I KNOW WHEN I'VE BEEN INSULTED???  

loadeddice05 44M
3565 posts
5/15/2006 6:26 am

Last Read:
7/1/2006 8:18 pm

I KNOW WHEN I'VE BEEN INSULTED???

Gloves come off!! Mother's day is over and all the mean , horrible blogger's who have been mean to me over my cuddly weekend moratorium!!! Shall pay!!!!(you know who you are????)

You shall bleed rivers of rainbow stuff! Drown in lakes of unicorn fury!!!!

And tha' hand of the aggressor shall be swiftly cut off!!!!! LOL!! (what ever that means????)

Dice unloaded!!!! With loads of JEDI(darkside) hellfire!!!!! Ye shall be struck down and Crom through their bodies into the sea!!! (Conan) ????????????????


Seriously_Real 48M

5/15/2006 7:27 am

Dude...this is a scary if fascinating peek into your mind.

[blog saintlianna] is a formidable adversary, as you know. Don't say I didn't warn you.

No gloves no loves...

--Seriously


rm_AnOddGirl 57F
3469 posts
5/15/2006 9:53 am

Dude, like what the fuck is that pic? It scares me!!!!

I'm gonna go hide with the gnomes till this blows over!



Odds


rm_shannee2006 52F
3355 posts
5/15/2006 10:07 am

What are you loaded with anyway?

Yup...this juiciness is from me....

S


loadeddice05 44M

5/15/2006 10:51 am

    Quoting Seriously_Real:
    Dude...this is a scary if fascinating peek into your mind.

    [blog saintlianna] is a formidable adversary, as you know. Don't say I didn't warn you.

    No gloves no loves...

    --Seriously
Is saint talking shit about me???! I thought she was fighting with notatalker??? I'm completely innocent and caught in tha' middle!!! I'm running back and forth between them doing the he said, she said thing!!!!! Saint is one of my fav. bloggers!!! I think I luv her????


Phuc_Buddy 46M

5/15/2006 10:52 am

Try switching to decaf for a while or if that doesn't work get some better meds from the quack you are seeing. As for Saintli....I'll pick up your ashes after she is through with you.


loadeddice05 44M

5/15/2006 10:53 am

    Quoting rm_AnOddGirl:
    Dude, like what the fuck is that pic? It scares me!!!!

    I'm gonna go hide with the gnomes till this blows over!



    Odds
Me and tha' magically pickles elf will find you!! Strip you naked and make you, make us strawberry jam!!! And toast!!!! MNNNNN!


loadeddice05 44M

5/15/2006 10:56 am

Magic pixie juice!! Rub my wand of power and you will be transformed into a 40 sumthing, hot blogger lady!! And will become my queen of tha' land of Far Far Away!! Like Shrek and Fionna!!! LOL!!!!


loadeddice05 44M

5/15/2006 10:59 am

    Quoting Phuc_Buddy:
    Try switching to decaf for a while or if that doesn't work get some better meds from the quack you are seeing. As for Saintli....I'll pick up your ashes after she is through with you.
How dare you insult my med's!!! As for saint??? Waht is this??? Your tha' second person who says I've called a jihad on her???? When???? I luv tha' saint!!! And your smoothly sexy chest!! HMNNNN!! Wonderfully hairless!!! Like a lady!!! So fine!!!

As for ashes!!! I will send my bastard son notatalker after you if you insist on being negative!!! LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


TheRealThing655 48F
9558 posts
5/15/2006 12:33 pm

What is going on here?? I missed something.


Phuc_Buddy 46M

5/15/2006 2:32 pm

Loaded I think you mistook my comment. It was in no way negative just a helpful suggestion that is all. As for Saint I was just letting you know that if she does decide that you are worth her time and she does flame you there will be someone around to sweep up the ashes. Nothing negative just good neighborly housekeeping that is all.

As for your two comments about my chest...thank you. I am glad you are so enamoured by it.

