So what gets you going?  

clitalicious67 49F
2596 posts
6/1/2006 5:05 am

Last Read:
6/5/2006 8:00 am

So what gets you going?

At what point is your start button hit?

For me, it is my neck and ears...if you move around there much...I won't be able to resist...

So tell me what gets ya in da mood???

Hugs and kisses

C~



imLadyBambi 58M/50F

6/1/2006 5:11 am

clita,

Definitely the breast and the back of my neck.

Mr.Bambi has such a gentle touch and he knows how to flicker the tongue on my breast to make them stand at attention.LOL

Lady Bambi


rm_youbetcha74 44M

6/1/2006 5:47 am

LMAO! Does the wind blowing count?????

I would have to say the same.... kiss on my neck (no teeth or biting) and rubbing the inside of my thighs and teasing rubbing higher each time... normally works wonders on me!


Djeeper1987 47M

6/1/2006 5:57 am

For me, right now these days a woman telling me to take her will do the trick.

Carpe Diem


boredatnight3 49M

6/1/2006 6:21 am

seductive eyes and good kissing


BadAssBlonde1 56F
4989 posts
6/1/2006 7:57 am

My right knee, just about it. Gets me all messed up for some reason. Damn, I have let out a secret. My neck and ears make chilly bumps pop up. Hugs back.

Warmly,
Lady Hunter / BAB


After all the sex is gone, there is the mind - Lady Hunter / BAB

Copyright © House of Lady Hunter 1998-2009


luvnascar 51F

6/1/2006 8:29 am

Definitely kisses on the neck and ears...chill bumps everywhere...followed by great kissing. *sigh*


reverend21 49M
1913 posts
6/1/2006 10:21 am

You had me at Hello


wickedeasy 66F  
25463 posts
6/1/2006 10:58 am

the soft rumble when he says, come here

BAM - i'm a goner

You cannot conceive the many without the one.


Christabel168 44F

6/1/2006 11:05 am

you taking off that tie...


jd29992z 54M
3888 posts
6/1/2006 11:59 am

While kissing my neck if you run your finger through my chest hair and tickle my nipples ooooooh yey babe. Later JD


rm_Shortdogg65 51M
672 posts
6/1/2006 1:44 pm

Your tongueb in my ear will leave quivering. Shortdogg


sexyariesgirl 57F

6/1/2006 4:05 pm

Sexy kisses and lots of stroking!

Power To FOK


clitalicious67 49F

6/1/2006 4:36 pm

    Quoting imLadyBambi:
    clita,

    Definitely the breast and the back of my neck.

    Mr.Bambi has such a gentle touch and he knows how to flicker the tongue on my breast to make them stand at attention.LOL

    Lady Bambi
LadyB sounds delicious... C~


clitalicious67 49F

6/1/2006 4:36 pm

    Quoting rm_youbetcha74:
    LMAO! Does the wind blowing count?????

    I would have to say the same.... kiss on my neck (no teeth or biting) and rubbing the inside of my thighs and teasing rubbing higher each time... normally works wonders on me!
LOL I hear ya doll!!!


clitalicious67 49F

6/1/2006 4:37 pm

    Quoting Djeeper1987:
    For me, right now these days a woman telling me to take her will do the trick.
"TAKE ME!!!" C~


clitalicious67 49F

6/1/2006 4:38 pm

Ohhhh yeah good long kisses are a MUST!!!


clitalicious67 49F

6/1/2006 4:40 pm

    Quoting rm_LQQKie4U:
    Ladies......at your service...anything you want...? hehe

    Gotta love those...horny ladies...
LQQKIE!!! So glad to see your horny self back at my blog...love to you babe!!! C~


clitalicious67 49F

6/1/2006 4:41 pm

    Quoting BadAssBlonde1:
    My right knee, just about it. Gets me all messed up for some reason. Damn, I have let out a secret. My neck and ears make chilly bumps pop up. Hugs back.

