Good To Be Back  

needu2play4fun 52F
357 posts
2/13/2006 12:02 pm

Last Read:
3/5/2006 9:27 pm

Good To Be Back


Well well iam back and well rested and now its time for some fun ... nothing much exciting happened whilst I was away and it sure as hell is good to be back among my like minded friends ...

The party arrangements for the first are going exceptionally well and judging by the response looks like you guys are gonna make up for my previous disappointment ... Look real forward to meeting you there ...

So hello everyone its really good to be back !!!

rm_Sajoystick 38M

2/13/2006 10:40 pm

Welcome back, Needu, i'll try to attend the meeting on the 1st, will be looking forward to a great evening with everyone. Glad to see you enjoyed your break, thanks for arranging the venue, keep well, till next time, cheers.


Toodela 59M
1745 posts
2/14/2006 2:28 am

May be up there by the 1st ... if CT guys are welcome, could try to make it.

ΓΏ


Honor has not to be won; it must only not be lost.

~One Minute in Life~



Justahornyguy100 45M

2/15/2006 4:41 am

have read most of your comments,made for some nice reading just like the pick of your pussy very nice indeed.keep well


lash_23rk 35M
2 posts
2/15/2006 4:42 am

Hi there needu
I'd like to attend on the first too.
Can you give me more info tho...where how much ....

thanks ciao


onceonly2006 41M
2 posts
2/16/2006 4:56 am

Hi, needu
Where and when. This sounds lovely, but what about a 1 on 1 ?

Onceonly2006


rm_fransi1966 50M

2/16/2006 9:37 pm

Needu,u have the smoothest body if ever seen,wouldnt mind having u close to my body


JoeDirtyOne 48M

2/21/2006 1:47 pm

Hi , i was away for a while but back in SA ...... looks like i'm cuming for the right time for a well orgonized party . Hope i get some details here ... even so dunno how .

Let me know how to contact u .. i dont want to miss that .. thx


JoeDirtyOne 48M

2/22/2006 12:26 am

Thx needu2play4fun for the lovley chat we had this morning . I'm definatly comming through as promised .

The time isnt a problem doesnt matter if 12 or at 7 pm ..... just count me in .

Looking forward to see u needu2play4fun


JoeDirtyOne 48M

2/22/2006 10:18 am

Btw needu2play4fun ,

i was pleasent surprised to put a voice to the face (erhmmmm pussy pic of your's ) cant figure out if the voice or the pic is looking younger then your'e age stated

Anyways wouldnt mind to be test driven by u before ...... so u can check my engine if it's working good enough for the planned event on 1'st of March (compliment intended , dont like to be a disapointment for the other girls).

Otherwise , i will have to see u at the party

cheers


Young_Couple1986 30M/29F
7 posts
2/26/2006 12:05 am

Welcome back!
Can see you're glad to get back into the "swing" of things.

Seems I won't be able to attend on the 1st
But prob next time, otherwise we could do something sometime. You might be able to teach me something... and I could give you PLENTY of time to teach.

hope to hear from you soon,
mail me.

Sean


Become a member to create a blog