I was wondering how long it was going to be before this would happen..  

HeartlessBitch69 46F
6876 posts
7/11/2006 2:42 am

Last Read:
7/13/2006 10:50 am

I was wondering how long it was going to be before this would happen..

Well my dear friends of A.F.F. My husband has joined the family!

His handle is stevena1000

He doesn't think I know yet.

Now we are gonna have some fun.

Lets see how long it takes til he wonders onto my blog!

Thats his pic from when he played football in college. So far it is the only pic I have on the computer.

MEL


Glimmer_Man06 47M
3308 posts
7/11/2006 3:46 am

LOL! This outta be good!

They say a woman ages like fine wine...

...mine ages like milk!


digdug41 49M

7/11/2006 5:04 am

I agree with glimmer I'll stay tuned for this one

roaming the cyber streets of blogland


angelofmercy5 59F
17881 posts
7/11/2006 6:06 am

Does he know you are on here Mel? And does he know you blog? This could be real good! Stay tuned!


Sweetpickles69 47F

7/11/2006 7:16 am

I had a profile on here for my ex husband once. I was trying to help him find someone else, but I realized it wasn't my job to find him someone else, so I deleteted it. He wasn't getting anything from it anyway.

Peace,
Pickles


willing2tryit42 40M
1141 posts
7/11/2006 8:40 am

I dont know what to say!!!!! Oh, stop by and take a guess who I'm thinking about right now......Well now.......


woofff 41F

7/11/2006 10:00 am

    Quoting magahee77:
    [Takes a seat]

    Anyone else wants some popcorn?
Thanks, lights up and scoot's Snooty's Nose in further, a presence as (almost as) imperial as an Alsatian in its own right.

This is gonna sizzle hopefully.


ToolsMulesFaker 40M
163 posts
7/11/2006 10:26 am

How long after till he finds the group ?


SpinaSluedVenae 51M
254 posts
7/11/2006 1:14 pm

    Quoting magahee77:
    [Takes a seat]

    Anyone else wants some popcorn?
Ok!I'll get the drinks!Let the show begin!


readytolay_3
(What the fuck is this shit..?? *rolls eyes*)
105F

7/11/2006 3:10 pm

    Quoting magahee77:
    [Takes a seat]

    Anyone else wants some popcorn?
Ahh could I sit in your lap all the seats are taken...

..I just sent him an e-mail asking him if he wanted to fuck...this should be good as EVERYONE thinks cause you live in Vegas you'll be more than happy to fuck them because they're going to be in town....

...What a pathetic profile oh and just so you know its 3:10pm Vegas time and hes on line right now...Hmmm maybe I should IM him....

...I so want to set his punk ass up....Ready

Ready


sassy1296 51F

7/11/2006 3:56 pm

Drinks and popcorn,,, and waiting for the show. This could be fun.


goodie693 51M
91 posts
7/11/2006 4:02 pm

    Quoting magahee77:
    [Takes a seat]

    Anyone else wants some popcorn?
Hey! im in,swap you a spliff for a beer and popcorn(also takein a seat)let the fireworks begin.Goodie


GermanGirl_000 63F

7/11/2006 4:10 pm

I'll take some of that popcorn too....can't wait to see how this works out.

GG


goodguysneedit2 56M

7/11/2006 4:35 pm

Oh gawd...this will be something to see.
If he starts blogging, he's in trouble...ROFL


PassionKisses4Me 44F

7/11/2006 4:41 pm

This should be very interesting

Becky


~Becky~


skyking412004 53M
5363 posts
7/11/2006 4:58 pm

_____I never looked that good when I went to college. Oh, wait a minute...I never went to college.


secret_eyespy 54M
488 posts
7/11/2006 6:37 pm

OK, well if he's here then I'm definitely keepig my fucking mouth shut from now on. I don't want to keep looking over my shoulder for some big goofy SOB to come up behind me with a stick.


HeartlessBitch69 46F

7/11/2006 8:46 pm

Glimmer_Man06--He now knows that I know.

digdug41--He is soooo gonna love the family!

magahee77--I will have refreshments!

angelofmercy5--He knows I am here, he complimented me on my pic today.

Sweetpickles69--I fixed his profile and downloaded a pic for him

willing2tryit42-- ME

MoodyBootyBitch--I dont think he will start a blog.

woofff--Could be fun!

randyquade--Keep ya posted!

Dreamseeker1971--You know that thought has crossed my mind!


HeartlessBitch69 46F

7/11/2006 8:51 pm

justlooking818--Your soo funny!

readytolay_3--I have trained you well young jedi bitch! lol

sassy1296--Get comfy!

goodie693--I hope it is a good show! If not we can all just get naked!

GermanGirl_000--Find a lap, get comfy!

goodguysneedit2--I dont know if I wanna even see that!

PassionKisses4Me--He is kinda boring!

skyking412004--

secret_eyespy--SHUDDUP!!!

magahee77--Hookin up on my BLOG?????


waerlookin4fun 50M/46F

7/12/2006 1:12 am

I'm sending his ass an email too


HeartlessBitch69 46F

7/12/2006 3:20 am

waerlookin4fun---LOL Tell me whatcha get!


goodguysneedit2 56M

7/12/2006 6:10 am

pssst...HB...ya want me to send him a wink? LOL


rm_jlfalf44 54M

7/12/2006 6:59 am

Hmmm, sounds like maybe he should just punt the ball and see what happens- are you sure thats him maybe someone else has his jersey.


HeartlessBitch69 46F

7/12/2006 10:59 am

goodguysneedit2--That would be funny!

jlfalf44--Your joking right?


woofff 41F

7/12/2006 4:02 pm

    Quoting goodie693:
    Hey! im in,swap you a spliff for a beer and popcorn(also takein a seat)let the fireworks begin.Goodie
(Follows Snooty who's trailed after 'goodies' - lmao - and edges in closer for da spliff....

Love you Mel. Seriously you are a fun girl to me.


HeartlessBitch69 46F

7/12/2006 8:36 pm

woofff--Sorry we keep missin each other in the group chat.


goodie693 51M
91 posts
7/13/2006 6:15 am

    Quoting woofff:
    (Follows Snooty who's trailed after 'goodies' - lmao - and edges in closer for da spliff....

    Love you Mel. Seriously you are a fun girl to me.
Hey Wooff man, rekon you just woke me up,this shit is better than it tastes (passes spliff)here try it.(HOW FUCKED UP IS THIS!!!!)Its some stuff i bought down the coast whilst surfin.HB,this is one excellent blogg babe.Goodie xx


HeartlessBitch69 46F

7/13/2006 10:50 am

goodie693--Thanks baby!


Become a member to create a blog