    Warmly,
    Lady Hunter / BAB

LadyH shhh I won't tell!!! I am just plain ticklish behind the knees

C~


clitalicious67 49F

6/1/2006 4:42 pm

    Quoting luvnascar:
    Definitely kisses on the neck and ears...chill bumps everywhere...followed by great kissing. *sigh*
NAS!!!!!!!! I have been missing you!!!! I hope when I get to GA this time I get to actually meet you girl!!!! Hugs and I am so with you on the neck, ears and kissing!!! ^5

C~


clitalicious67 49F

6/1/2006 4:43 pm

There ya go with that ohhh soooo naughty teasing of yours again (sigh)....Hello~ C~


clitalicious67 49F

6/1/2006 4:45 pm

    Quoting wickedeasy:
    the soft rumble when he says, come here

    BAM - i'm a goner
Ohhh yeah!!! That and a lustful look would do me in as well...

C~


clitalicious67 49F

6/1/2006 4:54 pm

Woohoo I am sure we can work something out!!! C~


clitalicious67 49F

6/1/2006 4:54 pm

    Quoting jd29992z:
    While kissing my neck if you run your finger through my chest hair and tickle my nipples ooooooh yey babe. Later JD
Well now a man that likes nipple play...how cool!


clitalicious67 49F

6/1/2006 4:55 pm

    Quoting rm_Shortdogg65:
    Your tongueb in my ear will leave quivering. Shortdogg
In the ear huh? I am an outter ear kinda gal myself


clitalicious67 49F

6/1/2006 4:57 pm

That works too!!!!!!!!! C~


goodguysneedit2 56M

6/1/2006 5:25 pm

Not a surprise to see there is a definitive separation between men and women here!
I'll go with the gentlemen who have suggested a stiff breeze, a dirty look, just a touch, just a sexy glance, a whisper in my ear, a touch to my crotch in public, a tracing of her fingertip upon me anywhere...hell..I even get turned on by a woman who is bitching herself into a frenzy... LOL

It's very difficult to arouse me, as you can see.
You are welcome to try though, Mizz C.... oh wait.. too late! Doh!!!


meerkittykat 42F

6/1/2006 6:00 pm

[font face="palatino linotype"]Small of my back, nape of my neck....whew[/indigo]


clitalicious67 49F

6/1/2006 6:03 pm

    Quoting goodguysneedit2:
    Not a surprise to see there is a definitive separation between men and women here!
    I'll go with the gentlemen who have suggested a stiff breeze, a dirty look, just a touch, just a sexy glance, a whisper in my ear, a touch to my crotch in public, a tracing of her fingertip upon me anywhere...hell..I even get turned on by a woman who is bitching herself into a frenzy... LOL

    It's very difficult to arouse me, as you can see.
    You are welcome to try though, Mizz C.... oh wait.. too late! Doh!!!
Hmmm how about if I met you at the door with nothing but a smile...drug you by your tie to the couch...straddled you and nuzzled your neck and nibbled your ear and then whispered softly to you...slide down off of you, kneelng before you....unzipping your pants....(to be cont'd)...did I get anywhere? kisses C~


TTigerAtty 62M

6/1/2006 6:31 pm

I don't have battery start. You have to crank me to get me goin', hon!


Nightguy_1961 55M
4866 posts
6/1/2006 11:23 pm

Hmmmmmmm....well, it could be the sight of a near naked lady walking through the bedroom.

Touching my face or running your fingers through my hair works well too....

and the sight of a woman pleasing herself kicks in my afterburners to be totally honest...

NG61....disappearing back into the darkness...


goodguysneedit2 56M

6/2/2006 9:57 am

    Quoting clitalicious67:
    Hmmm how about if I met you at the door with nothing but a smile...drug you by your tie to the couch...straddled you and nuzzled your neck and nibbled your ear and then whispered softly to you...slide down off of you, kneelng before you....unzipping your pants....(to be cont'd)...did I get anywhere? kisses C~
You had me at the word "door"...


Become a member to create a blog