Time goes by... so slowly...  

bulging_boy 49M
4912 posts
6/2/2006 8:34 am

Last Read:
6/6/2006 7:33 pm

Time goes by... so slowly...


The timer has well and truly started ticking away.

Each day the seconds get louder and louder.

Which means that in a couple of weeks my fluid intake is going to have to reduce to zero.

I know... it's dangerous, but I have to.

It's just that as the date gets closer and closer, the risk of me pissing myself with excitement increases as well.

Not that I couldn't do with the warmth at the moment. Cause it is seriously fucking cold here.

I'm thinking of changing my handle to Seriously_Frigid.

You know I was gonna post something exciting and interesting, but why change the habit of a lifetime huh?

Besides my memory is shite.

Oooh I know.

How about you tell me if you've ever been busted by your parents mid shag.

I sure have, and if you tell me your story... I'll post mine next.

You know... it's times like this you kinda hope that your folks *aren't* tuning in... cause there's some things you *really* don't want to know.

rm_LoyalCumpany 46M
3204 posts
6/2/2006 10:11 am

Nah, my Dad always told me he'd rather come home and find a girl in my bed than a buddy drunk on the floor.

Though I do like the Seriously_Frigid name. Wonder if Cold_ass_balls is taken too?

I am JoJo the Circus Boy!


Peche85 31F

6/2/2006 2:59 pm

Lol my mum has. In her bed. Which was mine at the time. But it was the most embarassing thing that has ever happened to me. She told the guy to go home. And hasn't mentioned it since.


LIBlonde97 40F
1028 posts
6/2/2006 3:04 pm

22 Days, 16 hours, 58 minutes as I write this... and I don't think I could take one minute more. I vacillate between missing you, being anxious and being excited, sometimes all within a few seconds. But as the countdown goes on, I get less depressed about where I am so far away, and more excited about where I'll be in less than a month.

I know how I'll feel walking through that arrivals gate at Auckland International Airport on June 26th, because I've already done it twice. But to me, it will *never* get old.

I can't wait till you tell your "got caught shagging" story. It still cracks me up thinking about it.

And I have never gotten caught by my parents, but since I never was home while shagging, that's no big accomplishment. However, as a bad little girl I had acquired supersonic "car door slam" hearing and on several occasions had to put my clothes on with lightning speed ... but never got caught by anyone else's parents either.

Yet.

(Note to self: Make sure we always have the front door locked if we're going to be shagging on the kitchen table.)

XOXO

A


widowsaddiction 47F

6/2/2006 4:07 pm

Caught by his parents, on the fur rug in front of the fire in their living room.

Kind of sounds like the solution to a Clue game, doesn't it?


bulging_boy 49M

6/2/2006 5:07 pm

    Quoting rm_LoyalCumpany:
    Nah, my Dad always told me he'd rather come home and find a girl in my bed than a buddy drunk on the floor.

    Though I do like the Seriously_Frigid name. Wonder if Cold_ass_balls is taken too?
Well Loyal,

If he's anything like me... it'd be in the hope of copping a perve!

Just make sure she's hot ok?


bulging_boy 49M

6/2/2006 5:08 pm

    Quoting Peche85:
    Lol my mum has. In her bed. Which was mine at the time. But it was the most embarassing thing that has ever happened to me. She told the guy to go home. And hasn't mentioned it since.
Yeah. Mums do that


bulging_boy 49M

6/2/2006 5:17 pm

    Quoting LIBlonde97:
    22 Days, 16 hours, 58 minutes as I write this... and I don't think I could take one minute more. I vacillate between missing you, being anxious and being excited, sometimes all within a few seconds. But as the countdown goes on, I get less depressed about where I am so far away, and more excited about where I'll be in less than a month.

    I know how I'll feel walking through that arrivals gate at Auckland International Airport on June 26th, because I've already done it twice. But to me, it will *never* get old.

    I can't wait till you tell your "got caught shagging" story. It still cracks me up thinking about it.

