Hmmmm.....sex.  

noordinarychic2 48F
510 posts
8/11/2006 9:40 pm

Last Read:
8/12/2006 11:05 am

Hmmmm.....sex.


Ok ok...yes I'm horny...damn i've been thinking about it all freaking day. I'm at work...see a cute guy...hmmm wonder what i could do with him. See a cute girl....hmmm wonder what i could do with her...Was looking for new undies...hmm lets buy the sexy black ones...turned myself on...over underware...good lord! lol...come home...think...i need a new bed buddy...(which of course i don't...look how much trouble the last bed buddy has been!!) Speaking of which...now that everything is out in the open why does he feel the need to offer excuses on why he hasn't called? such as "my phone was in the jeep?" or "my battery died"...does he think that somehow makes me feel better? Which leads me to my little miracle of today---for the first time since all the shit hit the fan...i went to work and actually had a really really good time and he didn't cross my mind....i didn't realize it until my boss made the comment that "hey look noc2 showed up for work today...the old one...lol" and i thought wow...i did change. i've never been one to be able to hide my emotions...i'm not a good liar...so i guess for once i was truly that old happy, giddy, silly noc2. and from what i hear..she's been missed So here's to those tiny baby steps and to really sexy underware!! smiles and hugs... noc2

blackguy71976 40M

8/11/2006 11:36 pm

there it is


midwestboy1972 44M  
663 posts
8/12/2006 7:03 am

Now that is a good day! And there are many more up the road


Become a member to create a blog