YOU WANNA PUT THAT WHERE????  

loadeddice05 44M
3565 posts
6/28/2006 11:48 pm

Last Read:
6/30/2006 6:24 am

YOU WANNA PUT THAT WHERE????


Hey people!! Gotta life or death question for you all!

Would you (if your a man) let your partner (female) insert anything??????IN YOUR ANUS???
And I do mean anything?? finger, toy, firetruck.......anything?.... UGH!! I have been asked by my current and an X to complie to their demands of breaking my man's hymen!!!!

Guys does this interest you at all?? Cause I'll either run or beat her senseless?? (whatever works) Well for you who have done this??? (frowns) Was it wonderful?? And can you sit for an extended period of time?????

Ladies???? Ah!! Beautiful, lushious, sexy ladies!! I know you all really get into the anal ass thang!!! And all the better for us!!! But why would you wanna assault my hairy ass with your manicured fingers??? (and god forbid you break off a nail)

I love being the "man" during anal sex!! And have not had a g.f. who didn't give into my mad lust for the "hole that shouldn't be entered"!!!! Have fingered, tongued, and reamed the little brown O!!!! And loved it!!

Now!! Dice ....what are you getting at??? Are you gonna have anal sex tonight???? Is the odd one cumming over?? Is Mrs. Clit on a plane?? Has feilds of D asked for the party bottle of KY????

NAH!!!!! JUST WONDERING???????

rm_gata11459 57F
10597 posts
6/29/2006 4:27 am

gawd it makes me horny as hell to think of stickin sumthin up yer ass mmmm lol k xoxo

Peace xxx K


clitalicious67 49F

6/29/2006 4:33 am

Not so much a fan of the anal exploration...not so much interested in shoving a firetruck up anyone's ass...at least not anyone I like...I ain't on a plane yet...I don't wanna have to share my time with you...you manly man (giggling)

C~


loadeddice05 44M

6/29/2006 6:29 am

    Quoting shyvixen1962:
    Men could experience a whole new dimension of fun if they would get over the squeamishness that many seem to associate with having their ass played with or God forbid having something inserted up there!!
    I admit as a woman it took me some time to get over my 'nice girls DON'T' upbringing and I avoided ass play with the best for quite some years.
    Now its something I enjoy incorporating into my sexual play providing my partner enjoys it.Cleanliness is important it goes without saying but one would hope that falls under the realm of common sense!
    I seem to have become a lot more open minded as I get older and I have certainly tried many sexual activities that I once claimed held no interest.
    So I say to those men who just SCREAM Nooooooooooooooooooooooooo
    be a little open minded ~ your body may just surprise you and you might just enjoy it.
    Not so sure about the firetruck though

    peace and healing
    shy
I think the prospect of getting huge hemmoroids is enough to not want anything lubed and jamned in!!! But the fact that it gets you going? Makes you all that much more sexy. Love women who are open to different things!! Makes up for my close mindedness!!!


loadeddice05 44M

6/29/2006 6:31 am

    Quoting rm_gata11459:
    gawd it makes me horny as hell to think of stickin sumthin up yer ass mmmm lol k xoxo
You know the thought of sex with you might get me so exhited!!! I might just let you insert a finger or two!!! I get to return the favor? Nasty! Momma!

I love you K!!


loadeddice05 44M

6/29/2006 6:33 am

    Quoting clitalicious67:
    Not so much a fan of the anal exploration...not so much interested in shoving a firetruck up anyone's ass...at least not anyone I like...I ain't on a plane yet...I don't wanna have to share my time with you...you manly man (giggling)

    C~
How bout I start you off with a tongue? Then work my way up???


rm_AnOddGirl 57F
3469 posts
6/29/2006 7:24 am

Your just thinking about that mind blowing BJ, ain't cha?


canuhandle1968 48F

6/29/2006 8:12 am

I agree with shyvixen... Ass play does not mean you're gay, curious or anything like that (well, unless that's true!) But, if you trust your gf, don't be shy... My last bf let me and let me tell you, he almost blew a hole through the back of my throat!!! (yum) Baby-steps... start with the pinky finger...lol You'll get addicted to the "O" you'll get with it...


rm_shannee2006 52F
3355 posts
6/29/2006 9:45 am

Dice, there is only one way to get at the male Gspot directly and that's with ass play. Men have alot of nerves all around their groin that enhance erotic play too. I don't play that way really as my man doesn't want to and I've not met but one man since I started dating recently who was interested in it and we didn't get a chance to play that way before he moved on. I don't find it particularly arousing to participate in ass play, but if it makes my man totally loose control and have a mind blowing orgasm because I stroked his prostate as I gave him a blowjob or a hand job? Well then I'll do it...because I prefer to be memorable in bed.

