Happy Birthday.. to ... me!  

SoljerBlu 39M
134 posts
10/18/2005 6:41 pm

Last Read:
3/5/2006 9:27 pm

Happy Birthday.. to ... me!


Tomorrow is my Birthday..whoopee..etc.
When you actually get to have this many of these damn things, you realize they have been every thing from full blown, ass-kicking parties to maybe you got a card or two.
What does it really mean?
Cool, I'm still standing on this side of the ground!
Damn, I outlived another couple of my friends and family!
Oh, FUCK, now I gotta do this shit for another year?
Hey, I'm still 'Fifty-something', not 'sixty-something'.
"you're not another year older, you're another year wiser!"
How come I'm just as horny as when I was twenty- something?
How come the twenty- somethings still get me just as hard?
How come I don't get to touch and fuck those pretty twenty-somethings?
"OOVVEERR-RRAATTEEDD"
Repeat as needed until it sinks in.
I don't think there's much to recommend about getting older.. to wit;
I just miss all the friends and family I've outlived.
I ain't gotten any smarter or wiser.. I'm still the Florida Cracker I was born to be.
If I get to fuck a twenty, or thirty, forty.. It will be great for a hour or two.. but.. all night? Who the fuck are we kidding?
If ya'll don't mind, I think I'm just gonna sleep through tomorrow.
C'ya next year as a "still-fifty-something"!

StreaktheFreak 38F

10/19/2005 5:50 am

HAPPY BIRTHDAY!!!!!
sleep through today wtf i already put icing on the fun parts...
now i have to go take a shower
((((((woodstock))))))
i hope you have a great day however you spend it
xoxoxox


goddessofbitches 41M/33F

10/20/2005 12:20 pm

<--Dances around the room naked and sings HAPPY BIRTHDAY... Marrilyn MONROE style...

HAPPY BIRTHDAY SUGAR!!!

HUGS~~~MANDY

Always The Bitch


SoljerBlu 39M

10/24/2005 12:24 am

Damn, did I really get so drunk I missed the naked dance? Hope I do see it next year! (No way I won't grab you... or let you go!)


Become a member to create a blog