I Suddenly am Feeling a New Re-Birth...  

bardicman 50M
7540 posts
1/11/2006 12:52 am

Last Read:
3/13/2007 8:13 pm

I Suddenly am Feeling a New Re-Birth...

No.. I am not sitting on the toilet. A bunch of friends of mine decided that this AnEnigma thing was just too much and decided to off themselves as well.. A little light went on in my head and I decided to just agree with their plan and include my self in the "drinking of the koolaid." Of course I would never follow through with it.. Why?

Because

Now as I walk through all the dead bodies of blogville it is becoming really clear.. I shall soon be the #1 blogger in this land.

MUAHAHAHAHAHAHAHA.




I am not dead yet


MissAnnThrope 56F
11488 posts
1/11/2006 3:47 am

You know, just offing oneself is sooooooooo cliched. Whatever happened to good, old alien abductions?


papyrina 51F
21133 posts
1/11/2006 4:13 am

i ain't leaving,plus you need some competition


I'm a

and
i'm here to stay


caressmewell 53F

1/11/2006 4:33 am

MUAHAHAHAHAHAHAHA {=}


bardicman 50M

1/11/2006 5:05 am

MissAnn - I just love the way you think. Alien Abductions. Damn yes.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 5:07 am

I cannot compete with you Papy. I could however, take you in my arms... loook deep into your eyes.... spin you around quickly and bite that sexy ass and hopefully run away before you called the cops on me



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 5:08 am

Caress.. Wait.. How are you here?? OMG.. I was duped.



I am not dead yet


ArealUnicorn 44F

1/11/2006 5:09 am

Leave it up to you Bardic to come up with such an ingenious and Diabolical plan....


Efilnikufecin69 47M

1/11/2006 5:15 am

I'm with Miss Ann! Muahahahahahahahahaha!


DTduzDallas 50F

1/11/2006 5:36 am

Ew...you couldn't have used a different pic? I'll have nightmares...


Sister_Act_4_You 38F/38F

1/11/2006 5:43 am

This is the ghost of Louisa here to haunt you.....wtf??? Whydja have to use that damn Burger King mask....crap, I am going to have nightmares for all eternity now. Thanks a whole lot!

:::rattling chains as she departs::: BOO!


Whispersoftly5 52F
15176 posts
1/11/2006 6:03 am

I'm so confused... What did I miss???

Whisper...


rm_SultryVirgo 48F
567 posts
1/11/2006 6:57 am

So your diabolical plan finaly worked did it? lol

Sultry


Babel__Fish 45F

1/11/2006 7:11 am

LMAO @ this post, Good one!

Yes Blog on!

Babel


oldman1776 78M
3164 posts
1/11/2006 7:13 am

So now we know the truth.
Damn good plan.


bardicman 50M

1/11/2006 7:15 am

Unicorn.. Yes. I will be taking over Canada next.. Well, I might start with france because I heard they were easy.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:16 am

Elf - Aliens might have been ok except I was not in the mood for an anal probe.. I need to go to California for one of them..



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:17 am

I bet my real picture gives you nightmare to DT.

MUHAHAHAHAHAHA

Wait.. that might not have been funny....



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:20 am

Ghost of Louise. Even as a spectre you are quite the spectacle.

This all could have been avoided if you would have only tatooed "Bards Burger Around the Corner" on your ass.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:21 am

Whisper... you only missed the most well conceived child I could have given you.. WTF...

What I meant to say was well concieved plan but somehow I went of on a tangent.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:22 am

Valley - Um... ok sure.





I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:24 am

Trav.. You look a little pale.. I believe you are just a spectre.. I will call you Arlen from now on.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:26 am

Nooner.. Yes it un-nerves McDonalds too.. but I digress.. I was king Richard in a previous life.. yea thats the ticket...



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:30 am

Divinity.. Hmmm .. You know that is borderline insubordination. I think I might have to spank you.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:35 am

MZHuny - The moustache... I wonder.. Should I have handlebars or no?



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:37 am

Jezz.. Yes blog on.. You will be one of the secretaries of erotica..

Oh yes.. I shall command it.

Please.

Pretty please.

Ok I will beg and grovel.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:38 am

Sultry.. Diabolical plans are only good if they work.. oh yes..



I am not dead yet


silkysmoothlegs3 105F

1/11/2006 7:49 am

smiles at you


AlbertPrince 57M

1/11/2006 8:16 am

what are you doing here? Oldman told me you were in jail?


saddletrampsk 54F

1/11/2006 8:25 am

Good one..


rm_1hotwahine 63F
21091 posts
1/11/2006 8:26 am

and the smugly accented chihuahua typed:

Ahh...but there's a complication to your plan. Haven't you ever heard of.......

.......................... REINCARNATION????!!!!

"Yo Quiero Bloggo Bell"


Yeah, I'm still [blog 1hotwahine]


rm_DaphneR 58F
7938 posts
1/11/2006 8:35 am

I see dead people! Usually after I trip over them, but I still see them... Hey TRav! Hey Caress! Hey Wahine!

