I WANNA MOUNT THAT FAT CHICK FROM MAD TV!!  

loadeddice05 44M
3565 posts
8/11/2006 12:02 am

Last Read:
8/26/2006 5:44 pm

I WANNA MOUNT THAT FAT CHICK FROM MAD TV!!

Ok!! It's been days and maybe my first post back, shouldn't be about HARD fucking a slightly chubby chick!!!! LOL!! I want Ms. Swan!!!! BAD!!

Or at least Alex Borstein!! The hot ass chick who plays Ms. Swan!

Yes!! I want this woman fat or skinny!! SO IF YOU ARE ALEX OR JUST LOOK LIKE HER???? LET ME KNOW!!!!

I HAVE SUMTHIN FOR YE'!!!!!!

DICE!!!!!! EL PERO SEXUAL!!!!


nguyen256 46M
1 post
8/11/2006 12:31 am

i like bbw like you i imagin your chubby cunt that i want licking it


rm_saintlianna 45F
15466 posts
8/11/2006 12:47 am

    Quoting nguyen256:
    i like bbw like you i imagin your chubby cunt that i want licking it
THAT FAT CHICK .........now c'mon is that nice? Anyhow looks like you got an admirer already


loadeddice05 44M

8/11/2006 7:06 am

    Quoting nguyen256:
    i like bbw like you i imagin your chubby cunt that i want licking it
But I don't have a chubby cunt???? Maybe your having trouble with the language??? ??????...... That's it!!!!!

Foreigners????


loadeddice05 44M

8/11/2006 7:07 am

    Quoting rm_saintlianna:
    THAT FAT CHICK .........now c'mon is that nice? Anyhow looks like you got an admirer already
And isn't my chubby cunt sooooo happy!!! LOL!!!


MYTIME652 51F

8/11/2006 8:06 am

You're in luck, I look just like her. Where and when???


readytolay_3
(What the fuck is this shit..?? *rolls eyes*)
105F

8/11/2006 4:39 pm

What makes you think the FAT chick wants to fuck you any ways..??...Ready

Ready


loadeddice05 44M

8/11/2006 5:17 pm

    Quoting MYTIME652:
    You're in luck, I look just like her. Where and when???
OMG!!! Are you sreious?? I am truly smitten with this woman!!!

Are you funny too??

Do you pretend to be an oriental woman???

Let's buy plane tickets!!! LOL!!!!


loadeddice05 44M

8/11/2006 5:25 pm

    Quoting readytolay_3:
    What makes you think the FAT chick wants to fuck you any ways..??...Ready
C'MON!!!! All chicks wanna fuck the Dice man!!!

Admit your love already!!!!


MYTIME652 51F

8/11/2006 9:31 pm

    Quoting readytolay_3:
    What makes you think the FAT chick wants to fuck you any ways..??...Ready
Yup, I had to learn this lesson too, all women want Dice. Fortunately I was forgiven for my lack of knowledge


loadeddice05 44M

8/12/2006 7:08 am

    Quoting MYTIME652:
    Yup, I had to learn this lesson too, all women want Dice. Fortunately I was forgiven for my lack of knowledge
LOL!!!!!!!!!!!!


meerkittykat 42F

8/13/2006 12:06 pm

    Quoting nguyen256:
    i like bbw like you i imagin your chubby cunt that i want licking it


I LOVE Swan. But she's short, I don't really wanna fuck her. You can have her.

Salesman: [to female co-worker] Haha, take it like a man.
Ms. Swan: [to same woman] Yeah, you look like you take it like a man.


loadeddice05 44M

8/13/2006 3:01 pm

    Quoting meerkittykat:


    I LOVE Swan. But she's short, I don't really wanna fuck her. You can have her.

    Salesman: [to female co-worker] Haha, take it like a man.
    Ms. Swan: [to same woman] Yeah, you look like you take it like a man.


What is it with you and short prople??? No one bags on you cause your city sux?????? How bout if we give it too here at the same time????? Would to short people standing on top of one another be ok???????

AMAZON?????


meerkittykat 42F

8/13/2006 7:08 pm

    Quoting loadeddice05:
    What is it with you and short prople??? No one bags on you cause your city sux?????? How bout if we give it too here at the same time????? Would to short people standing on top of one another be ok???????

    AMAZON?????
OK little man...let's ponder this for a second.

Love and all mushy stuff aside, this Amazon girl loves 69. Now..there's me...on my back, taking her (or him) in my mouth.

Let's take a look at that person on top of me. If they're not sorta tall, they're sucking on my belly button. Nice and sweet fuzzy bunnies, but nothing that's gonna make me scream your name, no matter how talented your tongue is (and we ALL know how talented your tongue is, Dice.)

I love short people. They're fun to take to the zoo and all.


loadeddice05 44M

8/14/2006 7:09 pm

    Quoting meerkittykat:
    OK little man...let's ponder this for a second.

    Love and all mushy stuff aside, this Amazon girl loves 69. Now..there's me...on my back, taking her (or him) in my mouth.

    Let's take a look at that person on top of me. If they're not sorta tall, they're sucking on my belly button. Nice and sweet fuzzy bunnies, but nothing that's gonna make me scream your name, no matter how talented your tongue is (and we ALL know how talented your tongue is, Dice.)

    I love short people. They're fun to take to the zoo and all.
HORRIBLE!!! Now I know how mav feels!!! ALL THE TIME??? lol!!!!

(DICE LAUGHS, BUT IS STILL HURT)


Become a member to create a blog