More than I expected  

SunneyOne 43F
2146 posts
8/20/2005 10:44 am

Last Read:
3/5/2006 9:27 pm

More than I expected


Not only do I want it, I expect it. That’s what he said. Can I just tell you that I can barely type right now for all the thigh squeezing I’m doing? Can I hope to express what that does to me? For those of you who either know me well or are faithful readers, you may have picked up on the fact that I like to be controlled. I like the man to be the man, to be the leader, and to ‘handle’ me, for lack of a better term. So what is the “it”? It doesn’t matter. “It” is everything. What exactly “it” is doesn’t matter, just that he wants and expects it.

Damn, that’s hot. That’s what I’m talking about. Ouch… I just slapped my hand on my desk. Kinda hurt. I was in the midst of a “Fuck yeah” when I got a bit over-zealous. Must calm down. See, Ms. Crabapple has summoned all of her minions to work today. So here I am, for at least another half hour. Needless to say, I’m rebelling by getting all worked up.

Okay, you’re right, I get worked up anyway and am generally always horny. But some stuff just sets me off even more. Which brings us back to the beginning ‒ Not only do I want it, I expect it. For those who can’t read between the lines or decipher comments, yes, it is someone specific. DC is a man’s man, a hell of a man, hot as all get out, strong, wicked sexy, a hard worker, with an amazing ability to fix things. On top of all that, he is open and honest, and clear about his feelings, and accepts no less from me. I thought that I was an open, honest person before. But with him, I am compelled to be even more honest, more transparent. There is nothing that I can’t tell him, that we can’t talk about. He listens, really listens, and even goes beyond that to act on things.

For instance, the first night we met, I mentioned that I like it when a man orders for me. I think it’s protective, and establishes his role as the man, the care taker, the head of the household. Even beyond that, it’s incredibly romantic. I just like it. Both times, he has done that, without hesitation. Its so hard to believe that things mesh this well. Its like I made a list of things that are important to me, things that I want in a man, and some Great Being formed a mold looking at that list, saying, “Uh huh, right, yes, check, check, that too, good, yes, and let’s not forget this. And just for good measure, let’s make him confident, and funny as hell, and smart, and good at things she has no idea about, and then, just because she wished on that star, we’ll make him able to share his feelings too.”

Goddess, Buddha, Krishna, God, Moses, Joseph Smith, Dalai Lama, Tao…. whoever…Thank you. Thank you a million times. DC, I’ve said it before, but it never ceases to amaze me, you’re amazing. Thank you for coming into my life. That was exactly what I wanted, and what I used to think I’d never find. But thanks to you, now, not only do I want it, I expect it. And, I get it.

eroticneurotic 46M

8/20/2005 1:13 pm

Good for you Sunney girl, didn't I tell you once that if you didn't dream of it, you would never get it. Well, dreams do come true, as you can see. I'm very happy for you and both of you are lucky to have found each other, just what you were both looking for, each other. You asked "Can you handle it?" and he's that man that can say "Yes I can" That's so cool.
P.S. I'm so anxious about tonight, damn those last few hours of waiting are a bitch! C-ya soon girl.


eroticneurotic 46M

8/20/2005 1:15 pm

Btw, nice stroke of the ego(among other things)for DC. You're so good at that girl. Not that it's not all true or anything, you just have a talent for stroking, ha ha lol.


LarvaValvePeers 46M

8/20/2005 11:28 pm

life is so strange sometimes , you think your getting lemons with what life gives , and all of a sudden WHAM life hits you with something great.....no more than that incredible ...yeah thats it its one of those strange and beautiful things i will never figure out , and at this point who the fuck cares.. dont look a gift horse in the mouth my mom used to say ... and i'll be damned if im gonna


MadiCowx 30F

8/21/2005 9:40 pm

I thought I was the only person that wanted their man to order for them ...heh. I feel soo liberted!
>MADI<


eroticneurotic 46M

8/21/2005 10:15 pm

DC, you're a good man, it was good to finally meet you. I gotta like a guy who knows his shit about the UFC. Season two of the "Ultimate Fighter" starts Mon. night, hell yeah! We should get together and watch that shit too. Speaking of WHAM, damn brother, you sure can lay some licks, I think that was more than she expected. ha ha lol ?*

Sunney, if I talk too much you can smack me, but I might like it.lol


SunneyOne 43F

8/22/2005 10:51 am

Erotic... wait... I can smack you? Can I do it as hard as DC smacked me? You have no idea the trouble you could be in for. As I am sure you are aware, I am DVRing season 2. Of course my TV and couch are open if you're interested. Please call for reservations.


eroticneurotic 46M

8/22/2005 12:15 pm

Yes, you can smack me, but only if you can deal with consequences.?*

Yes, I will call for a reservation, is tonight cool? We could watch it live, well not live, but first run. No fag shorts though, but I will wear my camo board shorts if you want.


SunneyOne 43F

8/22/2005 1:30 pm

Yeah, tonight's fine w/ me. No Martha Stewart-ing this time, just UFC. Peachy?

No short shorts?? *seriously petulant pout* Go easy on the camo. I think you should wear a burlap sack. New slogan: If you aren't wearing fag shorts, you're making me grouchy. Just kiddin.


eroticneurotic 46M

8/23/2005 1:03 pm

Well, I got the smack alright. Note to self: be careful around Sunney when she's watching fights. A few smacks in the face and about 20 or more punches to the stomach later, but I survived. lol


Become a member to create a blog