As for Notatalker....well don't know him so I guess then your comment is completely lost on me but don't worry I'll ask around and see if I should even care.


rm_AnOddGirl 57F
3469 posts
5/15/2006 4:29 pm

Dayum the pickle elf - all he wants to do is play hide and seek in the Caves of the Maid!



Odds


loadeddice05 44M

5/15/2006 8:06 pm

Thats Alright!! You only missed me telling everybody how much I loved you!!! And what a great night we had!!!!LOL


loadeddice05 44M

5/15/2006 8:09 pm

    Quoting Phuc_Buddy:
    Loaded I think you mistook my comment. It was in no way negative just a helpful suggestion that is all. As for Saint I was just letting you know that if she does decide that you are worth her time and she does flame you there will be someone around to sweep up the ashes. Nothing negative just good neighborly housekeeping that is all.

    As for your two comments about my chest...thank you. I am glad you are so enamoured by it.

    As for Notatalker....well don't know him so I guess then your comment is completely lost on me but don't worry I'll ask around and see if I should even care.
That's cool!! I don't take too much seriously!!! Anyways!! Saint is way cool!!! Isn't she?? HMNNNN???? Isn't she???


loadeddice05 44M

5/15/2006 8:12 pm

    Quoting rm_AnOddGirl:
    Dayum the pickle elf - all he wants to do is play hide and seek in the Caves of the Maid!



    Odds
He was asking about your maidenhead the other day!!! What a perv huh????


rm_shannee2006 52F
3355 posts
5/16/2006 9:27 am

LMAO! magic pixie juice....LOL!

Shall I turn into a ogre and pound the crap out of you if you piss my off like Fiona too?

I rarely get pissed off at men with magic wands tho....

Yup...this juiciness is from me....

S


rm_gata11459 58F
10597 posts
5/16/2006 7:59 pm

magic wands and pickle juice, fairy dust and hairless men.. saints sinners and ogres.. this place has it all!!!! lol xoxoxo k

Peace xxx K


loadeddice05 44M

5/16/2006 10:23 pm

    Quoting rm_gata11459:
    magic wands and pickle juice, fairy dust and hairless men.. saints sinners and ogres.. this place has it all!!!! lol xoxoxo k
Got about a gallon of pickle juice waiting for you!!!!!LOL!!


loadeddice05 44M

5/16/2006 10:44 pm

    Quoting rm_shannee2006:
    LMAO! magic pixie juice....LOL!

    Shall I turn into a ogre and pound the crap out of you if you piss my off like Fiona too?

    I rarely get pissed off at men with magic wands tho....
No dear, This ogre will do all the pounding and pickling!!!!


clitalicious67 49F

5/20/2006 5:26 am

You know if I didn't know better, I would think I was 3 sheets to the wind while reading this stuff...(still laughing)


loadeddice05 44M

5/20/2006 7:06 am

    Quoting clitalicious67:
    You know if I didn't know better, I would think I was 3 sheets to the wind while reading this stuff...(still laughing)
And blown to tha' four winds!! I got a mystical mgic wand!!! Wanna see it??? LOL!!!


clitalicious67 49F

5/20/2006 8:58 am

    Quoting loadeddice05:
    And blown to tha' four winds!! I got a mystical mgic wand!!! Wanna see it??? LOL!!!
Hmmm do you have a license for that wand btw? And I think I will go with...I'll show you my magic secrets if you show me yours (giggling)


loadeddice05 44M

5/21/2006 2:06 pm

    Quoting clitalicious67:
    Hmmm do you have a license for that wand btw? And I think I will go with...I'll show you my magic secrets if you show me yours (giggling)
Licensed and registered!!! I want to hold your magic secrets and fondle your mystical yearnings!!! And together we'll make many little wizards and witches!!!! ............careful tha' wands dripping!!!!


clitalicious67 49F

5/21/2006 8:31 pm

    Quoting loadeddice05:
    Licensed and registered!!! I want to hold your magic secrets and fondle your mystical yearnings!!! And together we'll make many little wizards and witches!!!! ............careful tha' wands dripping!!!!
OMG...what to say??? I am laughing BUT I didn't shit myself...lol


Become a member to create a blog