The First One  

latinprincess24 32F
14 posts
9/21/2005 12:55 pm

Last Read:
3/5/2006 9:27 pm

The First One


Well, the first one should always leave them wanting more. I had sex for the first time in like forever last night. Yeah, definitely not what I was hoping for to get me back in the game. It used to be so good and last night it just wasn't there. 2 minutes was all! Maybe I really am over the feelings I had for him? All I gotta say is it's margarita night with the girls and the weekend is up ahead which means.....I'm so gonna get some this weekend!

SRD06 34M

9/21/2005 3:18 pm

Yea,

That sucks it wasn't good. We should talk then,lol.


peterp28 40M

9/22/2005 11:00 pm

latinprincess24

you're cute....if u ever wanna chat...lmk


Become a member to create a blog