Have tongue, will use it. Repeatedly.


slidein2meplz 61F
1994 posts
1/11/2006 8:42 am

Trav will come back as Bulge, Bulge will come back as Bard, Bard will come back as Trav. So, we all end up with the same wacky 3some anyway. Know what.. I wouldn't have it anyother way. Hmmm..ain't that what the burger king thing says...have your way? Burger Kind Dude is awfully weird...ain't he? LOL

**skips off to visit other other fake dead bloggers**

~~~ Just me, poppin to say HI! ~~


bardicman 50M

1/11/2006 8:50 am

Babel - Welcome to my roof top..

Blog on !!

Woohooo



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 8:51 am

oldman1776 Yes it was a good plan but someone called the cops on me.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 8:55 am

I just have to smile back at Silky.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 8:56 am

Albert.. Oldman shall sit at my right hand.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 8:58 am

Saddle - Thank you.. ahh I just hope it isnt lonely at the top.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 9:01 am

1hot.. Whats the reincarnation crap.. sounds like re-constituted pet milk or something..



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 9:05 am

Are you sure you didnt trip on THIS Daphne

zzziiiippppppppp



I am not dead yet


TheLilFondler 33F  
2576 posts
1/11/2006 9:27 am

LOL

i lost my virginity years ago.....
but i still have the box.....


bardicman 50M

1/11/2006 9:46 am

Slide - WTF.. ROFL... WTF

ROFL

Seriously.. WTF

ROFL



I am not dead yet


SolarPowered0 67M
8018 posts
1/11/2006 9:52 am

HELP! I've died... and I can't find the light! (And I AIN'T FAKIN'!)

Solar...

The King cried 'OFF with their fingers! One and ALL!!


dasher121 36M

1/11/2006 10:35 am

All hail the king all hail the king!!!!

Didnt drink the kool aid either, I WAS on the toilet after trying bulgings new diet!! So after pissing out my ass I came out and ran to blogville, but I have big clown feet. So I tripped over myself and landed in a pile of dog shit. Decided to call it a day after........shit! back to the bathroom!! BRB!

Oh yeah, so that's you in all of those football commercials?? Interesting.


Whispersoftly5 52F
15176 posts
1/11/2006 11:45 am

Okay - I figured it out after I posted the comment.

Thank goodness you didn't really give me a well concieved child! LOL!

Whisper...


KC_JJ 53M

1/11/2006 2:37 pm

That one commercial where that guy wakes up and the Booger King is right there in bed with him is spooky to me.

I could just see a scene coming in which the king whips out his plastic boner.

And if his mask was knocked off for some reason I picture Richard Simmons being in there.

MMM [ MMM


TopFisher 63M

1/11/2006 3:21 pm

Interesting weekend / first of the week in blogville eh?

Be careful on that roof top, it is still winter ya know?


pinkplaytoyz 49F

1/11/2006 4:56 pm

Is this the Day of the Dead?
Or is it the Dawn of the Dead, ... no, wait, Return of the Dead, Dead Man's Walk, Valley of the dead...
No that was Valley of the Dolls...The Dolls are Dead?
How about the Grateful Dead?
**I'm so confused!

Did you say THE KING IS DEAD?!!!!!


sexymermaid6956 63F
26393 posts
1/11/2006 6:08 pm

roflmao with pink....with bella gone you will sit on the hill for sure,,,keep on bloging

[]

Seduce my mind and my body


bardicman 50M

1/11/2006 7:25 pm

Lil -



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:26 pm

Solar - Hmmm without the light... hmmmm and you solar powered...



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:28 pm

Dasher - The koolaid is less painful than the diet.... AND the BK commercials.



I am not dead yet


rm_Bct2Esi 51M/50F
1375 posts
1/11/2006 7:28 pm

roflao

hugs and smiles


bardicman 50M

1/11/2006 7:30 pm

Whisper.. Yes it is a big mess..



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:32 pm

Fisher - No problem .... Rock salt.. thats the ticket.. I am not worried about the ice **slip** AAAahhhhhhhhhh



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:33 pm

Pink - The king is NOT dead.. Just a little limp at the moment



I am not dead yet


bardicman 50M

1/11/2006 7:36 pm

Sexy - Woohoo, Actually I could care less about sitting on the hill. Welcome to my roof top though.. Feel free to visit anytime you want.



I am not dead yet


KC_JJ 53M

1/11/2006 7:37 pm

dead man wanking

MMM [ MMM


themisskrissy 56F
2302 posts
1/11/2006 7:38 pm

come on to canada bard... you can only do better than the current electoral offerings!!
and i am third in my province for blogging... but i will never catch sexyfitvictoria..(apologies for any misnaming)and i will never even try!!
and missann i thought the latest batch of aline idiots were alien abduction rejects... but what do i know? smiles...

Virtue Alone Ennobles


PailsDiverHonks 55F

1/11/2006 7:47 pm

LOL, nice evil plan!


impish_pixie 54F
6867 posts
1/11/2006 7:54 pm

