possible meet  

ldftb1 35M
138 posts
3/15/2006 6:05 am

Last Read:
3/16/2006 5:13 am

possible meet


So am supposed to have a meet with this lovely sexy lady i met on here this coming weekend.

We emailed and texted a lot and also talked on the phone, i guess she liked me from the way she replied to my texts, plus she actually called me before i got a chance to call her.
Anyways we talked about everything except sex, which is very unusual for me, especially as we met on here, but the reason we didn't talk about sex was that none of her pics reveal any body parts, it was all face pics. so i thought i would show a little respect and see how things pan out.

I guess i kinda like her too, she sounded mature, and like she knew what she wanted even though we are the same age. I didn't want to ring her and just blurt out something like "do you shave your pussy and how often?" which is what i usually do but this felt really different.

Now am quite heartless, i just don't give a fuck, i would blatantly lie my way into a lady's bed but i guess am growing up and maybe not as desperate as i thought i was for some white pussy (last time i slept with a white woman was in august)as i DO have a woman, even though the sex thing ain't been happening for a while with us.

This sort of made me think that she was after more than just some NSA fun. so i asked her if she had seen my profile and of course not, as she is only a standard member, she asked for it and i sent a copy of my profile to her which clearly states that am attached.

WTF have i done, now am sure she wont be interested and am back to square one, i really hate the person that came up with honesty is the best policy.

I NEED white pussy!!!

MissKittyNip26 105F

3/15/2006 3:02 pm

Hmmm.. I don't know what to tell ya'! Are y'all still meeting this weekend or is it definitely off now due to your "attached" status?? And.. WHY are you attached anyway?!? It's not like you're married.. would you please make a post or e-mail why it is you stay in a relationship that you're not happy in? I'm assuming you're not happy.. or else you wouldn't be lookin' for satisfaction elsewhere.


LustyTaurus 48M  
21253 posts
3/15/2006 10:05 pm

Hmmm.......So you need white pussy, and I'm dying for black.

Maybe we can make a trade if I get over to the UK...LOL

Seriously man, goodluck.

lustytaurus


Become a member to create a blog