hmmm I wonder wht that means  

Fox4aKnight1 44F
1176 posts
2/4/2006 3:53 pm

Last Read:
8/6/2006 11:45 am

hmmm I wonder wht that means

Well I stayed up too late last night. I was unable to ge to sleep. So when I went to lay down I actually took my toy in an effort to "wear myself out". I ended up falling asleep to the vibrations. when I woke up the batteries were near dead. Um jeesh that sounds bad . But gets this is the second or third time I have done this. LOLOL

So if ya feel this is something you wanna talk about feel free ....yes its true ...Sadly. Could you fall asleep while using a toy ladies....and guys ...well guys if ya feel like commenting be my guest. LOl

*goes off looking for more batteries muttering*

Fox4aKnight1 44F

2/4/2006 4:56 pm

lol wonder if I qought to hide this

maria1959 58F

2/5/2006 10:17 am

Hehehe Fox, that is so funny, I suppose to get your attention got have a real live toy, one attached to a guy. Hehehehe thanks for the giggle girl! Oh did you get those new batteries in? hehehehe....

Fox4aKnight1 44F

2/5/2006 12:33 pm

LMAO Maria ....yup I put new batteries in and yup perhaps a guy would be more distracting ........I don't think I would fall asleep on a guy .....ummm but then I am kinda odd *Shrug* lololol

expatbrit49 64M

2/5/2006 2:00 pm

lol, if you can fall asleep with the toy running, maybe you need a better toy or as Maria said a live toy.

Funny post.

Thank You for Your Time and Attention

TabithaElectra79 39F

2/5/2006 4:05 pm

I have never had it happen to me!

I guess you must have been really tired!

Fox4aKnight1 44F

2/5/2006 6:32 pm

LOL ex.......I am a bit odd............I am guessing a live toy might work better lololol......

PailsDiverHonks 56F

2/5/2006 7:14 pm


Fox4aKnight1 44F

2/5/2006 9:50 pm

lol Electra .....yup ...tired and odd lol

keithcancook 61M
17930 posts
2/6/2006 12:54 am

Hmm, perhaps you are using the device improperly. Did you read the directions all the way through?

Fox4aKnight1 44F

2/6/2006 4:37 am

LOL green ..... hmmm well I did mention I am odd right?

LMAO trav sounds painful .....and got ya Q's lol

Keith I am not male ...I read the manual hell meabe I just need to rewire it ....for a wall plug in lolol

WellhungTrigger 44M
282 posts
2/7/2006 7:23 pm

I once passed out when I was making out with this girl...

Oh! and I once fell asleep reading Reminiscing! jk..jk


Fox4aKnight1 44F

2/9/2006 10:43 am

lmao WHT ?* for ya LOL behave

flower_essence 42F
30 posts
2/11/2006 2:57 am


now its funny it means ya have discovered a new sleeping methods...ladies stick in your vibrator and here come Mr,sleep
this my first time reading for you never knew you u did... so ya bad imaoooooo

AKA flowerlady

flower_essence 42F
30 posts
2/11/2006 2:58 am

i re sent another comment just ,to make sure u wont misunderstand me ,i loved the blog it was very funny though real
u go girl

AKA Flowerlady

Fox4aKnight1 44F

2/11/2006 5:15 am

hugs flower and ty hun ......lolololol

Become a member to create a blog