The Big 5....0....0!  

rm_DarknStar 54F
3006 posts
8/14/2006 5:39 pm

Last Read:
8/20/2006 9:12 pm

The Big 5....0....0!

500th
Post

To all the bloggers and visitors and friends that put up with my bitching and bullshit. I want to.......

Thank
You

Each and everyone of you, for reading and/or commenting on my blog. Without you, I might not be here.

THX again DnS

.

I was a bad girl today, I was suppose to work tonight. I called in, spank me. Paperwork has me that down, that I didnt want to go back and work this evening. Tomorrow I have the day off, for I have a dentist appt, another one. So Ill try and have myself back together in time to report to work on wednesday night 6 to midnight.

For while, I have called in....and freakin missed Nascar yesterday, WTF.....I gotta watch.....
Hells Kitchen!

Have a Good Evening and THX!

DnS


silverbreeze2 65F

8/14/2006 6:45 pm

Congratulations! ( love the pink teddy bear)
I watch Hells Kitchen too. That instructor cracks me up! Gosh, I would throw a pot at him! But he does do a good job training them I suppose. How would ya like him for a boss? ( no thanks)


fallinStrgazer 54F
388 posts
8/15/2006 4:56 am

CONGRATS ON THE 500TH!!!! ... love ya snister.. many more too ya...


HandyMan15601 55M

8/15/2006 7:24 am

WTF is a hells kitchen......happy blog day

Frugal Thrivalism. Preparedness. Self-Sufficiency.


RevJoseyWales 69M/66F
14393 posts
8/15/2006 4:07 pm

Congratulations Darlin"! Joe

"McVeigh had the right idea, wrong address."

"This ain't Dodge City, and you ain't Bill Hickok."


norprin5 55M

8/18/2006 9:14 pm

belated congrats, luv! a milestone to celebrate, fersher

*raises a glass & drops pants* cheers

King Nor XVIII


Become a member to create a blog