Friday, at last!  

SmoothOneAllMan 68M
134 posts
1/6/2006 6:49 am

Last Read:
3/5/2006 9:27 pm

Friday, at last!


I am at work and really late getting started on my post for today, but that damn situation with NetZero is the main reason. I am not gonna pay those bastards if I do not have to. So, it was a little more January like this AM here in the triad. Down to about 38 or so degrees. We are supposed to have a few more chilly days over the weekend, but warming back up to around 60 by mid week next week. Works for me! Sure does piss off those energy hogs though. Speaking of which, the damn gas people are at it again. I tell you, if we do not do something about this they will just keep jacking the price up as often and as high as they want. Keep the pressure on peeps! Maybe more later on! Have to work now!
Damn, I sure am glad it is Friday! I have had it today and am heading home soon! I will not make any further updates to this post, since I would have to do that at home, and you know what NetZero is doing to me so this is it. Work did not go well today as you might expect. Friday is supposed to be a wrap day and Monday is for the crap of the work week. Not today! Had some unexpected shit happen but I will overcome it. Just have to put in some keyboarding time over the weekend. That will work out ok, since I have no life now anyway! LOL Also, had one of our guys here in my department that cooked some Mahi Mahi for lunch today on a gas grill. WOW, was that ever good along with some coleslaw and hushpuppies. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm good! See ya!

Become a member to create a blog