Oh....Shittles....  

rm_DarknStar 54F
3006 posts
4/19/2006 6:53 am

Last Read:
4/19/2006 5:17 pm

Oh....Shittles....

*WTF*
another
HUMP Day
already!
Where in the fuck does the time GO?

My mind is full of bullshit and other stuff!

I live the most boringness LIFE!

Same Shit! Just a different Fucking Day!

you get the picture?

For all of you that has a life. If something comes along, and gives you something to DO.
Knockem DEAD!
Go Fo It!
&
Have a Good Fucking
HUMP Day

Jeezzz Im in a mood or what?
Can we all say,
*Bitch*

TY



angelofmercy5 59F
17881 posts
4/19/2006 7:36 am

LOL! I don't know that you meant to make me chuckle...but you did! Happy Hump Day!


pet_humility 48F

4/19/2006 8:45 am

AdultFriendFinder


firestarter665 42M/39F

4/19/2006 8:45 am

Well you seem to be in the mood that I was in yesterday. Being that it is hump day I must confess that I humped myself today. Mr. Fire is away and I got it on with my remote butterfly. Phone sex will be tonight.

Hope your day gets better.


rm_saintlianna 45F
15466 posts
4/19/2006 8:45 am

When I was little I thought hump day had something to do with camels. Now I wish it did!


ldftb1 35M
214 posts
4/19/2006 9:05 am

i think i had one of those knock em dead days, and they all dead.lol


rm_bucfannn 61M/60F
2110 posts
4/19/2006 9:15 am

Yep, same mood I was in yesterday.

Thanks for the smile, and, I hope your day gets better


Kaliedascope61 41M
4084 posts
4/19/2006 11:52 am

on hump day, i wake up thinking of things to hump that i have nver humped before! like butt cheeks.


RevJoseyWales 69M/66F
14393 posts
4/19/2006 12:31 pm

Cheer up Star, you know what TOMORROW is. Joe

"McVeigh had the right idea, wrong address."

"This ain't Dodge City, and you ain't Bill Hickok."


rm_cru1972 44M
4407 posts
4/19/2006 2:19 pm

I'll just blame it on PMS, how does that suit ya?


Become a member to create a blog