I cant belive it!!  

SeaMist66 50F
3480 posts
8/2/2006 1:51 pm

Last Read:
10/21/2007 8:01 am

I cant belive it!!

Well Im back and still the same
crazy woman,with a semi different
handle...Most knew me as SeaMist1966
I guess Ive been bad and AdultFriendFinder kicked
my ass out!But Ive waited all day
to see if they are going to give
me my account back...guess not!!!
So ima start all over..my horoscope
said today was a new start for me
LMAO!..guess it was right huh?

I have a group here to..guess its
going to be put in anothers hands
who da hell knows.Now I guess ill
have to visit all my blogger buddies
so they know im still here..Im kinda
pissed but I better not be to verbal
or this one might get the damn axe to
Has this ever happened to someone
else?...Im confused right now..I think
maybe it was an email I sent my friend
BBSOUTHERNGURL...titled "shithead" oh
I best be careful they might hear me
and get me again..

I dont know wat it was but im so hopeing
that I will recover my old account...
Ill wait it out and see...maybe my
multiple personalities both need to
be seen and herd..LOL..lets wait and
see wat unfolds...im so curious

Later.....


SeaMist66~~


SeaMist66 50F

10/21/2007 8:01 am

    Quoting UncalCookyUncle:
    Quick question instead of a "mad indian woman" aren't you more of an angry or crazy native american lady???
Well peckerhead thats all in the angle ones looking from...I am Native,and I can get angry pretty damn quick(zero tolerance)the doctors have gave me a set of crazy papers,but I dont recive a crazy check for it...so I am just like most of the other ppl on this site,and in this world...I am me,and what you see is what you get with a twist of course...Ive been called a redneck...been called a bitch(which I wear well)by my yankee ex husband...some folks call me a fukin yahoo redskin...but my friends call me Tater

Nice to see ya....and just for the record...im in a pretty damn good mood this morning....hahaa

SeaMist66~~


UncalCookyUncle 47M

10/20/2007 7:47 pm

Quick question instead of a "mad indian woman" aren't you more of an angry or crazy native american lady???

********************************************************************************************************************
If nobody has told you that they love you well, let me be the first


hefele1491 58M

8/19/2007 7:41 am

your a really cool lady i enjoy reading your blog and i hope to talk with you soon .


SeaMist66 50F

8/19/2006 5:11 am

Spicy...yes I wanna step down as MOD...I think you would be a wonderful replacment...after all ur a Flirter...Ive juss got to the point where I cant dew it anymore...Ive made a big mess and hurt someone that ide never want to hurt in any way...and I juss dont want any bullshit brought into the group....you know I love that group and all its members gurl...I hope you will consider taking it

I will remain and active member,but I juss cant dew it anymore...

SeaMist66~~


SeaMist66 50F

8/3/2006 9:58 am

I called coustomer service and they said alot of ppl has lost accounts like this...they said there's a bug in the system and they are working on it...a bug?...more like a damn giant cockroach!!!

So hopefully SeaMist1966 will be back in the member directory soon

wats up shortdogg....SC is a nice place to be

SeaMist66~~


rm_Shortdogg65 51M
672 posts
8/2/2006 6:50 pm

I really don't understand the criteria for being banned. There doesn't seem to be any logic to it at times. I see all sorts of nasty stuff being posted with no repercussions and then hear of bannings for no apparent reason. I wouldn't worry too much about it either way. Shortdogg (from SC)


Become a member to create a blog