Yup...this juiciness is from me....

S


1girlrevolution 46F

6/29/2006 12:08 pm

Well, I'm all for the firetruck thing, including full blown hoses. lol. Does it have sirens too and a light show?

Experiment! Try it! I remember being the same with anal (oooo, taboo) and I tried it. I have to admit that it's "interesting", sometimes I really do like it, and sometimes I'm just not into it, but I'm like that with everything. There definitely has to be a comfort zone with me and the guy before that happens. Like shannee said . . . lots of nerve endings down there! Find them!!!

~1girl


loadeddice05 44M

6/29/2006 2:17 pm

    Quoting rm_AnOddGirl:
    Your just thinking about that mind blowing BJ, ain't cha?


For you I would forget the blowjob and just spend my time between your soooo sexy thighs!!!

Who luvs ya' oddity??


loadeddice05 44M

6/29/2006 2:20 pm

    Quoting canuhandle1968:
    I agree with shyvixen... Ass play does not mean you're gay, curious or anything like that (well, unless that's true!) But, if you trust your gf, don't be shy... My last bf let me and let me tell you, he almost blew a hole through the back of my throat!!! (yum) Baby-steps... start with the pinky finger...lol You'll get addicted to the "O" you'll get with it...
I don't trust her!!! And with the right woman who knows?? But I'm not holding my breath or lubing my ass!!!......currently! LOL!!!

I just might get addicted?? LOL!! Then I'd have to start dating women with large fingers!ouch!!!


loadeddice05 44M

6/29/2006 2:22 pm

    Quoting longhairednikki:
    why is it that guys always like to be the doer but not the doee??
Silly Nikki!!! Men are natural doers!!! LOL!!

And I'm Mr.man!!


loadeddice05 44M

6/29/2006 2:25 pm

    Quoting rm_shannee2006:
    Dice, there is only one way to get at the male Gspot directly and that's with ass play. Men have alot of nerves all around their groin that enhance erotic play too. I don't play that way really as my man doesn't want to and I've not met but one man since I started dating recently who was interested in it and we didn't get a chance to play that way before he moved on. I don't find it particularly arousing to participate in ass play, but if it makes my man totally loose control and have a mind blowing orgasm because I stroked his prostate as I gave him a blowjob or a hand job? Well then I'll do it...because I prefer to be memorable in bed.
My G-spot! Is in my nipples! Yes! I love to have my tits played with! Nipple clamps all the way!! Don't worry? I'll take the BJ without having to make you wash your hands!! LOL!!!


loadeddice05 44M

6/29/2006 2:28 pm

    Quoting 1girlrevolution:
    Well, I'm all for the firetruck thing, including full blown hoses. lol. Does it have sirens too and a light show?

    Experiment! Try it! I remember being the same with anal (oooo, taboo) and I tried it. I have to admit that it's "interesting", sometimes I really do like it, and sometimes I'm just not into it, but I'm like that with everything. There definitely has to be a comfort zone with me and the guy before that happens. Like shannee said . . . lots of nerve endings down there! Find them!!!

    ~1girl
How bout we try a discoball??? I have had a tongue and it felt nice!! But when she tried the finger? The experiment was a failure!!!!LOL!!!!

My nerve endings are in my penis!!!


loadeddice05 44M

6/29/2006 2:56 pm

    Quoting fieldsofdaisy:
    Dice,
    I travel with my own lube, thankyouvermuch! LOL!

    As for your question, I've never been with a man that wanted it. If he did, I'd do it in a second... but, if I ever tried it, unbidden? I'd have to peel his ass off the ceiling. THEN, listen to him bitch me out for the next, oh, 5 years or so! LOL!
Damn right!! I don't think I could go there?? But Mav is totally gay!!!!

oops!!! I meant game!!! Mav is totally game!!!!

You carry around lube???? Nice!!! As hot as you are, I think I'd rather look at ya'!!!!


readytolay_3
(What the fuck is this shit..?? *rolls eyes*)
105F

6/29/2006 4:16 pm

So are you asking me to prak a fire truck up your ass..??...Ready

Ready


loadeddice05 44M

6/30/2006 6:24 am

    Quoting readytolay_3:
    So are you asking me to prak a fire truck up your ass..??...Ready
Only if it's followed by your fist??? LOL!!


Become a member to create a blog