5  

micahbiguns 50M
1308 posts
6/22/2006 10:27 am

Last Read:
6/26/2006 6:52 pm

5


Then There was 5

LIBlonde97 40F
1028 posts
6/22/2006 11:02 am

Im down to 3!

EEEEeeeeekkkK!!!

Are you as excited as me?

I know you are....

A


readytolay_3
(What the fuck is this shit..?? *rolls eyes*)
105F

6/22/2006 11:15 am

WoooHooo....Ready

Ready


TTigerAtty 62M

6/22/2006 11:21 am

Remember to zip up your tuxedo trousers! You'll be standing up there in front of all those wedding guests!


MOfunNOWWOW 55F

6/22/2006 12:06 pm

OMG....are you gonna beat that good stuff up or what!!!


MOMO
just a squirrel trying to get a nut


HBowt2 58F

6/22/2006 5:22 pm

wedding fever......wonderful...


saddletrampsk 54F

6/22/2006 5:56 pm

woohoo


rm_cru1972 44M
4407 posts
6/22/2006 6:42 pm

EEECK!! LOL


micahbiguns 50M

6/22/2006 9:13 pm

Yes Yes Yes


micahbiguns 50M

6/22/2006 9:17 pm

    Quoting DustyWidget:
    Thunderbird 5 was the space station right?

    Thunderbird a wine? Are you mad sir? Oh you are aren't you?
If ya say so Mad? Certifiably so I must be I am doing it again!!


micahbiguns 50M

6/22/2006 9:18 pm

    Quoting LIBlonde97:
    Im down to 3!

    EEEEeeeeekkkK!!!

    Are you as excited as me?

    I know you are....

    A
Yes and a touch Nervous Have a safe trip and tell Bulge how lucky he is


micahbiguns 50M

6/22/2006 9:20 pm

Yeeeeeehawwww


micahbiguns 50M

6/22/2006 9:21 pm

    Quoting TTigerAtty:
    Remember to zip up your tuxedo trousers! You'll be standing up there in front of all those wedding guests!
Crap TTiger what else can I forget


micahbiguns 50M

6/22/2006 9:22 pm

    Quoting MOfunNOWWOW:
    OMG....are you gonna beat that good stuff up or what!!!
Nah saving the good stuff


micahbiguns 50M

6/22/2006 9:25 pm

    Quoting SensuallyKatey:

    that does it...
    with only five days left..
    I am parkin me nakey katey dance in this bloggie
    C needs reassurances YOU will not back out...
    and the naky katey dance seems to guarantee that...
    lmtlao...
    sensuallykatey

    truth is...
    C didnt need any reassurances...
    she was hopin the nakey katey dance would scare the crap outta ya!!

    huggles and wiggles and kissles,
    Kates
Gotta keep on dancin dancin dance the night away whooo! Thanks Katey


micahbiguns 50M

6/22/2006 9:25 pm

    Quoting HBowt2:
    wedding fever......wonderful...
Ahhh so that is the sickness any known cure


micahbiguns 50M

6/22/2006 9:27 pm


micahbiguns 50M

6/22/2006 9:28 pm

Yah don't I know it


curious082385 31F
4925 posts
6/23/2006 5:28 am

Happy for you!


micahbiguns 50M

6/23/2006 2:46 pm

Thank you


Become a member to create a blog