How to get the Goodies  

SexxyRealtor27 38F
18 posts
9/26/2005 8:55 pm

Last Read:
3/5/2006 9:27 pm

How to get the Goodies

Listen up Men, Women and others trying to get some ass.

It's as easy as 1-2-3!

1. I won't fuck someone I'm not attracted to, so if you're on this site and your picture isn't posted, send a pic if you send an email. IM NOT GONNA FUCK YOU IF I THINK YOU'RE UGLY OR OTHERWISE PHYSICALLY UNATTRACTIVE! Read My profile, if you're outside my ideal and think you still have a shot, shoot your best game. Don't come at me with some bullshit like "when can we meet or I wanna eat your pussy". I'm a superhot female. I've got at least 10 emails, phone calls, IMs, looks, or flirts from guys all saying the same thing! BE CREAVTIVE. One dude noticed that I was trying to lose my anal virginity and recommended I get some anal eaze and explained that he would be gentle in breaking me in. HOW AWESOME IS THAT? HE WANTS TO EASE ME INTO THE DICK, NOT JUST RIP MY ASS APART! Stop being dickheads! If you want a response, don't write stupid shit like " I wrote you and you never wrote back leading me to believe this site is bullshit". Take rejection gracefully and it might get you a referral if you're lucky.

2. Just because I'm attracted to you doesn't mean the phyiscal chemistry is there. There are plenty of guys I like are attract but don't wanna fuck. Don't say "Can I come over" YOU'RE A FUCKING STRANGER! HELL NO YOU CAN'T COME OVER! YOU MIGHT BE A KILLER OR OR FAT AND UGLY! If you don't want to end of with a dinner whore (girl who is just meeting you for the free food), suggest meeting at a bar or library or something where you can feel comfortable. Girls need chemistry. You don't meet chicks in the real world and expect to fuck them 5 minutes later. It's not gonna work that way on this site either.

3. When and if you meet me, don't be an asshole!
I've meet so many of you who for some reason think I'm just gonna bend over and let you fuck. Why? I can have half the guys I meet. I need some "A game". Don't meet me and say " so do you swallow?" why would that make me fuck you? Remember your objective! Think to yourself "if I was this girl, why would I fuck me" We aren't like guys. We have the pussy and the power. GIRLS CAN BE PICKY AND FUCK WHEN THEY WANNA FUCK. So try harder. Just cause I'm on this site doesn't mean I'm just gonna drop my drawers and give it to you good.

Stay tight, Stay Sexxy...Step your game up!

XOXO

Her Royal Naughtiness, Princess of Nasty
Shante'

p.s. I only fuck wit da best, game recognize game, give it to me good and I'll fuck your brains out and then swallow


Rowan_Taltos 48F

9/26/2005 10:10 pm

HRN,

Thank you for the laughs. I think for the most part your advice is going to fall on deaf ears. For those that follow it, they will appreciate it.

YIS,
R


ynggunner78 38

9/27/2005 11:30 am

LMAO,
Well I have to agree with Rowan, most men still seem to think, "Hey wanna fuck" is the ultimate pick up line. Can say it only worked once for me, in real life not online, lol.
I am taking notes and preparing a well thought out email for you, lol. Just kidding, you scare me, lol. Not really, well maybe a little, lol.
Anyhow, your advice is good advice, but it is hard to teach a old dawg new tricks. So those who are assholes will probably remain assholes.
Yng


Become a member to create a blog