Now That I have Been Thinking..........  

HeartlessBitch69 46F
6876 posts
5/23/2006 11:47 pm

Last Read:
6/4/2006 11:13 am

Now That I have Been Thinking..........

For those of you who read my post Now Here Is Some Shit To Freak You OUT.......... About my house, I got to thinking tonite.

I have been asking everyones opinion on why my Freakin cat is so freaked out by my bathroom.

I thought maybe it was the color of the tile or something.

I have even thrown some treats in the bathroom on the floor to get her to go in it. And she looks at me like "Fuck That" and leaves them there.

And if I am in the Bathtub, she sits outside the door like she is guarding me. Even if I am bathing and fall asleep and am in the tub for an hour, she sits in the same spot the entire time.

Even if I am just going to the bathroom, she is outside the door. She watches me to see where I am going and if I head to the bathroom, she is there.

And if I shut the bathroom door, she is pounding on it with her little paws trying to get the door open. And if I leave it cracked open, she throws herself on the door to open it, and then just sits in her spot and watches me.

If you carry her into the bathroom and sit her on the floor, her feet do not touch the ground getting out of there.

It did kinda freaked me out before, but even more so now I know the story of the house.

They say animals can feel shit like that. And as for my dog, he is too fucking stupid to feel anything! LOL

Kinda weird huh? What do ya think about that?

ME


rm_zahuma2 50M
459 posts
5/24/2006 12:25 am

I think it is due to the change of residence.
Should be alright after some time.

Best Wishes


meerkittykat 42F

5/24/2006 12:39 am

My cat chews through plastic bag handles. Once he's chewed through it, he's done. He doesn't eat the plastic, doesn't chew on any other part of the bag; just through the seam of the handle until it's a handle no more.

Damndest thing I've seen.

They're cute little buggars, but I'm convinced they are minions of Satan and they have a master plan to off us all and take over the world. Don't give in.

--Meer =^oo^=


chasingfun27 38M
1108 posts
5/24/2006 1:05 am

I love cats but they are fucking psychotic.
I wouldn't read too much into your cats behaviour. I will agree however, that dogs aren't the sharpest creatures around.


readytolay_3
(What the fuck is this shit..?? *rolls eyes*)
105F

5/24/2006 1:10 am

Your doing it again Girl that is some freaky shit to be living with...Have you ever considered a blessing for the House, for the sake of sanity. It may not change any thing but DAMN Girl you and your own would be safe from the creepies....Ready

Ready


digdug41 49M

5/24/2006 6:26 am

yeah animals do see things we dont aint that bugged out I dont know I cant call it but I do believe in the seen and the unseen

roaming the cyber streets of blogland


angelofmercy5 58F
17881 posts
5/24/2006 8:30 am

Animals are sometime so sensitive to things like that. I'm not sure if living there would freak me out or not. I guess it would depend on the vibes that I got myself.


HeartlessBitch69 46F

5/24/2006 10:34 am

angelofmercy5--I don't have any bad vibes. yet! lol

digdug41--After I found out about the murders, it kinda put a new light on her behaviour.

readytolay_3--I thought about maybe another reading.

chasingfun27--But normally she is so calm!

meerkittykat--You might have something there.

zahuma2--We have been here 6 months, how long does it take? Can't believe I am talking to a penis!


lifeisablast333 53M

5/24/2006 1:58 pm

I believe. I have been freaked out before. Animals do know things and sence things that we humans do not.


wildoats19622 54M
3483 posts
5/24/2006 3:44 pm

It would bother me. The cat could be fine, but I would be worried. I'm superstitious at times.

Wild

Crosswords increase your vocabulary. Cross words increase your blood pressure.


