BONUS!  

rm_koocnachtiek 60M
878 posts
7/29/2006 6:07 pm

Last Read:
4/4/2007 11:53 am

BONUS!


WHAT IS I DUNNO?

(if anyone does know, will ya tell me? I'm sorta curious)

BLOG ON!


Is this just another trick by keithcancook
to get his text on television?


rm_1hotwahine 62F
21091 posts
7/29/2006 6:23 pm

What did Stedman say after a wild and crazy night.

Yeah, I'm still [blog 1hotwahine]


timberwolf6972 44M

7/29/2006 6:45 pm

Lol, you are a trip Keith!


keithcancook 60M
17718 posts
7/29/2006 7:14 pm

Jeeze! You guys are quick. The answers haven't even posted over at keithcancook's place yet!


LustyTaurus 48M  
21253 posts
7/29/2006 8:10 pm

lol...maybe this is a job for goddessofthedawngoddessofthedawn...or maybe luvpump can help us out!


keithcancook 60M
17718 posts
7/29/2006 9:32 pm

If anyone is privy to that statistic it will surely be one of those two, LT.


rm_1hotwahine 62F
21091 posts
7/29/2006 10:39 pm

    Quoting rm_1hotwahine:
    What did Stedman say after a wild and crazy night.
In my own defense, I answered before the question posted. I do kinda like my answer, tho.

Think about it.



Yeah, I'm still [blog 1hotwahine]


rm_DaphneR 58F
7938 posts
7/29/2006 10:51 pm

It might be someone like Ericbloodaxe.

Have tongue, will use it. Repeatedly.


keithcancook 60M
17718 posts
7/30/2006 12:39 am

That is a heck of a good guess, daph. I bet he's close if not the one.


PrincessKarma 43F
6188 posts
7/30/2006 10:41 am

Hmmm.... what is [post 1]?

The Big Bang was the mother of all orgasms.PrincessKarma


keithcancook 60M
17718 posts
7/30/2006 2:10 pm

Nice try, PK. I knew that link wouldn't work cuz I made one myself as a test.

Blog On!


keithcancook 60M
17718 posts
7/31/2006 4:45 am

Thanx Katey! I had thought it was in February.


keithcancook 60M
17718 posts
7/31/2006 12:40 pm

Hmm, how 'bout the first blog that still exists?

Anybody?


MOfunNOWWOW 55F

8/1/2006 10:07 pm

???


MOMO
just a squirrel trying to get a nut


GoddessOfTheDawn 105F
11238 posts
8/9/2006 9:13 am

    Quoting waggypolly:
    Who's been here longer than Expat or Papy?

ummmm..... me .....

~ innocent smile ~


Tala4u2 53M  
2957 posts
11/15/2012 1:04 am

    Quoting keithcancook:
    Hmm, how 'bout the first blog that still exists?

    Anybody?
That one with the paintings on the cave walls was early like even before the internet... Oh hangon that is not a blog then.

Tala, Wizard of The Kingdom of BooBoBia, DEITY,
PERVlander


Become a member to create a blog