    And I have never gotten caught by my parents, but since I never was home while shagging, that's no big accomplishment. However, as a bad little girl I had acquired supersonic "car door slam" hearing and on several occasions had to put my clothes on with lightning speed ... but never got caught by anyone else's parents either.

    Yet.

    (Note to self: Make sure we always have the front door locked if we're going to be shagging on the kitchen table.)

    XOXO

    A
I can't wait for you to appear through that gate babe!

Oh yeah. Then we'll invite my parents for dinner.

LOL


bulging_boy 49M

6/2/2006 5:41 pm

    Quoting widowsaddiction:
    Caught by his parents, on the fur rug in front of the fire in their living room.

    Kind of sounds like the solution to a Clue game, doesn't it?
It depends.

Was it with the candlestick?


micahbiguns 50M

6/2/2006 6:33 pm

So now your stealing Me and C's wedding date? What the hell mate? Change it afore it's to late. Don't just claim it is fate. Having to share with Bulgy ofuck that's just great! Best of wishes to you and Mrs. Boy


bulging_boy 49M

6/2/2006 7:15 pm

    Quoting micahbiguns:
    So now your stealing Me and C's wedding date? What the hell mate? Change it afore it's to late. Don't just claim it is fate. Having to share with Bulgy ofuck that's just great! Best of wishes to you and Mrs. Boy
Mate,

Sadly no. We both *wish* but it's gonna be next year.

Congratulations to you though!


bulging_boy 49M

6/2/2006 9:26 pm

    Quoting playrigal:
    never gotten caught either..but never did it at the parents house..mine or his!

    Looks like congrats are in order...nods and smiles!
Damn, all you smart folks that never got caught.

Mind you... I thought I was clever.

Til I got busted.


curious082385 31F
4925 posts
6/3/2006 12:50 am

<-- is really sneaky and never got caught!

I used to sneak out right under parents window too...on a gravel walkway no less.
Closest we ever came to getting caught was having sex in my bed while everyone was home. My bedroom door opened right into the living room and the rule was that the door had to be ajar any time we were in there together. Family walking back and forth past that door the whole time.


rm_2Xces 51M

6/3/2006 1:28 am

My very first time got busted by the younger brother.

He was only 12. Maybe he wasn;t sure what was going on cause the parents never said anything.

Never een caught again since/


bulging_boy 49M

6/3/2006 1:37 am

    Quoting curious082385:
    <-- is really sneaky and never got caught!

    I used to sneak out right under parents window too...on a gravel walkway no less.
    Closest we ever came to getting caught was having sex in my bed while everyone was home. My bedroom door opened right into the living room and the rule was that the door had to be ajar any time we were in there together. Family walking back and forth past that door the whole time.
Curious.

Super Ninja secret shagger.


bulging_boy 49M

6/3/2006 2:50 am

    Quoting rm_2Xces:
    My very first time got busted by the younger brother.

    He was only 12. Maybe he wasn;t sure what was going on cause the parents never said anything.

    Never een caught again since/
Woohoo! New visitor.

Glad you could pop by 2X,

Pull up a chair and make yourself comfy. Somehow I'd think getting busted by a brother would only be a good thing. You know... in time you'd have hero status.

Your parents? Hmm... Somehow I doubt they'd ever see it that way!


rm_goddess1946 105F
13518 posts
6/3/2006 4:28 pm

Nope...never...to answer your question...

Now Applauding the clock!!
It's worth the wait!
Take a DEEP BREATH BB !


Just a little food for thought.............
If you really want to be happy, nobody can stop you...
{=}


bulging_boy 49M

6/3/2006 9:08 pm

    Quoting rm_goddess1946:
    Nope...never...to answer your question...

    Now Applauding the clock!!
    It's worth the wait!
    Take a DEEP BREATH BB !
I guess I shouldn't be too surprised by that Goddess.

You do have that glint in your eye that says... I'm too damned smart.

Now! About that clock??

Hell Yeah!


bulging_boy 49M

6/4/2006 1:46 am

    Quoting BigGirlzRSweet:
    How about instead of decreasing your intake of fluids, you wear some Depends Undergarments? Or wouldn't that be sexy? LOL!
Hey BigGirlz

Thanks for dropping by.

