Laws on Sex  

curious082385 31F
4230 posts
4/7/2006 7:30 am

Last Read:
4/9/2006 11:58 pm

Laws on Sex


Willowdale, Ore.: Illegal for a husband to talk dirty during sex.

Newcastle, Wyo.: Couples are prohibited from having sex in a butcher's walk-in freezer.

Cleveland: Women are not allowed to wear patent-leather shoes because they might reflect up her dress.

Ames, Iowa: A husband is not allowed to take more than three swallows of beer while in bed after having sex.

Connorsville, Wis.: It's illegal for a man to shoot a gun when his female partner has an orgasm.

Harrisburg, Pennsylvania: There is a law against having sex with a truck driver in a toll booth.

Clinton, Oklahoma: It is illegal to masturbate while watching two people have sex in a car.

State of Washington: There is a law against having sex with a virgin under any circumstances (including the wedding night).

Tremonton, Utah: You cannot have sex in an ambulance.

Alexandria, Minnesota: A man cannot have sex with his wife with the stink of onions, sardines, or garlic on his breath.

Kingsville, Texas: Two pigs cannot have sex on Kingsville airport property.


The strange thing is...you know that someone had to have tried it in order for them to make a law against it. Now, I'm not against sex in a public place, but a walk-in freezer or an ambulance?? No thanks...I'll pass on those.

aascrompn 42M
6444 posts
4/7/2006 9:18 am

Sex in public places... Great times!


curious082385 replies on 4/8/2006 8:06 am:
Yes, but....an ambulance????

rm_1hotwahine 62F
21091 posts
4/7/2006 10:11 am

OK, Minnesota sounds like a wise place...

Yeah, I'm still [blog 1hotwahine]


curious082385 replies on 4/8/2006 8:07 am:
Yeah...that one is not so stupid, just the fact that they would actually have to make it law before the guys would stop coming to bed after a can of sardines.

sassybelle21 32F
13313 posts
4/7/2006 11:40 am

I won't have sex in public but those laws are definitely silly as hell


curious082385 replies on 4/8/2006 8:09 am:
Semi-public places are ok....but can you imagine the meat freezer??? It said "a butchers meat freezer" too, so there would be all kinds of dead, chopped up animals all around you...not to mention the fact that it would be freaking cold. I don't know about you, but that scenario doesn't really do it for me.

dasher121 36M

4/7/2006 1:01 pm

holy shit?! you hve got to be kidding me! hahahahaha

TheDude.


curious082385 replies on 4/8/2006 8:11 am:
Nope, not kidding. Sad, huh?
Sorry sweetie, I know that heading up to Harrisburg for some crazy sex in a toll booth was one of your fantasies too.

elysianpleasure 47M

4/7/2006 3:21 pm

LMAO... now the question is how many of them have you broken... hmmm?


curious082385 replies on 4/8/2006 1:25 pm:
Now, normally I'm rather proud of being a rule-breaker, but those ones....nah, I think I'll be a law-abiding citizen in this case.

bardicman 50M

4/7/2006 8:03 pm

Well, there goes the next thing I was gonna ask you.



I am not dead yet


curious082385 replies on 4/8/2006 1:25 pm:
*raised eyebrow*
Oh really? And just what was it that you were going to ask?

carebearluv2 41F

4/7/2006 8:33 pm

Z, it's sad that Minnesota even needs to make that law!

My confusion remains over the Washington. If there is no sex allowed with a virgin, how do they ever become devirginized? Maybe virgins can only have sex with virgins there....oh the irony of it all..lol


curious082385 replies on 4/8/2006 1:27 pm:
Yep, that one confused me too. I just want to know how the hell that one was passed.

rm_corezon 53F
3376 posts
4/7/2006 10:28 pm

The stupid laws that are still on the books are unreal...all laws should have some sort of expiration date or revote...or there oughtta be a constitutional ammendment prohibiting states to make stupid laws

Yeah you know somebody had to have tried it and makes you wonder just how many...I guess a couple of rednecks in Wisconsin (or whatever you call them in Wisconsin) must have been doing an awful lot of disturbing the peace in the middle of the night with those post orgasm gunshots, lol


curious082385 replies on 4/8/2006 1:30 pm:
Speaking of laws that should expire....in England, it is still technically legal to shoot a Scotsman if he is wearing a kilt and as long as you shoot him with a bow and arrow. According to our tour guide anyway.

rm_putt675 50M
1118 posts
4/8/2006 8:27 am

Fascinating! If you went out and found all of those by yourself I am very impressed. Oh,.........wait...........you didn't have to serve time for any of the those offenses? Well I am sure the time was worth the crime.

OK, so you are telling me that everyone in Washington is a virgin? Can't you just see the tourism slogans in Oregon catering to Washington virgins. Oregon: the cherry popping state. Portland is for first time lovers. Come reach the summit, and not just on Mt. Hood. Alexandria, MN: lotta wives have wonderfully peaceful nights. Lived in Ames for awhile, learned to drink my beer in one gulp.

Makes you wonder how many taxpayer dollars were wasted by attorney and legistlators to write and enact those laws. There have to be hundreds of stupid laws out there, sex or no sex, that are still on the books. And wasn't there any laws to protect the animals?
Putt


curious082385 replies on 4/8/2006 1:31 pm:
Ok, those tourism slogans were hilarious! I would love to see those up on a billboard sometime. Too funny.

As far as doing time for any of those...nope, not yet. Probably never will either. Thanks for stopping by.

Become a member to create a blog