You totally crack me up.....(oh god...you're trying to kill me with laughter aren't you??????) Geez...bardi...why'd you have to go and do that? It's not like I was gonna be a threat to you!! Now I'm dead too. Crap. I was supposed to get laid tonight after dinner. (wonder if one has orgasms in heaven? you'd have to right?? I mean..it is heaven. (shit...now I'm rambling..dont'do dead very well)). ***HUGE big dead sigh**

I make mistakes, I am out of control & at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. ~Marilyn


duststormdiva 51F
6854 posts
1/11/2006 8:15 pm

hehe, I should be close behind you. hahahah

DustStormDiva


digdug41 49M

1/11/2006 8:19 pm

rofl dont let v cya he may off you for the spot himself

roaming the cyber streets of blogland


MaggiesWishes 60F

1/11/2006 8:21 pm

OK, the pic thingy is a little unnerving. Now I have to stay up and find something else to take my mind off of you.

Bard ... UP and CUMING???


im_curious_4u 50M

1/11/2006 9:00 pm

I'm so damn confused now. Are we all supposed to be real, fake, dead or alien lab rats? OMG! maybe we're real lab rats who's deaths have been faked by aliens! AHHHHHHHHHHHH!


Sister_Act_4_You 38F/38F

1/11/2006 11:19 pm

Watch it, Bard, someone is trying to work a reanimation spell on me.....but he keeps just, like, playing with me before he'll sprinkle the damn dust.

Also, the most fucked up commerical EVER was the one where the guy wakes up in the morning, rolls over, and there is Burger King Dude in bed with him with that damned perverted Mona Lisa-esque smile and offering him a breakfast sandwich! Dayum....what were the advertisers thinkin' there!?!

Anyway, I'll be back.....when this damn dude gets his hands off my tits and just sprinkles the damn dust!

:::walking off rattling chains again::: BOO!


Sister_Act_4_You 38F/38F

1/11/2006 11:22 pm

Wow! Was my last comment REALLY the 69th comment on this? Fuckin' profane...er, I mean profound!

:::still rattling chains::: BOO!


curious082385 31F
4925 posts
1/12/2006 2:29 am

*hides under desk*
Whispers, "the Burger King scares me"


rm_PurryKitty2 48M/50F
9753 posts
1/12/2006 3:41 am

LOL!!!!

This was great!

Purry {=}

Purry


bardicman 50M

1/12/2006 6:27 am

BCT - Thanks... Hugs back at ya



I am not dead yet


bardicman 50M

1/12/2006 6:32 am

Krissy - Thanks.. there are some beautiful things in Canada. But you see... France will be easier to conquer first. I figure when I show up at the border wearing the burger king mask the army will drop their gun and surrender. Then I will have a base of operations.
MUAHAHAHAHA



I am not dead yet


bardicman 50M

1/12/2006 6:34 am

Greeneyes - Nice wonderful abdomen... Damn I am going to do a tribute to wonderfully sexy abdomens next.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/12/2006 6:36 am

Pixie - Are you standing on your head... You mentioned crack up..
Ramble on my friend. I love the sound of someone elses voice in my head. There is almost enough going on in there now for me to start a choir.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/12/2006 6:38 am

Dusty - you will just pass my by.. See I really aint that good when the rest of you fire up.. But hey.. Its fun right now.. I warn you though. I am not going to move over so you will have to slowly crawl over me. Oh yea.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/12/2006 6:40 am

Diggerman !!! Me.. Scared of V... BAH !!!

***looks nervously side to side***



I am not dead yet


bardicman 50M

1/12/2006 6:42 am

Maggie.. I like to wear that mask during sex too.. Maybe that explains my long dryspell... I would hope that it would be UP for awhile and then CUMMING.... However.. up and cumming sounds more like a fact.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/12/2006 6:44 am

Curious man... Yes.. It has been a rather confusing week thus far. I don't know what the hell is going on for sure. I just know that I am happy to be here.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/12/2006 6:47 am

Louisa.. Yes you were the 69th comment and it really is profound.. See as evil ruler I will need a nice, soft, sensual partner. Since you were the 69th comment you get to sit at my right hand as most evil emporeress and also you are in charge fo finding me my nice, soft, sensual partner. I am partial to Cocoa Butter.......



I am not dead yet


bardicman 50M

1/12/2006 6:48 am

Curious hot chick... Good to see you under the desk..

***Pulls chair up and begins writing another blaaaahhhhhhhhhhhhg.



I am not dead yet


bardicman 50M

1/12/2006 6:50 am

Purry - Thanks. I appreciate it.. When life server you lemons... Or sick fucking individuals that feel the need to play with peoples emotions ...... BLOG ON !!!



I am not dead yet


LIBlonde97 40F
1028 posts
1/12/2006 11:53 am

I'm with Louisa...

I have no clue what you wrote in this post bc I was too busy being bugged out by that damn Burger King plastic head guy.

I dont know what it is about hat guy, but he *freaks* me out!

XOXO-
A


bardicman 50M

1/12/2006 5:52 pm

Liblonde - hmmm ROFL. That is the scariest fuckker on earth.



I am not dead yet


Become a member to create a blog