Are You Serious?  

HotHeadDr 43F
310 posts
8/3/2006 9:23 pm

Last Read:
4/7/2007 1:16 pm

Are You Serious?


Ok here is something that I just don't get! LOL I'm probably gonna catch some heat for this one, but like my blog reads... it's what I think - and I don't care what you do! LOL... No but seriously - Ok I understand that us females deserve and yes we should demand respect regardless of the fact that we are on this website - but if someone ask's me plain and simple "do you wanna fuck?" - THERE IS NO WAY that I am going to be offended - put him on iggy - or whatever because of that. I mean afterall - you just need to tell him - you know don't talk to me that way - because that is so hypocritial ... we are all adults, and regardless of why we are on this site now, the friends we have all made, chatting, or whatever , there was a point in time that we found this site. WE ALL LOOKED for this site for the same reason... SO PERSONALLY UNLESS YOU HAVE IT IN YOUR DAM PROFILE - you really can't be mad or offended if you get asked that question! ... I WILL probably revise this post! Have a good one!

if I cry give me a reason force me to my knees and use me as you will


DoctorBooty 35M  
5762 posts
8/3/2006 10:11 pm

all true


wistfuljester 64M

8/3/2006 10:16 pm

Well, I know some women on this site have endured some of the crassest and rudest messages imaginable.

Still, I think you make a good point.

Oddly, though, some women say they try the polite "no" first, and then get back a pile of insults.

Ah, what the hell do I know


HotHeadDr replies on 8/4/2006 9:43 pm:
OOOH this is so true - LOL just the other day in chat...some couple called me a bot - because well they were hot for me, and because i didn't respond to them yet ...( 2 days) they are all butt-cracked saying i'm a bot - LOL TOO FUNNY ....(thanks though, you gave me a great idea for another post)

rm_max_is_back 43M

8/3/2006 10:27 pm

Everyone is different. Some want to hear that question - others dont care - and some just flip out over it.

I dont think you'll get blasted. You made a vaild point. Thats how YOU look at it.

Maybe that question works for those assholes. But probably not too often.

As said before - WTF do I know anyways?!?!?


HotHeadDr replies on 8/4/2006 1:52 am:
LOL - thanks ... very true ... I'm sure that "do you wanna fuck" doesn't work ... but really can't be mad for asking! thanks ...

pinkstuff69 48M
64 posts
8/4/2006 11:54 am

Personally I Think That If A Guy Starts Out With The Phrase "Let's Fuck" He Isn't Going To Get Very Far To Start With. If They Do Start It With That Phrase Then Right Away You Know Who To Rule Out. And When They Don't Get Responses Maybe They'll Realize For Themselves That That Is Not Appropriate. If They Don't Realize It After That Then It Is Only The Recipients Fault For Becoming Involved With That Member.


HotHeadDr replies on 8/4/2006 9:40 pm:
ok I agree it's not appropriate, but what does that have to do with being offended? Hehehehe thanks for the comment sweetie!

rm_davidforsex3 43M
40 posts
8/9/2006 4:07 am

i totally agree with you but like many say there are women out there that say forget about talking and just fuck like rabbits but then when a guy writes back and says ok when can we meet or something they get all offended why is that they are the one that initiated it?


rm_hddick44 57M
2 posts
8/28/2006 12:50 pm

So u wanna Fuck?


HotHeadDr replies on 9/5/2006 4:14 am:
LOL - how did i know someone would leave that comment

rm_Neptunog69 38M
22 posts
9/10/2006 1:05 pm

That's a question not to do at the first time but in this site i think that everyone here is to get sex or get some excitment with cam2cam.

