SO... well, well...  

Iwakura16Eyes 37F
603 posts
5/4/2006 3:00 pm

Last Read:
8/24/2006 11:38 pm

SO... well, well...


Most of this will be commentary. AND--all those lovely things that I just can't say in a bloody e-mail.

HI.. I got everyone's messages and I have requests. Knock it off with the cheesy one-line pickups... I can't stand that shit.
Also, send me at least a pic of your face so I can put a face to a name. I'm not superficial, but I like to relate a face to something.

THIS IS ME BEING BORED. Maybe you'll read up on my activities--which haven't happened yet. Welcome to my sarcastic world. I am random and I am damn blunt--why? because why shouldn't I be?

so... some observations. I like seeing breasts--I am at-home and comfortable with that. Kinda comes with the territory, but I can not get used to clicking on some guy's profile and BAM! It's a penis. I am not kidding you--I either laugh or I greet it. Yes, I think it's funny as hell. NO--I am not laughing at your penis. I like penises just as much as the next sex-crazed girl, but damn... THERE IT IS... "hi, penis..." yeah...

there are a couple guys that---dammit... I'll get to that later, but I promise--this is a very good version of "dammit..." *giggles* I wonder what they would do if I knew I put myself to sleep by "thinking" of them at night.....

by the way--I bet you that if you pay attention you will notice that my mood always shows me being "amused."

I don't have much time, but this may be a good outlet... *cheshire grin* Let's just say I can't post this crap on LiveJournal... *winks*

GoddessOfTheDawn 105F
11238 posts
5/5/2006 12:45 am


welcome to blogging

and, amber might be very right... lol


ProtonicMan 47M

5/5/2006 4:14 am

Bored Bad.
Blog Good.
Sex Better.


Sorry, it's early, and I was up late. I don't always speak in caveman. Welcome to the blogs.

TJ


Iwakura16Eyes 37F

5/7/2006 8:51 pm

it's just a bunch more of me bitching---it's like this without the sexual stuff. I also post pics of my daughter and I whine about school. I don't post naughties there because too many people read it that I do not want to know that I am bi or a kink... yanno...?

i have to ask you a cheesy-ass question, but do you have an accent...? (being from Ireland and all?) I not only ask because it's a bloody turn-on, but also because if I weren't into musicology--I'd be a linguistics major... I cannot get enough of languages and accents... they are so damn fascinating--part of culture...


Become a member to create a blog