cars and what they mean to us  

rm_madred006 45M
564 posts
7/6/2006 10:06 am

Last Read:
8/30/2006 3:37 am

cars and what they mean to us

what do u drive and ur fav cd while driving
iv got a 4x4 discovery 4litre petrol no not new like to listen to johnny cash ;
this is dedicated to a womanin the ireland room yerwans sister lmao


amber3471 45F

7/6/2006 10:22 am

I drive a 5door car and dont have a fav cd at the min

Axx


rm_madred006 45M
438 posts
7/6/2006 10:38 am

    Quoting amber3471:
    I drive a 5door car and dont have a fav cd at the min

    Axx
nice dats allways bugged me why do they call the boot a fifth door
not as if u can get in and out of it lol


rm_madred006 45M
438 posts
7/6/2006 10:39 am

    Quoting amberabercrombie:
    SUV and you can usually hear the news station in my vehicle lol.
tanks for dropping in nice news is good i guess keeps us up to speed


JuicyBBW1001 54F

7/6/2006 10:46 am

My feet for the moment. sorta like a car from The Flintstones

Juicy


rm_madred006 45M
438 posts
7/6/2006 10:58 am

    Quoting JuicyBBW1001:
    My feet for the moment. sorta like a car from The Flintstones
tanks , well at times its propably safer


angelofmercy5 59F
17881 posts
7/6/2006 12:03 pm

Toyota Sienna XLE......and right now there is a kiddy CD in there.


rm_madred006 45M
438 posts
7/6/2006 12:21 pm

    Quoting angelofmercy5:
    Toyota Sienna XLE......and right now there is a kiddy CD in there.
tanks ; class v nice yes i got kids cds too but im ytring to convert them lol


rm_madred006 45M
438 posts
7/6/2006 2:52 pm

    Quoting blonde367:
    5 door 1.4ibiza and usually anastacia, meatloaf or journey
well iv got meatloaf and anastacia so i guess two out of three aint bad lol wat colour black


rm_gata11459 58F
10597 posts
7/6/2006 6:49 pm

<<<borrowing a car a cadillac OMG wat have i lowered myself to? .. lmao.. had a mazda 626, no fav cd's.. i listen to a fav station on the radio.. my 97.9 fm lol xoxo k

Peace xxx K


amber3471 45F

7/7/2006 1:05 am

    Quoting rm_madred006:
    nice dats allways bugged me why do they call the boot a fifth door
    not as if u can get in and out of it lol
oh but you can get into my boot, but bit of a squeeze and whether you get out is up to you

Axx


rm_madred006 45M
438 posts
7/7/2006 4:43 am

i can c u now in ur cadillac with ur cowboy boots and plaid shirt lovely


rm_madred006 45M
438 posts
7/7/2006 4:47 am

    Quoting amber3471:
    oh but you can get into my boot, but bit of a squeeze and whether you get out is up to you

    Axx
when and where lol


rm_gata11459 58F
10597 posts
7/7/2006 4:57 pm

    Quoting rm_madred006:
    i can c u now in ur cadillac with ur cowboy boots and plaid shirt lovely
you only said that cuz of wat i said about your sandals.. i dont have cowboy boots or a plaid shirt.. i have boots ya.. doc's steel caps.. and dont own one damned thing plaid.. now how bout you? said you wanted to wear wranglers didnt you?

xoox k


Peace xxx K


rm_madred006 45M
438 posts
7/8/2006 4:14 am

    Quoting rm_gata11459:
    you only said that cuz of wat i said about your sandals.. i dont have cowboy boots or a plaid shirt.. i have boots ya.. doc's steel caps.. and dont own one damned thing plaid.. now how bout you? said you wanted to wear wranglers didnt you?

    xoox k

if uv got it flaunt iy lmao


rm_fluffy19747 42M/39F
512 posts
7/10/2006 8:50 am

Madred, a silver honda jazz, music, hmm, anything dancey/ravey cos it drowns out the sounds of my pups fightin in the back

xXx L xXx


rm_madred006 45M
438 posts
7/10/2006 11:54 am

    Quoting rm_fluffy19747:
    Madred, a silver honda jazz, music, hmm, anything dancey/ravey cos it drowns out the sounds of my pups fightin in the back

    xXx L xXx
i got a dog guard for dat great ting lol


amber3471 45F

7/23/2006 1:37 pm

At the corner in 15mins but dont tell fluffs

Axx


Become a member to create a blog