sex life...  

rm_bloom_87 34F
16 posts
8/28/2006 12:54 am

Last Read:
10/11/2006 1:22 am

sex life...


to all the AdultFriendFinder members,,does sex really play an important role in our life???what do people think bout 1 nite stand??4 me,sex make us want more n more...honestly...its really FUN!!!

EyeOfTheTiger88 50M  
745 posts
8/28/2006 2:43 am

hi.. it is definitely FUN else we wud not be in here rite!! heheheh!

but it is not the want all and be all in our lives.. we just want it whenver we get the chance!! hahaha

anyway.. welocme to blogville.. hope u enjoy ur stay here!!

take care..


MarcoPolo197676 40M
541 posts
8/28/2006 2:52 am

No, not 4 me. Gotta meet first.


NutBuster1974 42M
1138 posts
8/28/2006 3:11 am

one nite stands are ok
sex is important in our lives and its fun

cheers


Hydragenias 56F

8/28/2006 3:31 am

Welcome to Blogaritaville!

please click here: [post 485524]


montecarlo_sexy 40M
305 posts
8/28/2006 4:16 am

yup, is same like you eat rice every day....

i do eat rice everyday, and i try to making love everyday...
beleive it or not...find me.

montecarlo300, h0 tmale i will take an action to reply u asap...


rm_bloom_87 34F
1 post
8/29/2006 12:54 am

to all the members...does physcal appearance plays an important role in sexual relationship??does it really important?what pleasure do people feel in making love???is it fun or...the harder it gets the fun it will be...


montecarlo_sexy 40M
305 posts
9/3/2006 11:53 pm

bloom_87,

is the same feeling like

a) you drive a luxury sports car to KLCC for shopping (nice physical appearance sex partner)

b) you drive a kancil to KLCC for shopping (moderate physical appearance sex partner)

Both also bring you to your destination (sex satisfication), but some people were enjoy while driving (fucking), and some will enjoy shopping (satisfication).

For me, kancil or luxury sports car also have different feeling of enjoying...agree?


Larry1969kss 47M

9/21/2006 4:34 pm

montecarlo

Excellent analogy. IMO, for most people, they seek a balance between the sports car and the kancil... and tweak it for all its worth

Aesthetics with utility...


hotlink8996424 37M
4 posts
10/5/2007 10:17 pm

sex is nice. u can call me to share


bigsucker4all 46M
10 posts
10/26/2007 3:53 am

haha.. the world is driven by sex since adam & eva.. so we have to learn & enjoy the sex lol.. it doesnt matter the person has a good looking or love, sex is just a nature needs...


hotlink8996424 37M
4 posts
11/1/2007 10:50 pm

call me or email. have a fun pls


rm_suamisxx 53M
4 posts
11/20/2007 10:17 am

besa laa fun nyaman bah


rm_suamisxx 53M
4 posts
11/20/2007 10:18 am


nightrawYhoComMy 37M
2 posts
3/27/2008 4:31 am

u looking for sex


man0138086065 50M

4/8/2008 5:53 am

sms me, & let we meet for some fun.


rm_yy6161 47M
14 posts
4/10/2008 1:14 am

well, i am new here,would like to say have a nice day n always


Become a member to create a blog