Today i receive that question in IM.
lol


sexymanguy1970 40M
15 posts
9/12/2006 9:54 am

Hothead, thanks for accepting >>>> I'm going to read all the blog entries but im new to all this. However, I do agree with treating people with respect. We all have our own reasons for coming to this site. I do find it awefully difficult to connect with people using this site. And Everone is different, some people take offense to such such remarks. I wouldnt id say lets GO! But women on the other hand are divergent. Up in the air. Anyway i really made no sense of this post >LOL


HotHeadDr replies on 9/12/2006 12:28 pm:
LOL - ur too funny - basically I was just kinda saying that I've seen it happen too many times - females getting all offended if asked that question - the get blacklisted - I mean - if someone is new - this is a sex site - i mean how are they supposed to know that??? LOL

rm_cboneyor2006 52M

9/14/2006 10:35 pm

Hothead hey poker gurl.Well to make it simple which is a rule i try to live buy.as much as a female hates to here the truth let her have it.women should becareful of what they wish for they just might get it.in this day and age women can now say they want sex with no strings attatched.when a guy says u wanna fuck maybe it a rough term but it's the truth so women shouldn't be so offended.they can always say yea or nea.


HotHeadDr replies on 9/15/2006 4:21 am:
yup so true - i agree !!! smoochies honey

sexgoddess1275 41F
66 posts
9/15/2006 9:26 pm

    Quoting wistfuljester:
    Well, I know some women on this site have endured some of the crassest and rudest messages imaginable.

    Still, I think you make a good point.

    Oddly, though, some women say they try the polite "no" first, and then get back a pile of insults.

    Ah, what the hell do I know
I agree with HHD. Many times I have politely said .. I'm sorry but no thank you.. only to get in return...fuck you bitch... yr a whore... u look like a man... they call ME.. a cow.....and just completely foul shit..Those kind of men need to be shot and out out of their misery along with their buddies the liars....lmao..


HotHeadDr replies on 9/16/2006 5:27 am:
heheheh my biaaaatch - it's too funny - we (you and me) are the hottest bitches on here- until we give them the big fat reject...ehehehhehe .... but you know what i say fuck em - hahahaha haters!

MrMcnichols 43M

9/27/2006 7:54 am

Hey HotHeadDr. I know i get soooo tired of all these women asking to fuck me. It's so degrading. All I do is try to enjoy myself on this sex-site, & these horny women won't leave me alone. Whats a guy to do?......Oh allright dammit!!!! So I never get those messages, but it would be nice. While I do agree that it isn't very smooth, if a guy says he wants to fuck you & It's the truth, then why get mad? I understand if you turn him down, or even choose to ignore him after that, but don't get mad, or offended, take it as a compliment. What if you had a profile on this site & no one wanted to fuck you? Now having said that i get the impression that there are alot of men that get real ignorant on this site & thats because the anonymity(spellcheck is great!), that this site provides gives weak, angry men the opportunity to say things & act in certain ways that they wouldn't in person...most of em anyway. In closing I would like to say.....I love the topics you bring up in your blogs....& oh yeah.....I wanna fuck you too!


HotHeadDr replies on 9/27/2006 8:23 am:
oh i'm gonna pee my pants!!! You are too funny ... well I agree ... obviously ...thanks hun

Flesh4yrRomeo 57M

11/3/2006 11:32 am

First - Love reading the Blog Dr. Thought provoking humor and a view into the psychological gyrations of the female mind -LOL. I mean that in the nicest possible way.
So in one thread you ask why guys always Lie.
In this thread you suggest that although you are not offended if asked if you want to F, don't people realize that its kind of disrespectful?
So this is a sexual contact site right? How is asking that question disrespectful? The guys on the site who pretend they are more interested in flowers and poetry than in the sex are the liars(and probably not very successful).
Guys are here to get sexual stimulation of whatever form rocks their world. I think we presume that you girls are here for the same reason. As the girls don't like to be asked straight out if they want to get it on, the guys make up lies!
You get back what you train into the animal LOL.
So how would you like to be asked?
Dearest Dr.
Once a day...
Thoughts of you come my way...
Okay... maybe more than once...
Maybe twice...
Or thrice...
Okay...?
So you occupy my thoughts all day...
What more can I possibly say...
Oh please, tell me you feel the same...
And then...but only then...
Will you F with me?

Much Love
Flesh4yrRomeo


Become a member to create a blog