAR?


HOTNBOTHERED0414 48F

5/9/2006 8:32 pm

MrNuttz05-- It is where I sit on your face and you fight for air!
lol


MrNuttz05 50M

5/10/2006 2:16 pm

    Quoting HOTNBOTHERED0414:
    MrNuttz05-- It is where I sit on your face and you fight for air!
    lol
'Sanity' is not YOUR friend, is it?


HOTNBOTHERED0414 48F

5/10/2006 9:14 pm

MrNuttz05-- And why you say that?


Become a member to create a blog