Hey I'm busy screwin' around.  

tamethytension 54M
1659 posts
10/5/2005 9:57 am

Last Read:
10/24/2011 2:05 am

Hey I'm busy screwin' around.

Won't be posting much in the next few days as deadlines looms.

And those I do post are going to tend toward the silly ... as this requires very little thought.

In the mean time, here's me getting the closest thing to a screw I have in a month. Namely, putting together a credenza (which will become blogging central when I'm done as this is where the DSL hookup is optimal).

Yes ladies, those are actual instructions I am reading. Of course, I like to think of them as battle plans for my Roman legions facing the Visigoths ... makes the exercise a little more palatable. Hey quit snickering ... you have your bubble bath upstairs in a Tuscan villa with Fabio handing you your towel ... or Sam Elliot kissing you roughly on the veranda overlooking the plantation ... so grant me my Roman legions.

Besides, I got the credenza hutch (at left) put together ... now these dang rails. Manual ID's them as Z1457XCv etc. And does one find that on ANY of these things .... NOOOOO ... just MADE IN CHINA ....... ok tell me something I don't know.

cheers

TTT


tamethytension 54M
2320 posts
10/6/2005 5:31 am

Countrycookin4us .... uhhh No. That's not Saintlianna.


tamethytension 54M
2320 posts
10/6/2005 5:28 am

Bella ... hmmm strangely enough I did not have a sweaty brow until AFTER you volunteered your services. Now I find myself literally dripping ...

Redmartinigirl ... oh be not sad ... hmmm I will have to make it up to you ... no doubt after my labors I will have need of relaxing on the couch.

Saddletrampsk ... hmmm a career in furniture model ... never occurred to me.

1hotwahine .... Directions? I don't follow?


tamethytension 54M
2320 posts
10/6/2005 5:18 am

SensuallyKatey ... hmmmm that's one clairvoyant fortune cookie ... beat's the magic 8 ball.

Cajunpet ... sounds like a word of empathy from one who has been there done ... I thank you sir ... I'll need it.

Minx, Jez & KJ, .....thank you for the offers ... methinks that maybe too many cooks in the kitchen ... oh what the hell ... simply a matter of delegating authority and time-sharing.
I think this job will take a couple of days.

frbankslady .... OK ... I realize that hairless wonder of 80's romance novels is old news, but at least Sam Elliot still strikes a chord ... certainly rung the lionesses bell.


rm_bella_ 47F
4030 posts
10/5/2005 5:01 pm

Ummm...if you are dressed like you are in the photo during this construction phase I voluteer my services to help you, wipe your brow, bring you a martini..whatever you need...I will be there.


rm_1hotwahine 63F
21091 posts
10/5/2005 5:00 pm

Reading instructions? Do you further smash the stereotype and ask for directions?

Yeah, I'm still [blog 1hotwahine]


redmartinigirl 43F

10/5/2005 4:28 pm

sure, give us a sexy photo of you before you go on hiatus for a while! *whimper* I know a way you can make it up to me...


frbnkslady 48F
6183 posts
10/5/2005 1:37 pm

LMAO, I will help you with the screwing and the Roman Legions.. As I seem to think you could hold your own even against the best there ever was... Oh BTW, WHO is Fabio???? lol EWWWWWWWW Please give us some credit to having some taste... I would much rather have you as a towel man, your skin that is... T

T




cajunpet 70M
1185 posts
10/5/2005 12:13 pm

Good Luck!


Take care.
Keep On Blogging!!!! Have a great day.

Cajun Pet


saddletrampsk 54F

10/5/2005 12:12 pm

Your pic looks like an IKEA advertisement.."Even Sexy People Can Put Together Furniture"..


countrycookin4us 40F

10/5/2005 12:05 pm

Thanks for the welcome, TTT and thanks for visiting me. You speak as though you know this Lianna, is that her in the picture with you; lythe and grasping at you? lol Hope to hear from you again. XOXOXO


rm_Network_Minx 47F
542 posts
10/5/2005 11:45 am

Soo you need help to screw. I volunteer.


Become a member to create a blog