TTigerAtty 62M

5/24/2006 4:17 pm

Is it possible your cat suffers from claustrophobia and that she just freaks out because the bathroom feels smaller than other rooms in the house?


mustang65695 57M
54 posts
5/24/2006 4:46 pm

I have a cat that does similar things follows me every where, wants to sit on my lap or be next to me no matter where I go. If I shut the bathroom door she will jump at it and have a fit if I leave it open she will go in and out but doesn,t like to stay esp if I am in the shower.
I always felt it was because of the tile floor it is colder and also at times are little puddles of water from getting out of the shower and she doesn't like the water.


goodguysneedit2 56M

5/24/2006 5:30 pm

Yeah..it's weird alright.. I thought most cats drank out of the toilet regularly...lol

Say HB...I have something I'd like to share with you, if you could knock me an email.
I can't read any profiles at the moment, so I can't send you one.

Not to worry.. it's nothing vulgar, should seem important to you though.

-G'Guy


MrNuttz05 49M

5/24/2006 5:46 pm

(lol)O.K. Are you saying that your 'cat' is strange? OMG... We can't be having a delusional 'Pussy' running around Kansas now, can we? Take your 'cat' to the Doc & have it/her looked at... Get a diagnosis... Maybe you can 'spray' it with something...(lol) Oh boy! Does your 'pussy' get scared when it's close to the bedroom? Does it shake? Does it quiver? Does it... 'MEOW' loudly? LMAO... I'm sorry, but I am having one of those Nutty moments... Your frightened pussy has sent me over the edge! Hey, maybe your 'cat' is not into treats? Maybe your 'cat' is a carnivore... Yeah, that's it! Your 'pussy' is a meat eater... You have a carnivorous cat! (lol)


MrNuttz05 49M

5/24/2006 5:51 pm

Hey! I was not finished & FFA abruptly cut my entry short... So allow me to play 'cats up'... A 'fraidy' cat...(lol) O.k. I am done...


rm_cru1972 44M
4407 posts
5/24/2006 6:21 pm

I think you got some serious shit goin on there girl, my catr acts the same way towards the upstairs. And so do my ex's kids, And with all the noises I'm getting too


waerlookin4fun 50M/46F

5/24/2006 9:22 pm

I would move, that's freaky as hell.......and Nuttz you made me laugh so hard I almost fell out of my chair......you definately went over the nutty edge LMAO


HeartlessBitch69 46F

5/24/2006 9:47 pm

MrNuttz05-- Ok my pussy has sharp teeth and eats meat! like we all didn't already know that!

lifeisablast333--I did not really put 2 and 2 together til I heard the story.

wildoats19622--I am still not really bugged by it.

TTigerAtty--Nah she sleeps everynight in our room with the door shut.

mustang65695--Mine only does it with the bathroom.

goodguysneedit2--Sent ya one!

cru1972--Get a reading done on your house.

buttercup7781--No shit cats are smarter! And my dog is even more stupid cause he is a purebred inbred!

waerlookin4fun--Gots to love nuts!


Nightguy_1961 55M
4866 posts
5/24/2006 10:34 pm

For some reason, my cat freaks out when I get in the tub. He'll come in the bathroom and look at me with a wide eyed look like, "Where's the rest of you?!?!" I guess he thinks the tub has eaten my lower half.....

NG61...disappearing into the shadows....


HeartlessBitch69 46F

5/24/2006 10:41 pm

Nightguy_1961--LOL thats cute!


skyking412004 53M
5363 posts
5/25/2006 4:03 am

_____You could try buying four St. Christopher (I think, St. Christopher) medals and put one in each (North, South, East, West) corner of your house. I got that idea from a local Catholic chapel when it appeared that I might have had a ghost in my mobile home. I'm told that the previous owner blew his head off with a shotgun in the house. I think the blood stain is still there. At least it looks like a blood stain. ANYWAY...when I said to the women behind the counter I think I may have a ghost in my house. What would you recommend to remedy the problem?" They didn't even bat an eye, and immediately recommended the blessed ST. Christopher medals. Before I placed them in the four corners of the mobile home, my ex-fiances son wouldn't sleep in his bedroom. After I pinned them up, he didn't have any fear of being in the room. If you know someone who has a young child, say three to seven years old, you could invite them over without telling them about your cat or giving them any history about the house. If you have a ghost, the child will know. I've heard it said that as children we see everything, and that we are conditioned by our parents and other adults to turn our psychic senses off as we grow up. I'm convinced that children's "invisible friends" are not so invisible to them. Have you ever seen something and then it wasn't there. I believe it actually is there and that we aren't trained to see it. Perhaps we have glimpses into alternate universes. Hey, how does your dog feel about the bathroom?


