And Again!  

kitz6 59F
1045 posts
5/25/2006 7:02 am

Last Read:
5/30/2006 6:35 am

And Again!

Leave a comment and I will:

1. Respond with something random that I know or think I know about you.

2. I will tell you what song or movie or celebrity you remind me of.

3. If your male I will tell you the most likely place that you and I will ever make out.

4. I will say something that only makes sense to you and me. Or at least make some shit up.

5. I will tell you my first/clearest memory of you.

6. I will tell you what your name would be if you were the opposite gender.

7. I will ask you something that I have always wondered about you.

8. In order to play here you should be willing to post this on your blog also...


taylorhunting 57M
67 posts
5/25/2006 7:35 am

Did you find Toonces the driving cat or just one of the driving cat family? Have a great holiday weekend.


kitz6 replies on 5/25/2006 4:13 pm:
Unfortunately I don't know you well enough to answer sweety!

Phineas2005 48M
854 posts
5/25/2006 9:26 am

I think I know some of the answers!


kitz6 replies on 5/25/2006 4:17 pm:
I bet you do!
1. not quite all there. 2. Benny Hill.
3. Never Never Land. 4. I believe you re: latinas.
5. funny man! 6. Hortense since it is equally unlikely.
7. Is she really The Warden? 8. okay dish it up!

rm_irate4u 57M

5/25/2006 11:33 am

Oh boy! A game! I love games! Kit, you gotta gimme answers to all 8....


kitz6 replies on 5/25/2006 4:12 pm:
LOL
1. too busy for your own good. 2. Paul Newman - the eyes baby!
3. on my library deck. 4. it didn't take long to begin.
5. niiice! 6. Martha cause you work too damn much.
7. how do you do all of that? 8. waiting to read it!

rappahannock_man 61M
1102 posts
5/25/2006 1:18 pm

"Shall I part my hair behind? Do I dare to eat a peach?
I shall wear white flannel trousers, and walk upon the beach.
I have heard the mermaids singing, each to each.

I do not think that they will sing to me."


kitz6 replies on 5/25/2006 7:06 pm:
Ah! Rappa!
1. the sweetest man alive! 2. Brahms - something lyrical.
3. anywhere at all! 4. beguiled into waking.
5. tentative deliberateness. 6. Persephone
7. your hair. 8. cannot wait!

rm_TexNVa 49M/48F
376 posts
5/25/2006 3:55 pm

What's the worst that can happen?


kitz6 replies on 5/25/2006 7:08 pm:
Once again, I do not know you well enough to say really.

sharewus2 40M/32F

5/26/2006 1:08 am

i'm almost afraid...almost


kitz6 replies on 5/26/2006 7:11 am:
LOL no need to be a-fear-ed.

1. too nice for your own good. 2. Sunshine Superman
3. you aren't male so this is N/A 4. get the railroads!
5. smiling. 6. you strike me as a Philip do not know why
7. where did you hide your fangs? hmmmm? 8. I see you already have!

rm_irate4u 57M

5/26/2006 5:18 am

    Quoting rm_irate4u:
    Oh boy! A game! I love games! Kit, you gotta gimme answers to all 8....
LOL
1. too busy for your own good. guilty as charged!)
2. Paul Newman - the eyes baby! (thank you)
3. on my library deck. (it'll take too long to clear it off, unless you want to extent # 4)
4. it didn't take long to begin. (what? it seemed like hundreds of seconds to me)
5. niiice! (ditto)
6. Martha cause you work too damn much.(I hope Martha in her 40's, cause she's getting a little matronly looking now)
7. how do you do all of that? (ok you got me stumped... how do I do all of what?)
8. waiting to read it! (reading it would be like watching golf - a few minutes of excitment packed into a day long event)


rm_acer57 59M
124 posts
5/26/2006 7:17 am

Good grief, chain-blogging!


kitz6 replies on 5/26/2006 1:38 pm:
Oooo THIS one's gonna be FUN!
1. ensitive to nuances. 2. Slade's Mama, We're All Crazy Now.
3. ANYWHERE AND EVERYWHERE!!! 4. testosterone.
5. straddling you on your sofa. 6. impossible you are so male.
7. would you if I could? 8 yes I cheated because you don't have a blog.

Phineas2005 48M
854 posts
5/26/2006 8:31 am

Hortense?

Geeezzzzz!


kitz6 replies on 5/26/2006 1:24 pm:
LOL - because you're Horny, silly man!!

rm_WaveFire3 47M
16 posts
5/28/2006 1:18 pm

Ok, I replyed to one of your blogs
now answer lol


kitz6 replies on 5/28/2006 7:44 pm:
Dratted man!
1. you adore your kids. 2. Gentle Ben *eg*.
3. we can't do THAT! 4. Harmony
5. sofa and plastic toys. 6. Olivia
7. Why are you always so amused?

kitz6 replies on 5/28/2006 7:44 pm:
Dratted man!
1. you adore your kids. 2. Gentle Ben *eg*.
3. we can't do THAT! 4. Harmony
5. sofa and plastic toys. 6. Olivia
7. Why are you always so amused?

rm_1320guy 70M
46 posts
5/29/2006 7:42 pm

Dare I?

Sometimes others view of self is best left undiscovered. Oh hell, I value your observations. Proceed dear Kit, I offer my cheek to be smite or kissed. (No, not the cheek you have to drop your pants for)


rappahannock_man 61M
1102 posts
6/1/2006 4:18 pm

My hair? That's IT? (Sigh!)

So what do you want to know about my hair? Not much to say, except that I had long hair and a beard in college, and havn't had a decent hair cut since!

Persephone.... I like that!


Become a member to create a blog