Depends if your idea of sexy is walking around with 5 litres of urine sloshing around in a pair of rubber pants.

LOL

Given that said pants would be off within a matter of seconds, the last thing I'd want would be a double drowning.


rm_1hotwahine 62F
21091 posts
6/4/2006 2:25 am

Got busted by my kid. Does that count? (It was with his dad, incidentally)

Yeah, I'm still [blog 1hotwahine]


bulging_boy 49M

6/4/2006 3:00 am

    Quoting rm_1hotwahine:
    Got busted by my kid. Does that count? (It was with his dad, incidentally)
No. That's like saying you got busted by your dog.

Poor attempt Wahine, I was hoping for better.

LOL


bulging_boy 49M

6/4/2006 4:41 am

    Quoting PreciousOrchid:
    Never got caught in the act, but broke the bed during a frantic session when the family was out -oppps!
    Pieced it back together with packing tape and propped it up with a pile of books, stayed that way for years!
Hey Precious,

Nice to see you here. Is Precious ok? I was thinking Precious... Orchid.. then I thought PO, and I changed my mind pretty quickly cause that'd be rude.

Anyway... that's damned funny. If that happened to me, you could bloody well guarantee that my mum would find the tape, then the books.

and yep. Busted again.

Don't suppose you have a vide... ahhh... nahh...

LOL


chasingfun27 38M
1108 posts
6/4/2006 6:21 pm

Never really got caught. Once got a bang on the door, and told to "shut the fuck up", as our attempts at subtlety failed miserably.

And of course the time, when I was a teenager, my mother discovered my incredibly impressive porn collection. Cunningly hidden under my mattress I might add. I was probably lucky I didn't roll off the bastard in the night.

BTW - your photo makes it appear you a mullet. Absolute style!

Fuck I'm glad I hate porridge.


chasingfun27 38M
1108 posts
6/4/2006 8:50 pm

It was s'posed to say you have mullet. I wasn't calling you one...no matter how tempted I am!


bulging_boy 49M

6/4/2006 10:40 pm

    Quoting chasingfun27:
    Never really got caught. Once got a bang on the door, and told to "shut the fuck up", as our attempts at subtlety failed miserably.

    And of course the time, when I was a teenager, my mother discovered my incredibly impressive porn collection. Cunningly hidden under my mattress I might add. I was probably lucky I didn't roll off the bastard in the night.

    BTW - your photo makes it appear you a mullet. Absolute style!

    Fuck I'm glad I hate porridge.
Ahhh... the old stash under the mattress trick huh?

A well known horde location for deviants.

Mullet? Fucks sake man. No chance.

Well... not again anyhow. I did my stint in the 80's.


bulging_boy 49M

6/4/2006 10:41 pm

    Quoting chasingfun27:
    It was s'posed to say you have mullet. I wasn't calling you one...no matter how tempted I am!
Yeah I figured that.

I thought you just got over excited thinking about your porn collection again.

LOL


chasingfun27 38M
1108 posts
6/5/2006 12:04 am

    Quoting chasingfun27:
    It was s'posed to say you have mullet. I wasn't calling you one...no matter how tempted I am!
Fuck! Now I've missed the word 'a'.

Your blog's making me dumb!

I'm off to the fridge.


bulging_boy 49M

6/5/2006 2:08 am

    Quoting chasingfun27:
    Fuck! Now I've missed the word 'a'.

    Your blog's making me dumb!

    I'm off to the fridge.
ok Chasing,

Whatever you do *don't* look back at your previous comments.

I seriously doubt you have enough beer to cope with that.

LOL


Seriously_Real 48M

6/6/2006 9:05 am

Seriously_Frigid is the handle of my First Ex-Wife....heh.

--Seriously (not fucking frigid)


bulging_boy 49M

6/6/2006 2:43 pm

    Quoting Seriously_Real:
    Seriously_Frigid is the handle of my First Ex-Wife....heh.

    --Seriously (not fucking frigid)
Yeah, I shoulda figured you'd have dibs on that one.

Bugger.


Become a member to create a blog