Eatin' an Apple  

rm_the_whole_9 39M
16 posts
6/2/2005 5:38 pm

Last Read:
3/5/2006 9:27 pm

Eatin' an Apple


Not much going on, kinda bored since I stopped talking on messenger. Started eating an apple 'cuz I was hungry. Oops. Got some juice on my chin. Now my chin's sticky. I don't wanna get up to throw the core out. Damn I'm lazy. bored outta my skull here, but I gotta stay till 7. Screw it.

rm_jayR63 59F
1884 posts
6/2/2005 8:09 pm

HELLUVA JOB YOU GOT THERE


oral_fixation81 35F

6/4/2005 11:18 am

apples are delicious & it sucks to be at work til 7...booo what are u going to do this weekend? I am not sure what is going on with myself just tired right now and just on here commenting on your blog...u were chatting with me while u decided to eat your apple and write a blog about it...lol ur such a nerd...hehehehheh talk to u later


Become a member to create a blog