HeartlessBitch69 46F

5/25/2006 4:46 am

skyking412004 --Can't keep the dog out of the bathroom unless he knows he is getting a bath!


JPP2200 63M

5/25/2006 8:15 pm

Cats only think of themselves and what they want. Our cat likes to sit on my computer chair. When I'm sitting on it she will meow like she wants to be fed. When I get up to feed her she runs over and jumps on the chair. I fall for this everyday.


norprin5 55M

5/25/2006 8:25 pm

i was staying over at a friends, woke up in the morning alone in the house except for the dog. heard footsteps upstairs, the dog went to the foot of the stairs & whined...then ran over to me & sat pressed against me, shaking, and i felt a cold something go by... a couple of minutes later the dog was fine again...

i'm convinced animals can see and sense things that we can't

King Nor XVIII


HeartlessBitch69 46F

5/25/2006 9:12 pm

norprin5--Did ya shit yourself???


vidiohunter 51M

5/26/2006 9:20 pm

I have had cats and dogs both all of my life, there is no doubt that they preceive things that we dont[ exept those stupid inbreds] I would say as long as your cat just watches theres no threat. Im not much for the cristian explanation of things,but the universe is made up of energy, and belive people do leave a mark[exept maybe the inbred ones j/k]I follow a more native american preception,spirit moves in all things. If it dosent bother you or yours,I wouldnt waste much energy bothering it.........


HeartlessBitch69 46F

5/26/2006 10:11 pm

vidiohunter--I was just thinking that maybe since I started researching it, that things may start around the house ya know? like waking IT up! Whatever IT maybe!


HeartlessBitch69 46F

5/26/2006 10:12 pm

JPP2200-- I can see ya doin it too!


JPP2200 63M

5/29/2006 6:32 pm

HB69--Don't be laughing too hard at me.


HeartlessBitch69 46F

5/29/2006 8:54 pm

JPP2200--Fell outta my chair laughin! sorry! LOL


vidiohunter 51M

5/31/2006 8:14 pm

trust the cat ,...they allways know. From what I read in your blog ,[and by the way this by no means ,mean s i know anything],I would guese that she is stuck there,she was awake for the fatle blow , he was not ,you gained some insite into the cercumstances from your research,compasion and understanding ,rather than fear and uncertanty would be the tools that I would focus on,she may not even know shes dead,if you got smaked in the face wouldnt you go to the bathroom......it makes some sense to me .....from here ,but what could I know I not there....... trust the cat they allways know .if things change the cats behavior will change ......drasticly . I wouldnt worry to much it dosent sound like an active poltergiest.


HeartlessBitch69 46F

5/31/2006 8:56 pm

vidiohunter--Well now not only is the cat focused on the bathroom, she sits in my computer room with her nose under the closet door, when I am in the room. Just kinda weird!


vidiohunter 51M

6/2/2006 9:03 am

mmmmm. that is kinda weird, I wouldnt worry bout wakin it up tho,unless you start messing around tryin to get rid of it, that would certantly wake it up. but just getting familiar with the history of the house,I wouldnt think so. unless your extra sensitive that way, if you dont mind ,you could keep me posted about any changes, dont know that I can help,but this is an area of intrest to me.......oh and thanx for not callin me crazy.lol


HeartlessBitch69 46F

6/3/2006 1:10 pm

vidiohunter--They have had two readings done on the house. They were posted with the newspaper clipping.


vidiohunter 51M

6/4/2006 10:02 am

I googled ,but didnt find what i was lookin for,could be me tho Im still a little E tarded. I would like to read it tho.I ll try again when my brother gets home from vacation,he is not E-tarded.and thank you for the trust.......


HeartlessBitch69 46F

6/4/2006 11:13 am

vidiohunter--Your welcome. My e-mail addy is sweetmelisa0414 at the "Y" All lower case and only One "S" in melisa. Maybe I can send you a link.


Become a member to create a blog