Even a Bitch has feelings.............  

HOTNBOTHERED0414 46F
6876 posts
3/6/2006 1:26 am

Last Read:
3/7/2006 12:16 am

Even a Bitch has feelings.............

Today I had a moment of weakness. Yep,ME! Believe it or not.

I was thinking about things I want.

Things I can never have.

And things I have lost.

It sucks to always be alone.

It is like everyone has a life to live, and I am just here.

What am I working towards?
What is the big pay off?
Where the fuck am I heading?

I think I am stuck in a rut!

H~N~Bored


TheBtchIsHere122 44F
63 posts
3/6/2006 5:49 am

Sometimes I feel the same way! I live alone, and if it was not for my friends I would go nuts. Hang in there.


MrNuttz05 49M

3/6/2006 7:16 am

Why does everyone use the term "nuts" so loosely
To live is to have meaning... Some are defined before others. Some meanings may not be revealed until life is over... You are somebody, your calling will be soon... Who luvs ya, HNB? Nuttz does, that's who...


readytolay_3
(What the fuck is this shit..?? *rolls eyes*)
105F

3/6/2006 7:34 am

This is an easy one...Your BORED because your such a PASSIONATE and DRIVEN WOMAN...People such as your self are easily BORED by the mundane shit in life.For some people they feed off that shit and thrive but for you it's mind numbing, heart draining, spirit killer..!!! What ever feeds that fire in you find "IT"...You may be BORED but you are never boring Now get with it Bitch Lips...Ready

Ready


ToolsMulesFaker 40M
163 posts
3/6/2006 7:52 am

Huge Hug for yas..


oldman1776 78M
3164 posts
3/6/2006 8:40 am

hugs to you dear. get out of your funk and kick ass.


climbmelikeatree 47M
80 posts
3/6/2006 10:25 am

Wish I had some enlightenment for you but that post could have been written by me had I been real enough to throw down like that. I sometimes suspect that people who manage to be happy most of the time are actually just skilled at deluding themselves most of the time. A psychologist would probably tell you that I am not the sort of person you should be listening to...Oh well, I just wanted to say -Hey! Me too!


dasher121 36M

3/6/2006 11:25 am

no matter what the funk, it doesnt last long. Hang in there and keep your head up, things do get better with time.


HOTNBOTHERED0414 46F

3/6/2006 11:25 am

readytolay_3-- A NEW PET NAME FOR ME? BITCH LIPS! LMAO, I LOVE IT!

oldman1776--TY BABE

randyquade-- TY MY DARLIN FROM AFAR!

MrNuttz05-- I AM LOVED BY NUTTZ, STORY OF MY LIFE...LOL

TheBtchIsHere122-- I WAS THINKIN IF I HAD REALLY FRIENDS CLOSER, I WOULD HAVE SOMETHING TO DO, YA KNOW!


pet_humility 48F

3/6/2006 1:20 pm

Loneliness is just a word that is thrown around to loosely I think.
Who says it takes another person to make us unlonely or happy for that fact.. society does.

Remember the times that you were alone and watched that favorite t.v. program and laughed your ass off. Or a time you went shopping by yourself and bought something just for you, don't tell me that didn't feel good.

Besides, when you have someone by your side you have to smell their damn farts or share the remote... LOL

Chin up doll, your to damn sexy to be alone for to long anyways!


TTigerAtty 62M

3/6/2006 1:21 pm

HNB - My first visit to your blog. All the best to you!


scorpmail66 50M
260 posts
3/6/2006 3:20 pm

hiya honey, sorry to hear your feeling down i live alone too and know where your comming from, so dont give up sexy lady good things are around the courner for you take care sweety
huggs luv n kisses
scorp
xxxxxxxx ps nice pic caught my eye xxxxxx


fun4allin2006 53M
1583 posts
3/6/2006 6:27 pm

AW Hell, That's because people are sucking all the kindness out of ya---Hang in there. Remember the first 100 years are the worse and from then on it is all down hill Now really, know we are all there for you girl.

FUN


HOTNBOTHERED0414 46F

3/6/2006 9:09 pm

fun4allin2006-- Im getting something sucked out of me!!! lol

scorpmail66-- Well your pic caught my eye too! yummmm!

TTigerAtty-- Thanks for stopping by!

pet_humility-- Ty for stopping in! I have a husband, a lover and a dear friend, but can't kick the lonely feeling!

dasher121-- I am sure the funk will be gone soon. TY for stopping in!

climbmelikeatree--- I am sure alot can relate to this. That why so many are on one pill or another. lol


bigattitudeguy 53M
140 posts
3/6/2006 9:55 pm

HNB... You're going too deep and thinking too much. Just like me sometimes. You're such a hardass, that sometimes you get everything out of your system and you have nothing to think about. If your mind is quiet, enjoy it. It is a rare occurance, like a moonset. Don't take things for granted.

BAG


HOTNBOTHERED0414 46F

3/6/2006 10:26 pm

bigattitudeguy--- Where the hell have you been???????????????????????? OMG!! I HAVE MISSED YOU!!!!!


HOTNBOTHERED0414 46F

3/6/2006 11:40 pm

longhairednikki--- Hell Yeah, thats what I need!!!!


Become a member to create a blog