Update kinda fing  

rm_MrStr0Ng
4 posts
9/14/2005 12:50 am

Last Read:
3/5/2006 9:27 pm

Update kinda fing


Well...i went to the bank today. You know how your loose change tends to pile up..? Well the container I chuck it in was full...so i took that in today. Geez i always feel like a retard carrying an armful of coins into the bank..lol.

Anyway..i'm getting myself some screen-printing equipment. Get back into the more hands on art stuff...maybe do some tees and shirts to sell...so i can afford to keep doing it.

So one question for all y'all....themes for printed clothing items?

Au Revoir.

wyvernrose 38F
3895 posts
9/14/2005 2:46 am

lol if only I had that much change that I had armloads of it to take to the bank lol

hmmmmmmmm I dunno why don't you stick to tie dye fabrics less of a brain drain and they can look really nice

WyvernRose


wyvernrose 38F
3895 posts
9/14/2005 2:47 am

Or how about Batik?

WyvernRose


Become a member to create a blog