Holy Shit its Friday the 13th!!!!  

SeaMist1966 50F
845 posts
1/13/2006 8:02 pm

Last Read:
3/5/2006 9:27 pm

Holy Shit its Friday the 13th!!!!

Guess whos home from the Hospital again???...Yep it happened juss like the Dr said...the ruptured disk reruptured along with 2 more...so now I have Fusion of my L-4-5...L-5...and S-1...and 28 Staples to boot..hahahaha Ive enclosed a nice little photo for ya vewing...this was far worse than I could have imagned...But hopefully ill recover..hummmm Im wondering how long its gonns be before im able to get my Kitty petted...rolflmao...dont laugh...its easy for you sitting there scratching ur balls while ya reading this blog...but it aint so damn easy for me....Ill be blogging on some of my hospital stay like having to remove my nipple rings and not being able to get one back in...had and attack of course and got my big brown hinnie spanked by all my nurses for being such a wonderful paient...lol...they absoulty loved me...and all the wonderful ppl in my life that really rallied around me...only damn thing that was missing was my puter...i tried to have yahoo installed at the Nurses Station but I got caught all 3 times I tried...but im closing this up for now juss wanted to let yall know Spuds back...with a fucked up back....thats gunna be a good back again soon....see ya in da TATER PATCH FUCKERS....ive missed you all....*BIG STAPLED HUGS*


SeaMist1966 50F

1/16/2006 8:44 pm

well this blog juss got posted for some strange reason...so im back have been for a week now so wtf is up with AdultFriendFinder?????


nightnsa 48M  
415 posts
1/18/2006 7:15 am

hey..nice scar...man it sounds like you have been through the ringer...wow...i sounds like you are starting to do better....let me know if i can help you...with your back or with the kitty..lol...keep in touch..


oralpleezeru2 53M

1/18/2006 6:58 pm

Damn that things big, I guess that could be for several things there spud! Glad your feeling better but I can never catch you on here when I am. Get well babe so when we finally get together you can do the riding cause my back aint for shit either, hahahahah.


SeaMist1966 50F

1/21/2006 5:24 am

AdultFriendFinder cant get on this thang much...im hoping the 2 rods and all those screwa will produce me a damn ORGASAM.....i need one....hahahahahahah


nightnsa 48M  
415 posts
1/22/2006 7:27 am

i am here for ya if ya need me..lol


nightnsa 48M  
415 posts
1/24/2006 3:06 pm

are you doing ok...been too quiet..worried about ya


asterisk2006 38M
2 posts
1/25/2006 10:13 am

I feel for you. I had 6 fractures in my pelvis and back a few years ago. Now I work in biomechanical research in Orthopaedics, I I do stuff with bone fusion (spine fusion) all the time. Hang in there. Good Luck. Drop me an e-mail sometime if you like.


SeaMist1966 50F

2/1/2006 6:12 am

Glad to see yall are keeping up with me im home once again had a blood clot in my left leg this time....I NEED AN OVERHUAL????ANY HELPERS???


Become a member to create a blog